دانلود دفترچه ثبت نام آزمون دکتری 1400
نوشته شده توسط : sevda

دفترچه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۰ ، همزمان با ثبت نام آزمون دکتری سراسری و دانشگاه آزاد در سایت سنجش منتشر میشه . داوطلبایی که تصمیم دارن در این آزمون شرکت کنن ، باید این دفترچه رو دانلود کرده و بعد از مطالعه شرایط ، ضوابط و نحوه اون نسبت به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام کنکور دکترا 1400 اقدام کنن .

 

 

با ادغام آزمون دکتری دانشگاه سراسری و آزاد با هم ، تموم مراحل ثبت نام و اعلام نتایج آزمون دکتری این دانشگاه ها با هم ادغام شده و تموم این مراحل به توسط سازمان سنجش انجام میشه . داوطلبایی که تصمیم دارن در آزمون دکتری 1400 شرکت کنن ، باید دفترچه ثبت نام این ازمون رو در زمان مشخص شده دانلود کرده و بعد از مطالعه شرایط و ضوابط دکتری نسبت به تکمیل فرم ثبت نام دکتری 1400 اقدام کنن .

خیلی از داوطلبا نمی دونن که دفترچه انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۰ چه زمانی منتشر میشه و چطور می تونن اون رو دانلود کنن . برای همین در ادامه این مقاله زمان انتشار این دفترچه رو گفتیم  و لینک دانلود اون رو گذاشتیم . با ما همراه باشین .

 

 

لینک دانلود دفترچه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۰

داوطلبایی که تصمیم دارن در آزمون دکتری 1400 شرکت کنن ، اول باید از شرایط ثبت نام این آزمون که در دفترچه ثبت نام دکتری ۱۴۰۰ نوشته شده ، مطلع بشن . دفترچه ثبت نام آزمون دکترا معمولا همزمان با شروع ثبت نام این آزمون روی سایت سنجش به نشانی sanjesh.org قرار می گیره .

مطابق جدول زمانبندی آزمون های سازمان سنجش ، ثبت نام آزمون دکتری 1400 از 2 تا 9 آذر ماه انجام میشه ، پیش بینی می کنیم که داوطلبا بتونن روز یکشنبه 2 آذر وارد سایت سنجش بشن و دفترچه ثبت نام آزمون دکترا ۱۴۰۰ رو دانلود کنن .

از اونجایی که هنوز زمان دقیق انتشار دفترچه ثبت نام آزمون دکتری 1400 مشخص نشده ، توصیه می کنیم که عضو کانال تلگرام دکتری تحصیلیکو باشین تا به محض انتشار دفترچه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۰ اون رو دانلود کرده و از شرایط و ضوابط ثبت نام مطلع بشن .

 

به محض انتشار دفترچه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۰ ، لینک دانلود اون در این مقاله قرار داده میشه اما می تونین برای اطلاع از جزئیات آزمون دکتری ، دفترچه ثبت نام سال گذشته رو دانلود کنید .

برای دانلود دفترچه ثبت نام آزمون دکتری 99 کلیک کنید

بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون دکتری

 

 

لیست رشته های آزمون دکتری ۱۴۰۰

 در مقطع دکتری داوطلبا می تونن فقط تو رشته ای ثبت نام کنن که طبق دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دکتری متناسب با مدرک کارشناسی ارشدشون باشه ، بعبارتی باید تجانس رشته کارشناسی ارشد و دکتری با هم رعایت بشه . البته یکسری رشته ها هم وجود داره که برای شرکت در اون ها نیازی به رعایت تجانس رشته نیست ، از اونجایی که برای پذیرش در مقطع دکتری علاوه بر آزمون کتبی باید در مصاحبه هم شرکت کنین ،  پیشنهاد می کنیم که حتما در رشته ی متناسب و یا هم نام با رشته کارشناسی ارشدتون ثبت نام کنین .

 

 

برای دانلود و بررسی لیست رشته های امتحانی آزمون دکتری و مدارک مورد پذیرش هر رشته کلیک کنین

 

 

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما در مورد ثبت نام آزمون دکتری و جزئیات دفترچه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۰ دانشگاه سراسری و آزاد مشاوره بدن . شما می تونین از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط بوده و از تجربه و اطلاعات مشاورای مقطع دکتری این مرکز مشاوره بهره ببرین .

در ادامه بخوانید: نحوه ثبت نام آزمون دکتری



سوالات متداول

 

1- ✔️ دفترچه ثبت نام آزمون دکتری در کدوم سایت منتشر میشه ؟

✔️ این دفترچه از طریق سایت سنجش منتشر میشه که لینک مستقیم برای دانلود اون در این مقاله قرار داده شده .

2- ✔️ از کجا می تونیم از منابع و مواد درسی رشته امتحانی آزمون دکتری مطلع بشیم ؟

✔️ با دانلود دفترچه ثبت نام آزمون دکتری که لینک دانلود اون در متن مقاله قرار داده شده ، می تونین از منابع و مواد درسی کنکور دکتری رشته خودتون مطلع بشین .

3- ✔️ دفترچه ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد در چه سایتی منتشر میشه ؟

✔️ همونطور که در متن مقاله بطور کامل توضیح داده شده ، دفترچه ای تحت عنوان دفترچه ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد منتشر نمیشه .

منبع : دانلود دفترچه ثبت نام آزمون دکتری





:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: