تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۹۹
نوشته شده توسط : sevda

مهلت ثبت نام ارشد فرگیر پیام نور ۹۹ معمولا بلافاصله بعد از تموم شدن زمان ثبت نام اون برای داوطلبا ایجاد میشه تا بتونن در این زمان ، مجدد وارد سایت سنجش بشن و فرم ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 رو تکمیل کنن . 

 

 

 

ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور به صورت اینترنتی در سایت سنجش انجام میشه و داوطلبایی که قصد ثبت نام در این آزمون رو دارن باید در مهلت ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور ۹۹ وارد این سایت بشن و فرم ثبت نامشون رو  تکمیل کنن . 

اما بعد از تموم شدن زمان ثبت نام خیلی از داوطلبا هستن که از ثبت نام در این آزمون در زمان مقرر جا می مونن و پیگیر اطلاع از زمان ثبت نام مجدد و یا تمدید مهلت ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور هستن . به همین دلیل در ادامه این مقاله درباره مهلت مجدد ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 99 توضیح دادیم .

 

 

تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۹۹

ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور ۹۹ از 5 آذر ماه شروع شد و داوطلبا فرصت داشتن تا تاریخ 9 آذر ماه با مراجعه به سایت سنجش فرم اینترنتی ثبت نامشون رو تکمیل کنن . اما معمولا سازمان سنجش جهت رفاه حال داوطلبا فرصت ثبت نام رو طی انتشار اطلاعیه ای تمدید می کنه .

سال گذشته بعد از تموم شدن زمان ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور ، سازمان سنجش یک هفته دیگه مهلت ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور رو تمدید  کرد و داوطلبا می تونستن در این زمان ، مجدد ثبت نامشون رو انجام بدن . ولی چون هنوز زمان تمدید مهلت ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 99 مشخص نشده می تونین عضو کانال تلگرام ارشد تحصیلیکو بشین تا به محض تمدید مهلت ثبت نام با خبر شین .

 

به محض اینکه ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 99 تمدید بشه در این مقاله اطلاع میدیم .

 

 برای اینکه فرایند ثبت نامتون رو به طور کامل و بی نقص انجام بدین می تونین مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید: ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور

 

مشاوره تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۹۹

در زمان تمدید مهلت ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور ، علاوه بر اینکه داوطلبای جا مونده از ثبت نام می تونن فرایند ثبت نامشون رو تکمیل کنن ، داوطلبایی که فرم ثبت نامشون نیاز به ویرایش داشته هم می تونن در این زمان اقدام به ویراش اطلاعات ثبت شده خودشون کنن .

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۹۹ پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم  مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین .

در ادامه بخوانید : ویرایش ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور



سوالات متداول

 

1- ✔️ ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور چه زمانی تمدید میشه ؟

✔️ این ثبت نام معمولا بلافاصله بعد از تموم شدن زمان ثبت نام تمدید میشه که زمان دقیق اون در این مقاله گفته شده .

2- ✔️ کسایی که از ثبت نام ارشد فراگیر در زمان مقرر جا موندن باید چیکار کنن ؟

✔️ این داوطلبا می تونن در زمان تمدید مهلت ثبت نام ، دوباره برای ثبت نام اقدام کنن که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده .

3- ✔️ داوطلبایی که متوجه اشتباهی در فرم ثبت نامشون شدن چه زمانی می تونن اطلاعاتشون رو ویرایش کنن ؟

✔️ همون طور که در یان مقاله توضیح داده شده ، داوطلبا می تونن علاوه بر زمان ثبت نام در زمان تمدید مهلت ثبت نام هم اطلاعاتشون رو ویرایش کنن . 

منبع : تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۹۹





:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: