نحوه ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۰
نوشته شده توسط : sevda

ثبت نام کنکور ارشد سراسری و دانشگاه آزاد به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش انجام میشه و داوطلبا باید بعد از دانلود دفترچه و بررسی شرایط و ضوابط ، هزینه ثبت نام کنکور ارشد رو پرداخت کنن بعد از ورود به لینک ثبت نام ارشد ۱۴۰۰ ، فرم رو تکمیل کنن .

 

 

 

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش انجام میشه و داوطلبایی که قصد دارن تو این رقابت مهم شرکت کنن ، می تونن تو زمان ثبت نام ارشد وارد سایت سنجش به نشانی sanjesh.org بشن و بعد از دانلود دفترچه ثبت نام ارشد و بررسی شرایط و ضوابط فرم اینترنتی رو تکمیل کنن .

اما از اونجایی که خیلی از داوطلبا با نحوه ثبت نام کنکور ارشد 1400 آشنایی ندارن ، در ادامه در مورد نحوه ثبت نام توضیح دادیم ، تا داوطلبا بتونن با اطلاعات کافی ثبت نامشون رو انجام بدن . با ما همراه باشین .

 

 

نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۰ از طریق سایت سازمان سنجش انجام میشه و تموم متقاضیای دانشگاه های سراسری و آزاد که قصد شرکت تو این آزمون رو دارن ، باید ابتدا دفترچه ثبت نام ارشد ۱۴۰۰ رو از سایت دانلود و بعد از پرداخت هزینه ثبت نام و خرید کارت اعتباری و به همراه مدارک ثبت نام ، وارد سایت بشن و فرم اینترنتی مربوط رو تکمیل کنن . در ادامه راهنمای جامع ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد رو به صورت مرحله به مرحله توضیح دادیم .

  • نحوه ثبت نام ارشد ۱۴۰۰ به طور خلاصه :
  1. ورود به سایت sanjesh.org
  2. دانلود و مطالعه دفترچه ثبت نام ارشد 1400
  3. پرداخت هزینه ثبت نام
  4. پر کردن فرم ثبت نام 
  • نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400 :

مرحله اول : وارد سایت سازمان سنجش یعنی sanjesh.org بشین و روی لینک "سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399 ( ثبت نام ) " کلیک کنین .

 

 

مرحله دوم : وارد بخش " ثبت نام جدید " بشین .

 

 

مرحله سوم : سریال 12 رقمی ثبت نام رو که بعد از پرداخت هزینه ثبت نام کنکور ارشد دریافت کردین رو وارد و با کلیک روی " ورود به سیستم " وارد مرحله بعد بشین .

 

 

مرحله چهارم : تو این قسمت باید عکس خودتون رو از قسمت " choose file " انتخاب و روی " ارسال تصویر " کلیک کنین .

 

 

مرحله پنجم : تو این قسمت فرم اینترنتی ثبت نام رو می بینین که باید اطلاعات فردی ، تحصیلی و همچنین اطلاعات مربوط به مجموعه امتحانی رو وارد و بعد از اون گزینه " تایید و ادامه " رو بزنین .

 

 

 

 

با کلیک روی گزینه " تایید و ادامه " اطلاعات ثبت نامی شما به همراه شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام نشون داده میشه .

 

این تصاویر مربوط به ثبت نام سال قبله که به محض این که تغییری در روند ثبت نام امسال ایجاد  بشه این تصاویر به روز رسانی میشه .

بیشتر بخوانید : راهنمای جامع ثبت نام کارشناسی ارشد

 

 

مشاوره نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

دریافت شماره پرونده و کد پیگیری در آخر ، به مفهوم اینه که پروسه ثبت نام با موفقیت انجام شده که داوطلبا باید این اطلاعات رو واسه مراحل بعدی ، مثل دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد ، انتخاب رشته و نتایج کنکور ارشد حفظ کنن .

برای جلوگیری از خطا و اشتباه ، سازمان سنجش فرم پیش نویس ثبت نام رو تو دفترچه گذاشته و نحوه ثبت نام ارشد 99 رو به طور کامل و مرحله به مرحله توضیح داده تا داوطلبا بتونن با اطلاعات کافی و بدون خطا ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد رو انجام بدن .

هر چند امکان ویرایش ثبت نام کنکور ارشد هم در اختیار متقاضیای این آزمون قرار داده شده و داوطلبا می تونن تو زمان ثبت نام کنکور ارشد مجدد اطلاعاتشون رو تصحیح و ویرایش کنن . البته بهتره قبل از ثبت نام حتما تمامی شرایط ثبت نام کنکور ارشد رو با دقت مطالعه کنین تا بعدا دچار مشکل در پذیرش نشین .

در ادامه بخوانید: شرایط ثبت نام کنکور ارشد

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما در مورد نحوه ثبت نام کنکور ارشد 1400 پاسخ بدن و با استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با شما در ارتباط باشن .



سوالات متداول

 

1- ✔️ ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد تو چه سایتی انجام میشه ؟

✔️ثبت نام کنکور ارشد به صورت اینترنتی تو سایت سازمان سنجش انجام میشه که لینک وورد به سایت رو در این مقاله گذاشتیم .

2- ✔️ داوطلبای ارشد دانشگاه آزاد تو چه سایتی ثبت نامشون انجام میشه ؟

✔️ به خاطر ادغام ارشد سراسری و دانشگاه آزاد ، متقاضیای دانشگاه آزاد هم باید از طریق سایت سنجش واسه ثبت نام اقدام کنن که واسه اطلاع  از نحوه ثبت نام کنکور ارشد می تونن متن این مقاله رو بخونن .

3- ✔️ از کجا مطمئن بشیم که ثبت نام کنکور ارشد انجام شده ؟

✔️ دریافت شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام نشون دهنده اینه که ثبت نامشون با موفقیت انجام شده که تو این مقاله مراحل ثبت نام کنکور ارشد رو به طور کامل توضیح دادیم .

منبع : نحوه ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۰





:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: