ثبت نام قبولی های ذخیره دانشگاه آزاد
نوشته شده توسط : sevda

ثبت نام قبولی ذخیره دانشگاه آزاد ۹۹ از تاریخ 11 آبان ماه در سایت همین دانشگاه انجام میشه و داوطلبایی که در زمان اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد جزو قبولی های ذخیره بودن می تونن در این زمان با وارد کردن اطلاعات خواسته شده فرم ثبت نام رو پر کنن .

 

دانشگاه آزاد معمولا بعد از اعلام نتایج ، علاوه بر مشخص کردن اسامی پذیرفته شدگان و کسایی که در این ثبت نام مردود شدن ، لیستی از افراد رو به عنوان ذخیره اعلام می کنه تا با استفاده از پذیرش این افراد ، جای خالی صندلی های خالی خودش رو تکمیل کنه . 

حالا افرادی که بعد از اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد به عنوان قبولی ذخیره این دانشگاه پذیرش شدن نمی دونن که باید چه زمانی و به چه نحوی برای اعلام علاقه مندی خودشون بابت بررسی مجدد انتخابشون اقدام کنن . حالا در ادامه این مقاله در مورد زمان و نحوه ثبت نام ذخیره قبولی دانشگاه آزاد ۹۹ صحبت کردیم .

 

 

زمان ثبت نام ذخیره دانشگاه آزاد ۹۹

داوطلبایی که بعد از اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد به عنوان قبولی ذخیره این دانشگاه پذیرش شدن باید در زمانی که خود سنجش و پذیرش اعلام می کنه مجددا وارد این سایت بشن و ثبت نام قبولی ذخیره خودشون رو انجام بدن . 

طبق این اطلاعیه مهلت ثبت نام ذخیره دانشگاه آزاد ۹۹ از تاریخ 11 آبان ماه شروع میشه و داوطلبا فرصت دارند تا تاریخ 12 آبان ماه فرم مربوط به لیست ذخیره رو تکمیل کنن تا رتبه اونا در رشته محلی که به عنوان ذخیره پذیرفته شدن دوباره مورد بررسی قرار بگیره .

 

ثبت نام ذخیره دانشگاه آزاد 99 از 11 آبان ماه شروع میشه .

به محض فعال شدن لینک ثبت نام در این مقاله اطلاع میدیم و لینک ثبت نام رو میذاریم .

بیشتر بخوانید: قبولی ذخیره دانشگاه آزاد

 

 

نحوه ثبت نام قبول شدگان ذخیره دانشگاه آزاد ۹۹

داوطلبایی که به عنوان ذخیره دانشگاه آزاد 99 پذیرش شدن بابت اعلام علاقه مندی خودشون برای حضور در این لیست و بررسی مجدد رتبه اونا ، باید در مهلت مقرر وارد سایت دانشگاه آزاد بشن و با وارد کردن اطلاعات خواسته شده که شامل کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد و کد ملی داوطلبا می شه فرم مربوطه رو در این سایت تکمیل کنن . 

  • نحوه ثبت نام ذخیره دانشگاه آزاد ۹۹
  1. ​ورود به سایت دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org

  2. انتخاب گزینه ثبت نام قبولی ذخیره دانشگاه آزاد

  3. وارد کردن اطلاعات خواسته شده

  4. تکمیل فرم ثبت نام

 

به محض فعال شدن لینک ثبت نام ، راهنمای تصویری تکمیل فرم رو میذاریم .

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج ذخیره دانشگاه آزاد

 

فقط داوطلبایی مجدد رتبشون برای قبولی در لیست ذخیره مورد بررسی قرار می گیره که حتما فرم ثبت نام قبولی ذخیره رو پر کنن در غیر این صورت اسم این افراد از این لیست حذف میشه و دیگه نمی تونن شانسی برای قبولی در دانشگاه ازاد داشته باشن .

اگه جزو داوطلبایی هستین که در دانشگاه های دولتی هم قبول شدین ولی از رشته محل قبولیتون راضی نیستین می تونین علاوه بر ثبت نام در قبولی ذخیره دانشگاه آزاد شانستون رو برای تکمیل ظرفیت کنکور سراسری هم امتحان کنین .

اگه بعد از خوندن این مقاله سوال یا ابهامی در مورد قبولی ذخیره دانشگاه آزاد 99 براتون پیش اومد ، می تونین با استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با مشاورای این مرکز مشاوره در ارتباط بوده و از تجربه کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو بهره ببرین .

در ادامه بخوانید : تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد



سوالات متداول

 

1- ✔️ چه کسایی می تونن ثبت نام قبولی ذخیره دانشگاه آزاد رو انجام بدن ؟

✔️ همون طور که در این مقاله گفته شد همه داوطلبایی که در زمان اعلام نتایج نهایی این دانشگاه به عنوان ذخیره پذیرفته شدن می تونن این ثبت نام رو انجام بدن . 

2- ✔️ ثبت نام ذخیره دانشگاه آزاد چه زمانی انجام میشه ؟

✔️ این ثبت نام در آبان ماه انجام میشه که زمان دقیق اون در این مقاله گفته شده .

3- ✔️ نحوه ثبت نام ذخیره قبولی دانشگاه آزاد به چه صورته ؟

✔️ این ثبت نام به صورت اینترنتی در سایت دانشگاه آزاد انجام میشه که نحوه ثبت نام به طور کامل در این مقاله گفته شده .

منبع :  ثبت نام قبولی های ذخیره دانشگاه آزاد





:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: