ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه فسا
نوشته شده توسط : sevda


دانشگاه فسا از میان داوطلبان واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی 1400 - 1401 دانشجو ممتاز می پذیرد .

دانشگاه فسا از میان داوطلبان واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی 1400 در راستای اجرای آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعداد درخشان مقطع کارشناسی ارشد به شماره 77948/21 مورخ 5/5/93 و همچنین مصوبات جلسه شورای هدایت استعداد درخشان وزارت علوم مورخ 16/12/96 از میان متقاضیان ممتازِ دوره کارشناسی پیوسته دانشگاه فسا و سایر دانشگاههای دولتی ، طبق موارد مندرج در اطلاعیه و مطابق مفاد آیین نامه پس از انجام مصاحبه برای سال تحصیلی 1400 - 1401 در مقطع کارشناسی ارشد در رشته های ( علوم و مهندسی آب گرایش آبیاری و زهکشی ، مهندسی عمران- ژئوتکنیک، مهندسی عمران- محیط زیست ) پذیرش می نماید .

 

 شرایط :

 

دانشجویان پس از 6 نیمسال تحصیلی، با گذراندن حداقل سه چهارم واحد درسی به لحاظ میانگین کل، جزو پانزده درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند.

 

حداکثر در مدت هشت نیمسال (حداکثر تا 31/06/1400)دانش آموخته شوند.

 

 پذیرش برای سال تحصیلی بلافاصله پس از دانش آموختگی باشد.

 

ظرفیت پذیرش بدون آزمون حداکثر به اندازه 40 درصد ظرفیت پذیرش با آزمون دوره روزانه، برای هر کد رشته محل تحصیل می باشد که دوسوم این ظرفیت به دانش آموختگان دانشگاه فسا و یک سوم باقیمانده به سایر دانشگاه ها اختصاص می یابد.

 

دانشجویان مهمان ، انتقالی یا تغییر رشته در صورتی می توانند از تسهیلات بدون آزمون بهره مند شوند که سنوات تحصیلی آنها در دوره کارشناسی پیوسته از ورود به رشته و دانشگاه محل تحصیل قبلی تا دانش آموختگی از رشته حداکثر 8 نیمسال باشد و مقایسه متقاضیان برای رتبه بندی و تعیین 15 درصد برتر با دانشجویان دانشگاهی انجام خواهد شد که از آن مدرک دریافت می کنند.

 

این بند مخصوص دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه فسا می باشد:

 

چنانچه پانزده درصد برتربه دلیل انصراف یا عدم تقاضا، از تسهیلات مربوطه استفاده نکرده ، دانشجویانی که به لحاظ میانگین کل بین پانزده تا بیست و پنج درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود قرار می گیرند می توانند در این فراخوان شرکت نمایند.

 برگزیدگان رتبه های تا پانزدهم نهایی المپیادهای علمی- دانشجویی برای ورود به همان رشته با ارائه معرفی نامه از دبیرخانه المپیاد.

 

 مدارک لازم :

 

1-یک قطعه عکس
2- کارت ملی
3- ریزنمرات کارشناسی تا پایان نیمسال ششم
4- تکمیل فرم اعلام رتبه با تایید معاون آموزشی دانشگاه محل تحصیل.
ارسال مدارک: به صورت غیر حضوری و از طریق ایمیل education@fasau.ac.ir امکان پذیر می باشد.

 

برای مطالعه کامل فراخوان ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه فسا 1400 - 1401کلیک کنید .

 

منبع : ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه فسا





:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: