جزئیات برگزاری دروس عملی هنرستانی ها در روز های کرونایی
نوشته شده توسط : sevda

مدیرکل دفترآموزش متوسطه فنی حرفه‌ای وکاردانش گفت: چندین الگو و برنامه برای برگزاری دروس کارگاهی هنرجویان در نظر گرفته شده است.

مصطفی آذرکیش مدیرکل دفترآموزش متوسطه فنی حرفه ای وکاردانش ، درباره روند برگزاری کلاس های درس کارگاهی هنرجویان در ایام کرونا بیان کرد : در تمام بخش ها اعلام کردیم که اولویت در برگزاری کلاس‌های درس با حفظ سلامت دانش آموزان و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی است .

او ادامه داد : دروس هنرستانی در چند محور دروس عمومی مانند عربی، دین و زندگی و ... ، دروس پایه مانند ریاضی، فیزیک و زیست و شایستگی غیر فنی مانند اخلاق حرفه ای، الزامات محیط کار و... از طریق مدرسه تلویزیونی برای هنرجویان تدریس می شود .

آذرکیش با اشاره به اینکه تعطیلی کامل کارگاه های درسی هم منوط به تعطیلی مطلق مدارس بنا بر اعلام تصمیم ستاد ملی کروناست، تاکید کرد: تاکنون این شرایط را در سراسر کشور نداشتیم و کلاس‌های عملی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در شهرهایی که ستاد ملی کرونا اجازه می دهد، برگزار می‌شود.

مدیرکل دفترآموزش متوسطه فنی حرفه ای وکاردانش بیان کرد: دروس کارگاهی در رشته های تحصیلی مختلف متفاوت است به همین دلیل به شورای مدارس این اختیار داده شده است تا بر اساس وضعیت مدرسه و دانش‌آموزان برنامه برگزاری دروس عملی مشخص شود همچنین بخشنامه‌ای هم اواخر مهر برای مدیریت هنرستان ها ابلاغ کردیم که طی آن ۵ الگو در نظر گرفتیم و هر هنرستان طبق آن برگزاری کلاس ها و دروس کارگاهی را دنبال می‌کند.واقع به موضوع مدرسه محوری هم در این مورد توجه ویژه ای شده است

آذرکیش ادامه داد : چنانچه امکان برگزاری کلاس های درس عملی نباشد، ادامه آموزش را به اولین فرصت بعد از تعطیلات منتقل می کنیم و حتی ممکن است به سال بعد بیانجامد و در این موضوع برگزاری کلاس‌های پایه دوازدهم اولویت دارد.

منبع : جزئیات برگزاری دروس عملی هنرستانی ها در روز های کرونایی





:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: