اعلام نتایج آزمون دانشگاه افسری ارتش
نوشته شده توسط : sevda

نتایج آزمون دانشگاه افسری ارتش ، با توجه به مراحل پذیرش این دانشگاه طی دو مرحله اولیه و نهایی به داوطلبا اعلام میشه . داوطلبایی که در آزمون کتبی دانشگاه افسری ارتش در پنجم دی ماه 99 شرکت کردن ، می تونن نتایج خودشون رو از طریق سایت ارتش به آدرس gozinesh.aja.ir ببینن .

 

 

آزمون کتبی دانشگاه افسری ارتش در روز جمعه پنجم دی ماه 99 انجام میشه ، به همین دلیل خیلی از داوطلبا فکر می کنن این آزمون برای پذیرش دانشجو در سال 99 برگزار میشه . در حالی که مراحل پذیرش این دانشگاه که شامل آزمون تستی ، شرکت در مصاحبه و تست سلامت جسمانیه تا تیر ماه سال 1400 طول میکشه و در اصل این ازمون برای پذیرش دانشجو برای سال تحصیلی 1400 - 1401 برگزار میشه .

طبق روال هر سال نتایج آزمون دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ ، در دو مرحله و توسط سایت رسمی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام میشه . در مرحله اول مشخص میشه که آیا داوطلب با توجه به درصدهای کسب کرده در هر درس مجاز به شرکت در مرحله دوم  پذیرش این دانشگاه شده یا نه .

بعد از اینکه مرحله دوم پذیرش دانشگاه های افسری به پایان رسید ، نتایج توسط سایت gozinesh.aja.ir به اعلام میشه . از اونجایی که خیلی از داوطلبا از زمان اعلام نتایج این آزمون بی خبرن و نمی دونن چه جوری باید نتایجشون رو ببینن ، در این مقاله درباره جزئیاتی مثل زمان و نحوه مشاهده نتایج آزمون افسری ا.ج.ا.ا صحبت کردیم .

 

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دانشگاه افسری ارتش ۹۹

بعد از برگزاری آزمون افسری ارتش 1400 - 1401 ، داوطلبا می تونن با اطلاعات ثبت نامیشون وارد سایت ارتش شده ، نتیجه اولیه این آزمون رو که همون نتیجه آزمون کتبی هست رو دریافت کنن و اگه در این مرحله قبول شده باشن باید خودشون رو برای شرکت در مراحل بعدی آماده کنن .

نتایج اولیه آزمون افسری ارتش سال گذشته در تاریخ 29 بهمن ماه از طریق سایت دانشگاه افسری ارتش اعلام شد . پیش بینی می کنیم امسال هم مثل سنوات گذشته نتیجه اولیه این آزمون نیمه دوم بهمن ماه و از طریق سامانه ارتش جمهوری اسلامی ایران منتشر بشه . پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام تحصیلیکو باشین تا به محض اینکه خبری درباره اعلام نتایج آزمون افسری ارتش ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ منتشر شد با خبر بشین .

 

به محض مشخص شدن زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دانشگاه افسری ارتش 1400 - 1401 این مقاله بروز رسانی میشه .

 

 توجه داشته باشین که کارت ورود به جلسه آزمون افسری ارتش ، در تمامی مراحل گزینش و تا زمان اعلام نتایج نهایی این ازمون باید همراهتون باشه .

بیشتر بخوانید: کارت ورود به جلسه آزمون افسری ارتش

 

نحوه مشاهده اعلام نتایج اولیه آزمون دانشگاه افسری ارتش ۹۹

داوطلبایی که سر جلسه آزمون افسری 1400 - 1401 حاضر بودن ، باید برای مشاهده نتیجه اولیه این آزمون به سایت gozinesh.aja.ir مراجعه کرده و با وارد کردن کد ملی و شماره داوطلبی که در کارت ورود به جلسه داوطلبا نوشته شده ، از نتیجه آزمون کتبی دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ مطلع بشن . 

  • مراحل مشاهده نتیجه کتبی آزمون دانشگاه افسری 1400 - 1401
  1. مراجعه به سایت gozinesh.aja.ir
  2. انتخاب گزینه نتیجه کتبی از منوی سمت راست
  3. وارد کردن شماره داوطلبی و کدملی
  4. مشاهده نتیجه داوطلب
  • راهنمای تصویری نحوه مشاهده اعلام نتایج اولیه دانشگاه افسری  ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

 ورود به سایت ا.ج.ا.ا به آدرس gozinesh.aja.ir و انتخاب گزینه نتیجه آزمون کتبی از منوی سمت راست صفحه

 

 

 در مرحله بعدی ، هر داوطلب با وارد کد داوطلبی و کد ملی خودش می تونه نتیجه آزمون کتبی دانشگاه افسری ارتش رو ببینه .

 

 

تصاویر بالا مربوط به اعلام نتایج سال 99 هست ، به محض اعلام نتایج این مقاله بروز رسانی میشه و لینک مشاهده نتایج آزمون دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ در این مقاله قرار داده میشه .

 

 داوطلبایی که موفق به قبولی در آزمون دانشگاه افسری ارتش نشدن ، می تونن شانس خودشون رو برای ورود به دانشگاه علوم انتظامی امین هم امتحان کنن .

بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین

 

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون دانشگاه افسری ۹۹

داوطلبایی که در مرحله دوم پذیرش دانشگاه افسری ارتش 1400 - 1401 شرکت کردن ، پیگیر اخبار و اطلاعیه های ارتش جمهوری اسلامی هستن تا از این طریق از زمان اعلام نتایج نهایی آزمون دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ مطلع بشن تا با مشاهده نتیجه نهاییشون در این مرحله ببینن ، تونستن برای ادامه تحصیل وارد دانشگاه افسری ارتش بشن یا نه !

سال گذشته نتایج نهایی آزمون افسری ارتش 6 مرداد ماه اعلام شد ، هنوز زمان دقیق اعلام نتایج نهایی آزمون افسری 1400 - 1401 مشخص نیس اما پیش بینی می کنیم مثل هر سال این نتایج در مرداد ماه اعلام بشه البته به محض مشخص شدن زمان اعلام نتایج نهایی آزمون افسری ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ ، این مقاله به روز رسانی میشه .

 

به محض مشخص شدن زمان اعلام نتایج نهایی آزمون دانشگاه افسری ارتش 1400 - 1401 این مقاله بروز رسانی میشه .

 

نحوه مشاهده اعلام نتایج نهایی آزمون دانشگاه افسری ۹۹

همونطور که می دونین نتایج نهایی آزمون افسری ارتش 1400 مثل هرسال به صورت اینترنتی و از طریق سامانه ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام میشه . متقاضیا برای مشاهده نتایج نهایی این آزمون که شامل مرحله مصاحبه و تست های سلامت جسمانی میشه ، به سایت ا.ج.ا.ا به آدرس gozinesh.aja.ir مراجعه کرده و بعد از وارد کردن اطلاعات خواسته شده نتیجه خودشون رو ببینن .

  • مراحل مشاهده نتیجه نهایی آزمون دانشگاه افسری ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​ 
  1. مراجعه به سایت gozinesh.aja.ir
  2. انتخاب گزینه نتیجه نهایی از منوی سمت راست صفحه
  3. وارد کردن شماره داوطلبی و کدملی
  4. مشاهده نتیجه نهایی داوطلب
  • راهنمای تصویری نحوه مشاهده اعلام نتایج نهایی دانشگاه افسری 1400 - 1401

 ورود به سایت ارتش جمهوری اسلامی ایران به آدرس gozinesh.aja.ir و انتخاب گزینه نتیجه نهایی آزمون از منوی سمت راست صفحه مطایق تصویر

 

 

 برای مشاهده نتیجه نهایی ، هر داوطلب باید مطابق تصویر کد داوطلبی و کد ملی خود را وارد کرده و روی کلمه تایید کلیک کنه .

 

 

تصاویر بالا مربوط به اعلام نتایج سال 99 هست ، به محض اعلام نتایج این مقاله بروز رسانی میشه و لینک مشاهده نتایج آزمون دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ در این مقاله قرار داده میشه .

 

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص اعلام نتایج دانشگاه افسری 1400 - 1401 ، جواب بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط بوده و تموم سوالای خودتون رو بپرسین و حتی فرآیند مشاهده نتایج دانشگاه افسری رو به دست این کارشناسا بسپارین .

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ نتایج آزمون دانشگاه افسری چجوری اعلام میشه ؟

✔️ این نتایج از طریق سایت ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام میشه که آدرس دقیق اون در متن مقاله گذاشته شده .

2- ✔️ برای مشاهده نتایج آزمون دانشگاه افسری ارتش چه اطلاعاتی باشد داشته باشیم ؟

✔️ برای مشاهده این نتایج باید کدداوطلبی و کدملی داوطلب رو داشته باشین و مطابق مراحل گفته شده در متن مقاله نتیجه خودتون رو ببینین .

3- ✔️ نتایج اولیه آزمون افسری ارتش چه زمانی اعلام میشه ؟

✔️ همونطور که در متن مقاله گفته شده ، نتایج اولیه این آزمون در بهمن ماه اعلام میشه .

منبع : اعلام نتایج آزمون دانشگاه افسری ارتش





:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: