شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۹۹
نوشته شده توسط : sevda

شرایط عمومی و اختصاصی ارشد فراگیر پیام نور ۹۹ در دفترچه ثبت نام این آزمون نوشته شده که اطلاع از شرایط پذیرش برای داوطلبای متقاضی ثبت نام لازمه . از جمله این شرایط هم می شه به داشتن مدرک کارشناسی مورد تایید وزارت علوم و یا بهداشت اشاره کرد .

 

 

داوطلبایی که قصد ثبت نام در ارشد فراگیر رو دارن باید قبل از ثبت نام وارد سایت سنجش شده و با دانلود دفترچه این آزمون از شرایط پذیرش ارشد فراگیر پیام نور مطلع شده و در صورت داشتن تمام شرایط لازم اقدام به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام کنن .

از اونحایی که اطلاع از این شرایط برای همه متقاضیای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر 99 لازمه ، در ادامه این مقاله تمام شرایط عمومی و اختصاصی لازم برای ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور ۹۹ رو گفتیم . با ما همراه باشین .

 

 

شرایط عمومی ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۹۹

برای شرکت در آزمون ارشد فراگیر مثل سایر آزمون ها یک سری شرایط خاصی نیازه که فقط داوطلبایی که همه این شرایط رو دارن می تونن متقاضی ثبت نام در اون بشن . حالا در ادامه تمام شرایط عمومی لازم برای شرکت در آزمون ارشد فراگیر پیام نور ۹۹ رو گفتیم :


 اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران .

 نداشتن عناد با نظام جمهوری اسلامی ایران .

 عدم احراز فساد اخلاقی .

 برخورداری از توانایی جسمی متناسب با رشته انتخابی .

بیشتر بخوانید : دفترچه ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور

 

شرایط اختصاصی ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۹۹

علاوه بر داشتن تمام شرایط بالا داوطلبا باید از شرایط اختصاصی آزمون فراگیر پیام نور نیز مطلع بوده و تمام شرایط گفته در زیر رو داشته باشن تا بتونن فرایند ثبت نامشون رو انجام بدن .

 

 داوطلبای دارای مدرک کارشناسی پیوسته و ناپیوسته ( مورد تایید وزارت علوم یا وزارت بهداشت ) یا دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی ( به شرط فارغ التحصیلی تا تاریخ 30 بهمن 99 ) می تونن بدون توجه به رشته تحصیلی کارشناسی خودشون تو یکی از رشته گرایش های امتحانی ( به جز رشته های مهندسی معماری و طراحی شهری ) ثبت نام کنن . 

 دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی در صورت فارغ التحصیلی تا تاریخ 30 بهمن 99 مجاز به شرکت تو آزمون دوره دانش پذیری فراگیر پیام نور هستن .

 داوطلبایی که مدرک سطح دو حوزه های علمیه دارن مثل کسایی که مدرک کارشناسی رشته های علوم انسانی دارن می تونن تو آزمون ارشد فراگیر پیام نور ۹۹ - ۱۴۰۰ ثبت نام کنن . البته بر اساس مصوبات صورت گرفته این متقاضیا فقط می تونن تو رشته های علوم انسانی ادامه تحصیل بدن .

 کسایی که مدرک معادل کارشناسی هم دارن با مطالعه بندهای نوشته شده تو دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 می تونن وضعیت مجاز بودن خودشون رو برای ثبت نام تو این آزمون بررسی کنن  . 

بیشتر بخوانید : ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور

 

مشاوره ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۹۹

شیوه آموزشی دانشگاه پیام نور به دو روش آموزشی پژوهشی و الکترونیکی یا آموزش محوره . داوطلبایی که روش الکترونیکی رو برای ادامه تحصیل در مقطع ارشد انتخاب می کنن باید علاوه بر داشتن مهارت پایه در استفاده از کامپیوتر و اینترنت ، از شرایط پذیرش در این دوره هم برخوردار باشن و با آگاهی کامل رشته محل های مربوط به این شیوه آموزشی رو در زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 انتخاب کنن .

برای آشنایی با مقررات و شرایط ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۹۹ می تونین از مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو کمک بگیرین . برای این کار می تونین از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو استفاده کنین .

در ادامه بخوانید : سایت ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور

 

سوالات متداول

 

1- ✔️ برای ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور چه شرایطی لازمه ؟

✔️ یکی از شرایط لازم داشتن مدرک کارشناسی مورد تایید وزارت علوم و بهداشته که بقیه شرایط لازم در این مقاله گفته شده .

2- ✔️ چه کسایی می تونن ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور رو انجام بدن ؟

✔️ همه داوطلبایی که شرایط لازم برای ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور رو داشته باشن می تونن متقاضی ثبت نام در این آزمون باشن که توضیحات بیشتر در خصوص شرایط در این مقاله داده شده .

3- ✔️ چطور می تونیم از شرایط ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور مطلع بشیم ؟

✔️ شرایط لازم دردفترچه ثبت نام این آزمون نوشته شده که البته در این مقاله هم شرایط رو گفتیم .

منبع : شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۹۹





:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: