sanjeshp.ir سایت ارشد وزارت بهداشت
نوشته شده توسط : sevda

داوطلبایی که می خوان در رشته های ارشد وزارت بهداشت 1400 ادامه تحصیل بدن ، باید تمامی مراحل ورود به این مقطع از ثبت نام گرفته تا انتخاب رشته و اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۰ رو به صورت اینترنتی و از طریق سایت sanjeshp.ir انجام بدن .

 

 

تموم داوطلبایی که تصمیم به ادامه تحصیل در رشته های ارشد علوم پزشکی 1400 رو دارن در صورتی که شرایط لازم جهت ثبت نام رو داشته باشن ، باید زمان ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۰ وارد سایت sanjeshp.ir شده و ثبت نام خودشون رو انجام بدن . همچنین علاوه بر ثبت نام ، کلیه مراحل انتخاب رشته و اعلام نتایج اولیه و نهایی هم به صورت اینترنتی در سایت sanjeshp انجام میشه .

از اونجایی که صفر تا صد مراحل ثبت نام ، انتخاب رشته و اعلام نتایج ارشد وزارت بهداشت با روال خاص خودشون انجام می گیرن ، برای همین در این مقاله لینک ورود به سایت سنجش پزشکی رو برای هر کدوم از مراحل ثبت نام ، انتخاب رشته و اعلام نتایج رو گذاشتیم تا برای انجام هر مرحله بدون دردسر وارد این سایت بشین . تا آخر این مقاله با ما همراه باشین !

 

 

سایت ثبت نام ارشد بهداشت sanjeshp.ir

تموم داوطلبایی که متقاضیای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد علوم پزشکی 1400 هستن ، باید مدام سایت sanjeshp.ir رو چک کنن تا از جدیدترین اخبار مربوط به ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۰ مطلع بشن و همچنین ببینن چه زمانی باید ثبت نامشون رو انجام بدن . هر سال ثبت نام کارشناسی ارشد بهداشت از اواخر بهمن ماه شروع میشه و داوطلبا باید در این مهلت مشص شده وارد سایت sanjeshp.ir بشن و فرم اینترنتی ثبت نام رو پر کنن .

 

به محض شروع ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400 لینک ورود به این سایت رو براتون قرار میدیم .

بیشتر بخوانید : راهنمای کامل ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

 

سایت انتخاب رشته ارشد بهداشت sanjeshp.ir

انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت به صورت اینترنتی و از طریق سایت sanjeshp.ir انجام میشه . داوطلبایی که ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت 1400 رو انجام دادن و در اعلام نتایج اولیه مجاز به انتخاب رشته شدن باید بعد از مطالعه دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد بهداشت ۱۴۰۰ ، انتخابای مورد علاقشون رو مرتب کرده و در نهایت فرم اینترنتی انتخاب رشتشون رو که در سایت sanjeshp.ir قرار داره ، تکمیل کنن .

هر سال مرکز سنجش پزشکی ، در دفترچه ثبت نام آزمون ارشد بهداشت یک جدول زمان بندی قرار میدن که در اون زمان انتخاب رشته مشخص شده . هنوز زمان انتخاب رشته ازمون کارشناسی ارشد 1400 مشخص نشده ، احتمالا طبق روال سالای قبل این انتخاب رشته در نیمه دوم مرداد ماه انجام بشه . 

برای اینکه یک دسترسی راحت به سایت انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت داشته باشین لینک ورود به این سایت رو در این قسمت براتون گذاشتیم . می تونین عضو کانال تلگرامی کارشناسی ارشد تحصیلیکو باشین تا به محض این که زمان انتخاب رشته مشخص شد ، باخبر بشین .

 

به محض اینکه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۰ شروع بشه لینک ورود به سایت رو براتون میذاریم .

بیشتر بخوانید: انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

 

سایت اعلام نتایج ارشد بهداشت sanjeshp.ir

همون طور که گفته شد صفر تا صد مراحل آزمون ارشد وزارت بهداشت به صورت اینترنتی و از طریق سایت sanjeshp.ir انجام میشه . نتایج این آزمون طی دو مرحله اولیه و نهایی اعلام میشه و داوطلبا در هر دو مرحله از این اعلام نتایج باید وارد سایت سنجش پزشکی بشن و نتایج خودشون رو چک کنن .

هنوز زمان دقیق نتایج آزمون کارشناسی ارشد 1400 اعلام نشده اما پیش بینی می کنیمنتایج اولیه ارشد بهداشت در مرداد ماه و نتایج نهایی ارشد وزارت بهداشت هم در دهه اول شهریور ماه منتشر بشه ، به محض اینکه زمان هر کدوم مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم . پیشنهاد می کنیم عضو کانل تلگرام کارشناسی ارشد تحصیلیکو بشین تا به محض این که زمان اعلام نتایج اولیه و نهایی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۰ مشخص شد باخبر بشین .

 

به محض اینکه هر کدوم از نتایج ارشد وزارت بهداشت 1400 اعلام بشه لینکای زیر فعال میشه .

 

 برای مشاهده نتایج اولیه کارشناسی ارشد بهداشت ۱۴۰۰ کلیک کنید .

برای مشاهده نتایج نهایی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400 کلیک کنید .  

در ادامه بخوانید: نتایج نهایی کارشناسی ارشد بهداشت

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما درمورد نحوه استفاده از سایت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت جواب بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو ، صفر تا صد مراحل ثبت نام ، انتخاب رشته و اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت رو به این کارشناسا بسپارین .

 

سوالات متداول

 

1- ✔️ ثبت نام ارشد وزارت بهداشت از طریق چه سایتی انجام میشه ؟

✔️ این ثبت نام از طریق سایت سنجش پزشکی انجام میشه که به محض شروع ثبت نام لینک ورود به سایت رو در این مقاله میذاریم .

2- ✔️ نتایج نهایی ارشد وزارت بهداشت در چه سایتی قابل مشاهده است ؟

✔️ همون طور که در این مقاله بطور کامل گفته شد ، اعلام نتایج نهایی در سایت سنجش پزشکی انجام میشه که لینک ورود به این سایت در این مقاله قرار داده میشه .

3- ✔️ انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت در چه سایتی انجام میشه ؟

✔️ انتخاب رشته ارشد علوم پزشکی تو سایت سنجش پزشکی انجام میشه که آدرس سایت رو در این مقاله قرار دادیم .

منبع : sanjeshp.ir سایت ارشد وزارت بهداشت





:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: