کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی
نوشته شده توسط : sevda

کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۰ معمولا چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون در سایت دانشگاه علوم پزشکی تهران منتشر میشه و داوطلبا با ورود به این سایت در زمان مقرر و وارد کردن اطلاعات لازم می تونن اقدام به دریافت کارت آزمون لیسانس به پزشکی کنن .

 

داوطلبایی که متقاضی ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکیبودن و فرایند ثبت نام خودشون رو تکمیل کردن باید برای حضور در جلسه امتحان ، حتما کارت ورود به جلسه لیسانس به پزشکی 1400 رو از سایت دانشگاه علوم پزشکی دریافت کرده و روز برگزاری آزمون همراه داشته باشن . 

اما از اونجایی که خیلی از داوطلبا نمی دونن که این کارت چه زمانی منتشر میشه و به چه صورتی باید برای دریافت اون اقدام کنن ، ما در ادامه این مقاله در مورد زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۰ توضیح دادیم .

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۰

در روز آزمون شرکت کننده ها باید نسخه چاپی کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۰ رو به همراه مدارک شناسایی با خودشون ببرن . این کارت حاوی اطلاعات آزمون ، حوزه امتحانی و ساعت برگزاری و اطلاعات متقاضیه .

زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی 1400 معمولاً چند روز قبل از برگزاری آزمون و در سایت دانشگاه علوم پزشکی تهرانه که اطلاعیه ی زمان انتشار کارت آزمون لیسانس به پزشکی از سوی دانشگاه علوم پزشکی تهران هرساله در تاریخ مشخصی منتشر می‌ شه .

هنوز اطلاعیه ای در خصوص زمان انتشار کارت پذیرش پزشکی از کارشناسی داده نشده ولی به داوطلبا پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام تحصیلیکو بشن تا به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص صادر شد با خبر بشن .

 

به محض اینکه زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم .

بیشتر بخوانید: زمان برگزاری آزمون لیسانس به پزشکی

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۰

برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی می‌ تونین به سایت مرکز آزمون دانشگاه علوم پزشکی تهران مراجعه کرده و به صورت اینترنتی کارت خودتون رو دانلود کنین . داوطلبا باید برای دریافت کارت آزمون پذیرش از لیسانس به پزشکی در تاریخ مشخصی که سایت آزمون دانشگاه علوم پزشکی معرفی می کنه وارد سایت exam.tums.ac.ir بشن و اطلاعاتی که لازمه رو وارد کنن و سپس وارد لینک دانلود کارت بشن . 

  •  نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۰
  1. وارد شدن به سایت exam.tums.ac.ir

  2. درج کردن کد ملی متقاضی به عنوان رمز و نام کاربری

  3. وارد شدن به سامانه دریافت کارت و بررسی اطلاعات نوشته شده در کارت

  4. دانلود فایل کارت ورود به جلسه و تهیه کردن نسخه چاپی برای روز آزمون

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج آزمون لیسانس به پزشکی

 

مشاوره دریافت کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۰

اگه احیانا موقع ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی در مشخصات فردی و رشته تحصیلی و ... اشتباهاتی پیش اومده و شما بعد از دریافت کارت ورود به جلسه متوجه اشتباهاتون شدین هم نگران نباشین ، چون دانشگاه علوم پزشکی تهران زمان مشخصی رو اعلام می کنه تا این دسته از داوطلبا بتونن برای رفع نقص کارت آزمون اقدام کنن و بعضی از اطلاعاتشون رو ویرایش کنن .

ولی برای تصحیح سایر اطلاعات باید در فرصت های دیگه ای که سازمان قبل از دریافت کارت اعلام کرده بود اقدام می کردین . در واقع هنگام دریافت کارت شرکت در آزمون کارشناسی به پزشکی ۱۴۰۰ ، شما اطلاعاتی رو می‌ تونین تغییر بدین که در نتایج مؤثر باشه .

این فرصت ویرایش آخرین فرصتیه که سازمان در اختیار متقاضیا قرار می ده تا داوطلبا بتونن برخی از اطلاعات مشخص شده از سوی سازمان رو ویرایش کنن و پس از این تاریخ هم هیچ گونه تاریخی برای ویرایش اعلام نمی‌ شه و قبولی با اطلاعات نادرست رد و غیر قابل قبوله .

در ادامه بخوانید: پزشکی بدون کنکور

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص دریافت کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی 1400 جواب بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط بوده و تموم سوالای خودتون رو بپرسین .

 

 

سوالات متداول

 

1- ✔️ کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی چه زمانی منتشر میشه ؟

✔️ این کارت حدودا چند روز بعد از زمان برگزاری آزمون منتشر میشه که زمان دقیق انتشار اون در این مقاله گفته شده .

2- ✔️ کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی در چه سایتی منتشر میشه ؟

✔️ این کارت در سایت دانشگاه علوم پزشکی تهران منتشر میشه که لینک دریافت اون در این مقاله گذاشته شده .

3- ✔️ در صورتی که متوجه اشتباهی بر روی کارت ورود به جلسمون شدیم باید چیکار کنیم ؟

✔️ همون طوری که در این مقاله توضیح داده شد ، سایت دانشگاه علوم پزشکی معمولا زمانی رو برای ویرایش اطلاعات در اختیار داوطلبا میذاره .

منبع : کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی





:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: