کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی
نوشته شده توسط : sevda

کارت ورود به به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی ، چند روز قبل از برگزاری این آزمون به صورت اینترنتی از طریق سایت سنجش منتشر میشه و داوطلبایی که قصد شرکت تو کنکور کاردانی به کارشناسی رو دارن می تونن با داشتن این کارت سر جلسه آزمون حاضر بشن .

پذیرش تو مقطع کاردانی به کارشناسی برای یک سری رشته ها با آزمون و برای بقیه رشته ها بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلیه . داوطلبایی که زمان ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹ اقدام به ثبت نام تو رشته های با کنکور این مقطع کردن باید تو زمان مشخص شده اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ناپیوسته 99 کنن و همزمان برای شرکت تو کنکور رشته مورد نظرشون آماده بشن ، داشتن پرینت کارت ورود به جلسه برای شرکت تو این آزمون اجباریه .

 کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹ از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org منتشر میشه . داوطلبا می تونن با استفاده از اطلاعات ثبت نامیشون وارد سایت بشن و کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ناپیوسته خودشون رو دریافت کرده و از زمان و مکان برگزاری این آزمون با خبر بشن . 

در ادامه در مورد زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 99 و همچنین ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه و باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ناپیوسته ۹۹ توضیح دادیم . پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشین !

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹

هرساله ، چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون کاردانی به کارشناسی ، کارت ورود به جلسه این آزمون روی سایت سنجش قرار می گیره و داوطلبا تا قبل از آزمون فرصت دارن که با مراجعه به سایت سنجش به آدرس sanjesh.org اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه خودشون کنن .

هنوز اطلاعیه دقیقی درباره زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 99 منتشر نشده  اما با توجه به این که کنکور کاردانی به کارشناسی 3 مرداد ماه برگزار میشه احتمالا کارت ورود به جلسه این آزمون اواخر تیر ماه قابل دریافت باشه . به داوطلبا پبشنهاد می کنیم واسه اطلاع از زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹ ، عضو کانال تلگرام تحصیلیکو باشین تا به محض این که زمان دقیق گرفتن کارت اعلام بشه ، مطلع بشین .

 

به محض فعال شدن لینک دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۹۹ ، این مقاله به روز رسانی شده و لینک دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ناپیوسته 99 رو واستون میزاریم .
بیشتر بخوانید : زمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی ( هنوز منتشر نشده )

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹

کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹ به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش قابل دریافته و تمام داوطلبایی که ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته رو انجام دادن و متقاضی شرکت تو کنکور کاردانی به کارشناسی 99 موظفن تا تو بازه زمانی مشخص شده برای دریافت کارت ورود به جلسه خودشون اقدام کنن .

    نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 99 :

    ورود به سایت سنجش به آدرس sanjesh.org

    ورود به بخش کاردانی به کارشناسی

    انتخاب گزینه " دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹ "

    انتخاب یکی از 4 روش زیر برای گرفتن کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ناپیوسته

    وارد کردن اطلاعات خواسته شده برای دریافت کارت ورود به جلسه

    وارد کردن کد امنیتی در کادر مربوطه

    کلیک روی کلمه جستجو 

    چک کردن اطلاعات کارت ورود به جلسه و پرینت کارت​

 

    روش های دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 99 :

روش اول : با وارد کردن شماره پرونده ، شماره سریال

 

روش دوم : با وارد کردن شماره پرونده ، کد پیگیری

 

روش سوم : با وارد کردن مشخصات فردی ( شماره پرونده ، نام خانوادگی ، نام ، کدملی ، سال تولد )

 

روش چهارم : با وارد کردن شماره پرونده ، شماره داوطلبی

 

به محض شروع زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ناپیوسته ۹۹ این مقاله به روزرسانی شده و راهنمای تصویری همه مراحل دریافت کارت براتون گذاشته میشه .

 

 اگه به هر دلیلی به اطلاعاتتون دسترسی ندارین و یا اونا رو گم کردین ، نگران نباشین ، چون می تونین از طریق سیستم ارسال درخواست به سازمان سنجش ، مجدد اطلاعاتتون رو بازیابی کنین .


ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹

همزمان با دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی ، سازمان سنجش امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی رو برای داوطلبای متقاضی این مقطع فعال می کنه تا داوطلبایی که احتیاج به تغییر و ویرایش اطلاعاتشون دارن تو این بازه زمانی بتونن ، از طریق لینک " ویرایش اطلاعات " پایین کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹ خودشون ، اقدام به ویرایش اطلاعاتشون کنن .

 

نکته ای که باید در نظر داشته باشین اینه که همه اطلاعات ثبت نامی قابل تغییر و ویرایش نیستن و فقط می تونین اطلاعاتی مثل : معدل دوره کاردانی ، سری و سریال شناسنامه ، محل تولد ، سهمیه کنکور سراسری ( سهمیه رزمندگان ، سهمیه ایثارگران و سهمیه خانواده شهدا ) ، وضعیت اشتغال و... رو ویرایش کرد ، ولی نمی تونن اطلاعاتی مثل گروه آزمایشی ، عکس یا حوزه آزمونتون رو تغییر بدین .

 

 ثبت نام تمام رشته های دانشگاه آزاد به جز رشته های مربوط به گروه پزشکی تو این مقطع ، بدون آزمون و از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام میشه . اگه متقاضی ادامه تحصیل تو مقطع کارشناسی ناپیوسته هستین در کنار ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی شانس خودتون رو تو ثبت نام دانشگاه آزاد هم امتحان کنین . برای اطلاع از ثبت نام دانشگاه آزاد خوندن مقاله زیر بهتون پیشنهاد میشه .
باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹

 

همزمان با دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 99 ، سازمان سنجش به خاطر رفاه حال داوطلبا ، نماینده هایی رو به عنوان باجه های رفع نقص تو تمام استانای کشور مستقر می کنه . داوطلبایی که به هر دلیلی تو کارت ورود به جلسشون ، اطلاعات اشتباه وارد شده و از طریق لینک ویرایش اطلاعات موفق به اصلاح و ویرایش اطلاعاتشون نشدن ، به باجه های رفع نقص مراجعه کرده و اطلاعاتشون رو به صورت حضوری ویرایش کنن .

اگه داوطلبی به هر دلیلی موفق به دریافت کارت ورود به جلسه خودش از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org نشده و یا نیاز به اصلاح اطلاعاتی مثل تغییر عکس داوطلب ، گروه آزمایشی ، شهر محل سکونت و ... داره ، می تونه به این باجه ها مراجعه و به صورت حضوری درخواستش رو پیگیری کنه .

 

به محض مشخص شدن آدرس باجه های رفع نقص اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹ از طرف سازمان سنجش ، لینک دانلودش رو تو این مقاله واستون میزاریم .

 

 یکی از دانشگاه هایی که اقدام به پذیرش دانشجو به صورت مجزا به صورت بدون کنکور تو مقطع کاردانی به کارشناسی می کنه دانشگاه علمی کاربردیه تنوع رشته های این دانشگاه نسبت به سایر دانشگاه ها خیلی بیشتره . پیشنهاد می کنیم حتما شانس خودتون رو تو ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی هم امتحان کنین ، برای اطلاع از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی حتما مقاله زیر رو بخونین .

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به همه سوالای شما درباره دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 99 پاسخ داده و اگه نیاز داشته باشین اطلاعاتتون رو ویرایش کنن ، شما می تونین از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با کارشناسای این مرکز در ارتباط باشین و از تجربیاتشون تو این زمینه استفاده کنین .

 
سوالات متداول

1-  نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی چجوریه ؟
کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی از طریق سازمان سنجش و به صورت اینترنتی قابل دریافته که به طور کامل تو متن مقاله توضیح داده شده .

2- اطلاعات لازم برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی چه چیزاییه ؟
کارت ورود به جلسه به 4 روش قابل دریافته و به اطلاعاتی مثل شماره پرونده ، کدملی و .... احتیاج دارین که تو متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده .

3- کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی کی منتشر میشه ؟
هر سال کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی چند روز قبل از زمان برگزاری این آزمون منتشر میشه که تو این مقاله به طور کامل توضیح داده شده .   

منبع : کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی





:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: