ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه تهران
نوشته شده توسط : sevda

معاونت آموزشی درخصوص پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته ( بدون آزمون - استعداد درخشان ) برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ اطلاعیه ‌ای صادر کرد .

معاونت آموزشی درخصوص پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته ( بدون آزمون - استعداد درخشان ) برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ اطلاعیه ‌ای صادر کرد . در این اطلاعیه آمده است:


دانشگاه تهران در اجرای سیاست ‌های هدایت و حمایت از دانشجویان برتر برای ورود به دوره کارشناسی ارشد با استناد به آئین‌نامه‌ های شورای هدایت استعداد درخشان وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری ، مصوبات شورای آموزشی دانشگاه ، برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ از بین دانشجویان ورودی سال ۱۳۹۶ که جزو پانزده درصد برتر دانشگاه تهران و یا دانشگاه‌های مشمول این فراخوان باشند ، در کلیه رشته‌ هایی که از طریق آزمون سراسری پذیرش دانشجو دارد به صورت مازاد بر ظرفیت و با رعایت کامل مقررات مربوط دانشجو می‌ پذیرد .

ضروری است متقاضیان در صورت احراز شرایط نسبت به ثبت ‌نام و بارگذاری اطلاعات در سامانه جامع آموزشی دانشگاه تهران به آدرس ems1.ut.ac.ir قسمت داوطلبان استعداد درخشان و سپس انتخاب عنوان پذیرش، از تاریخ ۰۱/‏۰۹/‏۹۹‬ لغایت ۲۰/‏۰۹/‏۹۹ ‬ اقدام نمایند .

 

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه تهران از 1 آذر ماه شروع می شود .

برای کسب اطلاعات تکمیلی درخصوص شیوه‌نامه و شرایط ثبت‌ نام کلیک کنید .

منبع : ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه تهران





:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: