سایت دیپ کد دریافت کد سوابق تحصیلی کنکور dipcode.medu.ir
نوشته شده توسط : sevda

کد سوابق تحصیلی داوطلبا نشانگر ریز نمرات امتحان نهایی دیپلم و پیش دانشگاهی یا پایه دوازدهمه ، که متقاضیایی که شامل دریافت این کد می شن باید با ورود به سایت دیپ کد به نشانی dipcode.medu.ir اون رو دریافت کنن .

 

 

 کد سوابق تحصیلی داوطلبا نشون دهنده ریز نمرات امتحان نهایی دیپلم و پیش دانشگاهی یا پایه دوازدهمه که با توجه به اعمال سوابق تحصیلی در کنکور سراسری ۱۴۰۰​ ، متقاضیای مشمول این کد باید در زمان ثبت نام کنکور 1400 برای دریافت کد سوابق تحصیلی خودشون و ارائه اون به سازمان سنجش  اقدام کنن .

علاوه بر داوطلبای کنکور سراسری داوطلبای متقاضی ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای که فارغ التحصیل سال 96 تا 98 هستن هم باید از طریق سایت دیپ کد به نشانی dipcode.medu.ir ، کد سوابق تحصیلی خودشون رو دریافت کنن .

اما از اونجایی که اکثر داوطلبا آشنایی با نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی از سایت دیپ کد ندارن در ادامه در مورد زمان و نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی از سایت dipcode.medu.ir و نحوه دریافتاون توضیح دادیم .

 

 

نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی از سایت دیپ کد

داوطلبایی که قصد دارن ثبت نام کنکور سراسری و یا ثبت نام کنکور کاردانی رو انجام بدن برای پر کردن فرم ثبت نام نیاز به کد سوابق تحصیلی دارن که باید اون رو به صورت اینترنتی از طریق سایت dipcode.medu.ir دریافت کنن . در ادامه راهنمای تصویری نحوه دریافت این کد رو گذاشتیم .

  • راهنمای تصویری نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی از سایت دیپ کد

ابتدا وارد سایت سامانه مشاهده سوابق تحصیلی آموزش و پرورش و یا dipcode.medu.ir بشین و بر روی " برای مشاهده سوابق و دریافت کد سوابق تحصیلی اینجا را کلیک کنید " کلیک کنین .

 

 

در مرحله بعدی باید کد دانش آموزی ، کد منطقه ، کد مقطع و تاریخ تولد دقیق خودتون رو وارد کنین . برای دریافت کد منطقه خودتون کلیک کنین .

 

 

در ادامه وارد صفحه ای می شین که اطلاعات فردی و تحصیلی شما به طور کامل ثبت شده که در صورت درست بودن اطلاعات روی گزینه " تایید اطلاعات " کلیک کنین . 

داوطلبای نظام جدید که هنوز امتحانات نهایی رو ندادن در این قسمت فقط اطلاعات فردی خودشون رو میبینن ولی در صورتی که در امتحانات پایه داوزدهم شرکت کرده باشن ، می تونن کلیه نمرات را ببینن .

 

 

با تایید اطلاعات خودتون می تونید کد سوابق تحصیلی رو دریافت کنین .

 

در صورتی که اطلاعات تحصیلی و فردی شما اشتباه ثبت شده بود باید روی گزینه " عدم تایید " کلیک کنین تا اطلاعات شما توسط اموزش و پرورش دوباره مورد بررسی قرار بگیره .

 

 

این تصاویر مربوط به سامانه دریافت سوابق تحصیلی سال قبله به محض اینکه تغییری تو روند دریافت کد سوابق تحصیلی ایجاد بشه این مقاله به روز رسانی میشه .

 

برای ورود به سامانه مشاهده سوابق تحصیلی آموزش و پرورش کلیک کنین .

 

بیشتر بخوانید: دریافت کد دانش آموزی

 

 

زمان مراجعه به سایت دیپ کد جهت دریافت کد سوابق تحصیلی

متقاضیا شرکت در کنکور ۱۴۰۰ که دارای مدارک دیپلم و پیش دانشگاهی و پایه دوازدهم هستن ، می تونن در زمان ثبت نام کنکور سراسری ، با مراجعه به سایت دیپ کد اقدام به دریافت کد سوابق تحصیلی خود برای درج در فرم ثبت ناماینترنتی کنن .

اون دسته از داوطلبایی که در حال تحصیل در پایه دوازدهم هستن هم می تونن قبل از شروع ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد و سراسری و با توجه به اعلام مدارس ، وارد سایت dipcode.medu.ir بشن و کد سوابق تحصیلی خودشون رو دریافت کنن .

 این داوطلبا باید بعد از برگزاری امتحانات نهایی و اعلام نتایج نمرات امتحانی در سایت سازمان سنجش ، سوابق تحصیلی پایه دوازدهم رو ببینین و در صورت مغایرت در نمرات امتحانی به آموزش و پرورش مراجعه کنن .

  • زمان مراجعه به سایت دیپ کد برای ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای :

داوطلبایی که فارغ التحصیل سال 96 تا 98 هستن و می خوان در کنکور کاردانی فنی حرفه ای ثبت نام کنن باید تو زمان ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای وارد سایت دیپ کد به نشانی dipcode.medu.ir بشن و کد سوابق تحصیلیشون رو دریافت کنن .

در ادامه بخوانید : ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای

اگه به هر دلیلی موفق نشدین که از طریق سایت دیپ کد ، کد سوابق تحصیلی خودتون رو دریافت کنین ، می تونین به همراه مدارک خود به منطقه آموزش و پرورش منطقه خود مراجعه و به صورت حضوری پیگیری کنین .

داوطلبا در صورت عدم موفقیت تو دریافت کد سوابق تحصیلی می تونن با استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو از مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو راهنمایی دریافت کنن . همچنین توصیه می شه برای اطلاع از بروز ترین اخبار فرایند های کنکور سراسری 1400 و کنکور کاردانی فنی حرفه ای عضو کانال تلگرام تحصیلیکو بشین .

 

سوالات متداول

 

1- ✔️ کد سوابق تحصیلی دیپلم رو از کجا می تونیم دریافت کنیم ؟

✔️ داوطلبا می تونن از طریق سایت دیپ کد ، کد سوابق تحصیلیشون رو دریافت کنن که تو این مقاله راهنمای تصویری نحوه دریافت رو براتون توضیح دادیم .

2- ✔️ آیا همه ی داوطلبای کنکور سراسری باید کد سوابق تحصیلی رو دریافت کنن ؟

✔️خیر ، فقط داوطلبایی که شامل کد سوابق تحصیلی میشن باید واسه دریافت کدشون اقدام کنن که در این مقاله توضیح دادیم .

3- ✔️ اگه سیستم بهمون کد سوابق تحصیلی رو نداد ، چیکار می تونیم انجام بدیم ؟

✔️ اگه شامل سوابق تحصیلی میشین و سایت دیپ کد به شما کد سوابق تحصیلیتون رو نمیده ، باید به آموزش و پرورش منطقه خودتون مراجعه کنین که در این مقاله توضیح داده شده .

منبع : سایت دیپ کد دریافت کد سوابق تحصیلی dipcode.medu.ir





:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: