دانلود اپلیکیشن شاد مدارس
نوشته شده توسط : sevda

برنامه شاد برای تعامل بیشتر و بهتر دانش آموزا با کادر آموزش مدرسه طراحی شده و طراحی نرم افزار شاد به طوریه که مدیرا و معلما امکان تولید کانالای مختلف تو شبکه های اجتماعی داخلی رو دارن و می تونن دانش آموزا رو به بخشای مختلف منتقل کنن . دانش آموزا بعد از دعوت توسط مدیر مدرسه باید این نرم افزار رو دانلود و بعد از نصب پیام رسان وارد کانال کلاس مربوط به خودشون بشن .   

 

 

با توجه به شیوع ویروس کرونا آموزش‌ و پرورش اقدام به تعطیلی مدارس کرد و تصمیم بر این بود که آموزش دانش آموزا از طریق شبکه های تلویزیونی انجام بگیره اما با این حال تمایل بیشتر دانش آموزا و معلما به استفاده از پیام رسان ها و نرم افزارای شبکه های مجازی برای آموزش بود .

 آموزش و پرورش برای این که بتونه محیطی ایمن و اختصاصی برای دانش آموزا و معلما مهیا کنه اقدام به ایجاد پیام رسان اختصاصی آموزش و پرورش با عنوان نرم افزار شاد کرد تا مدیرا ، دبیرا و دانش آموزا بتونن از طریق این اپلیکیشن ، آموزش مجازی خودشون رو داشته باشن .

 با توجه به این که تعداد زیادی از مدیرا و معلما و دانش آموزا با محیط این نرم افزار آشنایی ندارن تو این مقاله علاوه بر ارائه لینک دانلود این نرم افزار ، راهنمای نحوه نصب و استفاده مدیرا و معلما و دانش آموزا از اپلیکیشن شاد توضیح داده شده . 

 

 

راهنمای دانلود و نصب و ورود به نرم افزار شاد

با ساخته شدن نرم افزار شاد یکی از مهم ترین سوالایی که ذهن دانش آموزا و کادر آموزش مدارس رو به خودش مشغول کرده نحوه دانلود ، نصب و راه اندازی نرم افزار شاده . مدیرا ، معلما و دانش آموزا اول باید اقدام به دانلود نرم افزار شاد کرده و بعد از اون ، نصب و عضویت تو این اپلیکیشن رو انجام بدن .

نرم افزار شاد در ابتدا فقط برای سیستم عامل اندروید ساخته شد و با توجه به درخواستای زیاد اولیا مبنی بر استفاده از این نرم افزار بر روی سیستم عامل ios  ( آیفون ) و کامپیوتر های شخصی ، آموزش و پرورش اقدام به برنامه نویسی دوباره این نرم افزار برای استفاده در کامپیوتر های شخصی و هم چنین برنامه نویسی جدا برای سیستم عامل ios که مورد استفاده در گوشی های آیفونه ، کرد .

در حال حاضر این نرم افزار قابل استفاده در گوشی های اندروید و سیستم های کامپیوتریه ولی هنوز برای گوشی آیفون قابل استفاده نیست . برای دانلود راحت تر نرم افزار شاد می تونین با توجه به سیستم عامل دستگاهی که می خواین ازش استفاده کنین از طریق لینک های زیر اقدام کنین .

 

سیستم عامل لینک دانلود
اندروید کلیک کنید
ios به محض فعال شدن لینک دانلود اینجا گذاشته میشه
نسخه تحت وب

کلیک کنید

 

نسخه جدید برنامه شاد 2 منتشر شد  .

برای دانلود نسخه جدید برنامه شاد و به روز رسانی اون کلیک کنین .

 

بیشتر بخوانید : مشکلات برنامه شاد

 

بعد از نصب این اپلیکیشن ( برای دسترسی راحت تر لینک برنامه شاد تو همین مقاله قرار داده شده ) باید عضو این پیام رسان شده تا بتونین از مطالب درسی کانال خودتون استفاده کنین . در ادامه راهنمای تصویری نصب نرم افزار شاد براتون آورده شده :

  • راهنمای تصویری نصب و ورود به نرم افزار شاد :

 

1- برنامه شاد رو نصب کرده و روی گزینه "ورود به برنامه" کلیک کنین .

 

2- شماره تلفن همراهتون رو وارد کرده و روی گزینه "ورود"  کلیک کنن . ( توجه داشته باشین که شماره تلفن همراهی که وارد می کنین همون شماره تلفنی باشه که تو سامانه های سناد و یا همگام مدارس ثبت شده )

 

 

3- کد احراز هویت در شاد که به شماره همراهتون پیامک شده رو وارد کرده و روی دکمه "ورود" کلیک کنین .

 

 

4- نام و نام خانوادگی خودتون رو وارد کنین .

 

 

 

5- گزینه ورود مدیر / معلم / دانش آموز بر اساس نقشی که تو مدرسه دارین اتخاب کنین .

 

 

7- با انتخاب نقش " دانش آموزا " می تونین وارد کانال مربوط به کلاس و یا مدرسه خودتون بشین .

 

 

 برای آشنایی با نسخه تحت وب برنامه شاد خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه .

بیشتر بخوانید : نسخه تحت وب شاد

 

 

راهنمای ورود مدیران به نرم افزار شاد

وظیفه ساخت و ایجاد کانالای درسی هر مدرسه تو اپلیکشن شاد به عهده مدیر مدارسه . تمام مراحلی که یک مدیر برای راه اندازی این اپلیکیشن لازم داره و باید انجام بده شامل مراحل زیر میشه :

 

  • در صورت ناقص بودن یا وارد نشدن اطلاعات معلما ( شامل کد ملی و شماره همراه ) ، کلاس ها و دانش آموزا در سامانه دانش آموزی ( سناد ) ، مدیر مدرسه باید نسبت به تکمیل این اطلاعات اقدام کنه . ️در صورت تکمیل بودن این اطلاعات ، نیازی به ورود به سامانه سناد نیست و مستقیما به مرحله دوم برید .
  • اپلیکیشن شاد رو از طریق لینک http://Shaddl.medu.ir دانلود و روی دستگاه هوشمندتون نصب می کنین .
  • بعد از نصب برنامه ، لازمه که مدیر وارد اپلیکیشن شاد شده و با وارد کردن شماره تلفن همراه خود و دریافت پیامک تایید و ارسال اون در اپلیکیشن ، وارد این اپلیکیشن بشه . ( دقت کنید که شماره تلفن همراه مدیر باید دقیقا همون شماره مشخص شده تو سامانه سناد باشه و هم چنین خط تلفن مدیر روشن باشه )
  • بعد از وارد کردن شماره همراه و کلیک روی گزینه "ورود" ، از طرف آموزش و پرورش به شماره همراهتون یک کد احراز هویت ارسال میشه که با وارد کردن اون و کلیک روی گزینه "ورود" وارد مرحله بعدی میشین .
  • بعد از ورود اولین کار وارد کردن نام و نام خانوادگی خودتونه . ( توجه داشته باشین که این نام برای تمامی مخاطبین شما اعم از معلما ، دانش آموزان و اولیا نمایش داده میشه )
  • گزینه « ورود مدیر / معلم / دانش آموز » رو انتخاب کنین تو کادر نمایش داده شده ، نقش «مدیر» رو انتخاب کنین و بعد از اون ، تو کادر جدید ، کد ملی خودتون رو وارد کرده و روی دکمه تایید کلیک کنین .
  •  تو کادر جدید ، گزینه « مشاهده لیست مدارس  » رو انتخاب کرده و مدرسه مورد نظرتون رو تعیین کنین .
  • گروه های کلاسی مدرستون ایجاد شده و برای همه معلمای مدرسه قابل دسترسیه . تو کادر باز شده ، با انتخاب گزینه « مشاهده لیست گروه های کلاسی » می تونین فهرست کلاس ها رو مشاهده کرده و یا به داخل کلاسا مراجعه کنین . ️همچنین شما صاحب (owner) همه گروه های کلاسی هستین و همواره تو همه اون ها عضو خواهید بود .
  • تو تاریخ اعلام شده در شیوه نامه ارسالی وزارت آموزش و پرورش ، معلمای مدرسه خودتون رو به عضویت تو این اپلیکیشن دعوت کنین .
  • بعد از اتمام ثبت نام معلما ، در تاریخ اعلام شده تو شیوه نامه ارسالی وزارت آموزش و پرورش ، همه دانش آموزای مدرسه رو به عضویت تو این اپلیکیشن دعوت کنین .

 اگه موفق به دانلود نرم افزار شاد بر روی گوشی نشدین می تونین اون رو بر روی کامپیوتر نصب کنین .

بیشتر بخوانید: نرم افزار شاد برای کامپیوتر

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو  تو دوران تعطیلی مدارس همراهتون هستن تا تو برنامه ریزی تحصیلی و مشاوره درسی از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی راهنمایی های لازم رو براتون داشته باشن .

هم چنین بعد از خوندن این مقاله اگه سوالی درباره نحوه استفاده و راه اندازی برنامه شاد داشتین می تونین با استفاده از مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو سوالای خودتون رو از مشاورای مجرب این مرکز مشاوره بپرسین . پیشنهاد می کنیم آخرین اخبار مربوط به مدارس رو با عضویت تو کانال تلگرامی مدارس تحصیلیکو پیگیری کنین .

برای دانلود نسخه ios برنامه شاد مقاله زیر رو بخونین .

در ادامه بخوانید: نرم افزار شاد برای ایفون

 

 

سوالات متداول

 

1- ✔️ چه جوری می تونیم نرم افزار شاد رو دانلود کنیم ؟

✔️ این نرم افزار از طریق سایت وزارت آموزش و پرورش قابل دانلوده ولی برای راحتیه شما لینک دانلود این نرم افزار تو متن این مقاله قرار داده شده .

2- ✔️ برای ورود به اپلیکیشن شاد چه اطلاعاتی لازمه ؟

✔️ همون طوری که تودر متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده برای ورود به این اپلیکیشن شماره همراهی که تو سامانه سناد یا همگام ثبت شده لازمه .

3- ✔️ هدف از ایجاد نرم افزار شاد چیه ؟

✔️ همون طور که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده این نرم افزار برای دسترسی راحت تر دانش آموزا و کادر آموزشی به کانالای آموزشیه مدارسه خودشون هست .

منبع : دانلود اپلیکیشن شاد مدارس





:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: