اطلاعیه سنجش در خصوص اعتراض به نتایج کنکور سراسری
نوشته شده توسط : sevda

سازمان سنجش آموزش کشور ، طی انتشار اطلاعیه ای از نحوه ارسال « درخواست اشتباه در انتخاب رشته و تقاضای الویت بعدی رشته انتخابی » یا « مجوز شرکت در آزمون سراسری سال 1400 » خبر داد .

متن اطلاعیه به شرح زیر میباشد :
پذیرفته شدگانی که مدعی هستند در انتخاب رشته خود مرتکب اشتباه شده اند و تقاضای بررسی کدرشته اولویت بعدی در فرم انتخاب رشته و یا مجوز شرکت در آزمون سال آینده (برای قبولین رشته های دوره روزانه) را دارند می بایست مطابق با دستورالعمل زیر از تاریخ 99/08/15 تا تاریخ 99/08/23 اقدام نمایند.

پس از ورود به سیستم پاسخگویی سنجش درخواست جدید را انتخاب و بعد از آن گزینه آزمون سراسری و سال 99 را انتخاب و تایید نماید سپس با انتخاب گزینه تقاضای بررسی اشتباه در انتخاب رشته نسبت به ثبت درخواست خود تا تاریخ 99/08/23 اقدام نماید.

بیشتر بخوانید: اشتباه در انتخاب رشته کنکور سراسری

ارسال درخواست از 15 تا 23 آبان ماه امکان پذیر می باشد .

تذکرات مهم

 به درخواست هایی که به هر طریق بعد از اتمام مهلت تعیین شده ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.

 داوطلبانی که در سیستم پاسخگویی عضو نیستند لازم است پس از ورود به لینک نسبت به عضویت در آن با استفاده از اطلاعات ثبت نام ازمون کارشناسی اقدام نمایند.

 امکان ثبت درخواست و بررسی در این مورد منحصرا پس از انتشار کارنامه نهایی در تاریخ 99/08/15 و مشاهده و بررسی وضعیت انتخاب رشته مندرج در کارنامه نهایی توسط داوطلبان امکانپذیر خواهد بود.

با توجه به اینکه نتیجه بررسی منحصرا از طریق پیامک ارسال می شود، بنابراین به مراجعات حضوری، تماسهای تلفنی و مکاتبات در این زمینه پاسخ داده نمی شود

زمان پاسخگویی حداکثر یک ماه پس از اخرین مهلت تعیین شده برای ثبت بررسی خواهد بود لذا داوطلبانی که در ازمون پذیرفته شده اند بهتر است تا زمان مشخص شدن نتیجه بررسی در دانشگاه محل قبولی ثبت نام نمایند در غیر اینصورت سازمان مسئولیتی در صورت منفی شدن نتیجه بررسی در کمیسوین موارد خاص نخواهد  داشت .لازم به ذکر است پس از بررسی های لازم توسط کمیسیون موارد خاص نتیجه به نحو مقتضی ( از طریق پیامک ) به داوطلب اطلاع داده خواهد شد.

 

درخواست ها منحصرا باید به روش اعلام شده ارسال شود تا مورد بررسی قرار گیرد بنایراین اکیدا از اراسال درخواست بررسی در این مورد از سامانه darkhast.sanjesh.org اکیدا خودداری فرمایید.

منبع : اطلاعیه سنجش در خصوص اعتراض به نتایج کنکور سراسری





:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: