سایت ثبت نام کنکور سراسری sanjesh.org
نوشته شده توسط : sevda

ثبت نام کنکور سراسری به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام میشه . متقاضیای شرکت در این آزمون باید طبق زمان بندی اعلام شده وارد سایت گفته شده ، بشن و ثبت نام آزمون سراسری گروه آزمایشی مد نظرشون رو انجام بدن .

 

 

کنکور سراسری به عنوان بزرگ ترین رویداد علمی کشورمون ، از طریق سازمان سنجش و زیر نظر وزارت علوم برگزار میشه . با توجه به گسترش اینترنت و در دسترس بودن اون در سراسری دنیا ، چند سالیه که ثبت نام کنکور سراسری از شیوه کاغذی و سنتی به ثبت نام اینترنتی تغییر کرده .

از اونجایی که هنوز خیلی از داوطلبای کنکور سراسری نمی دونن در کدوم سایت باید ثبت نامشون رو انجام بدن و آدرس سایت ثبت نام رو ندارن . برای همین تو این مقاله نحوه ورود به سایت ثبت نام و لینک ورود به سایت سازمان سنجش رو گذاشتیم . همراهمون باشین !

 

 

لینک ثبت نام کنکور ۱۴۰۰

ثبت نام کنکور سراسری 1400 به اینترنتی و از طریق سایت ثبت نام این آزمون به نشانی sanjesh.org انجام میشه . تموم متقاضیایی که قصد ثبت نام در این آزمون رو دارن ، باید طبق زمان بندی اعلام شده وارد سایت سازمان سنجش بشن و بعد از دانلود دفترچه ثبت نام و بررسی شرایط ثبت نام کنکور ۱۴۰۰ ثبت نام کنن .

با توجه به ادغام کنکور سراسری و آزمون دانشگاه آزاد با هم ، متقاضیای ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 1400 هم باید در زمان ثبت نام آزمون سراسری وارد سایت سازمان سنجش بشن و از طریق لینک ثبت نام آزمون سراسری 1400 اطلاعات فردی و تحصیلیشون رو در فرم اینترنتی مربوط وارد کنن .

ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۰ ، از یکشنبه 12 بهمن ماه شروع شده و تا روز شنبه 18 بهمن ماه ادامه داره ، لینک ثبت نام آزمون سراسری همزمان با شروع ثبت نام این آزمون در سایت سنجش فعال میشه . برای راحتی کار داوطلبا به محض شروع ثبت نام ، لینک ورود به این سایت رو براتون میذاریم . پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام کنکور سراسری تحصیلیکو باشین تا از تموم اخبار مربوط به کنکور سراسری 1400 مطلع بشین .

 

به محض شروع ثبت نام کنکور سراسری 1400 ، لینک ثبت نام این آزمون در این مقاله قرار داده میشه .

بیشتر بخوانید : راهنمای کامل ثبت نام کنکور سراسری

 

 

نحوه ورود به سایت ثبت نام کنکور ۱۴۰۰

همونطور که گفتیم ، ثبت نام کنکور سراسری به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org انجام میشه و تموم اونایی که با توجه به دفترچه ثبت نام این ازمون ، شرایط ثبت نام کنکور سراسری 1400 رو دارن ، می تونن وارد لینک ثبت نام آزمون سراسری و دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ شده و ثبت نام خودشون رو انجام بدن .

  • مراحل ورود به سایت ثبت نام کنکور سراسری 1400​​
  1. ورود به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org
  2. انتخاب گزینه سراسری از منوی سمت راست
  3. کلیک روی لینک ثبت نام آزمون سراسری ۱۴۰۰
  • راهنمای تصویری نحوه ورود به سایت ثبت نام کنکور ۱۴۰۰

 جستجوی کلمه " سازمان سنجش " ، " سایت سنجش " یا " sanjesh .org "

 

 

 انتخاب سایت رسمی سازمان سنجش مطابق تصویر زیر

 

 

 انتخاب گزینه سراسری از منوی سمت راست

 

 

 کلیک روی لینک ثبت نام آزمون سراسری 1400

 

 

این تصاویر مربوط به سال گذشتس ، به محض فعال شدن لینک ثبت نام کنکور سراسری 1400 تصاویر بروز رسانی میشن .

در ادامه بخوانید: نحوه ثبت نام کنکور سراسری

 

داوطلبا می تونن با استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با ما در ارتباط باشن و تموم سوالاتشون رو در مورد سایت ثبت نام کنکور 1400 از مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو بپرسن .

 

 

سوالات متداول

 

1- ✔️ ثبت نام کنکور سراسری از طریق چه سایتی انجام میشه ؟

✔️ این ثبت نام در سایت سازمان سنجش انجام میشه که لینک ورود به سایت در این مقاله قرار داده شده .

2- ✔️ ثبت نام کنکور سراسری به چه نحوی انجام میشه ؟

✔️ همونطور که در این مقاله بطور کامل توضیح داده شده ، این ثبت نام به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش انجام می گیره .

3- ✔️ ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد از طریق چه سایتی انجام میشه ؟

✔️ همون طور که در این مقاله گفته شد به دلیل ادغام شدن کنکور سراسری با دانشگاه آزاد ، ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد هم در سایت سازمان سنجش انجام میشه که لینک ورود به این سایت در مقاله قرار داده شده .

منبع : سایت ثبت نام کنکور سراسری sanjesh.org





:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: