ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم
نوشته شده توسط : sevda

ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ به صورت اینترنتی در سایت آموزش و پرورش هر استان انجام میشه و داوطلبایی که شرایط ورود این مدارس رو دارن می تونن در زمان ثبت نام وارد سایت مد نظر شده و با وارد کردن اطلاعات لازم ، ثبت نام نمونه دولتی دهم رو انجام بدن .

 

 

هر ساله سازمان آموزش و پرورش برای شناسایی دانش آموزان با استعداد و شایسته برای تحصیل در مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه ، اقدام به برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم می کنه . این مدارس به دلیل کیفیت آموزشی و امکانات تحصیلی بالا همواره مورد توجه دانش آموزا و والدین اوناست و همچنین ظرفیت بالای اون نسبت به مدارس تیزهوشان موجب شده داوطلبان بیشتری علاقه مند به ثبت نام نمونه دولتی باشن .

اما از اونجایی که روند ثبت نام مدارس نمونه دولتی نهم به دهم 1400 - 1401 دچار تغییر شده این ثبت نام به طور مجزا در سایت آموزش و پرورش هر استان انجام میشه ، خیلی از دانش آموزا با زمان و نحوه ثبت نام در این مدارس آشنایی ندارن . به همین دلیل در ادامه این مقاله در مورد زمان و نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ توضیح دادیم .

 

 

زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

سال گذشته ثبت نام مدارس نمونه دولتی نهم به دهم در اواسط خرداد ماه شروع شد و دانش آموزایی که شرایط نوشته  شده در دفترچه ثبت نام نمونه دولتی رو داشتن باید تو این تاریخ وارد سایت آموزش و پرورش استانشون میشدن و ثبت نام مدارس نمونه دولتی رو انجام میدادن .

هنوز زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ مشخص نشده ولی به داوطلبا پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو بشین تا به محض این که اطلاعیه ای در این خصوص منتشر شد مطلع بشین .

 

به محض اینکه زمان ثبت نام آمون نمونه دولتی دهم 1400 - 1401 مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم .

بیشتر بخوانید : سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی

 

 

شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

داوطلبایی که قصد ثبت نام آزمون نمونه دولتی دهم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ رو دارن باید قبل از ثبت نام از تمامی شرایط ثبت نام این مدرسه با خبر باشن و در صورت داشتن تمام شرایط لازم ، ثبت نام خودشون رو انجام بدن . حالا در ادامه شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​ رو گفتیم .

 

  داشتن تابعیت ایرانی

البته دانش آموزای غیر ایرانی هم می تونن با شرایط خاص تو  این آزمون ثبت نام و شرکت کنن .

 

 معدل نیم سال اول پایه نهم دانش آموز باید بالای 17 باشه

البته از اونجایی که زمان ثبت نام و توزیع کارت ورود به جلسه قبل از امتحانای نوبت دومه ، همین که معدل نوبت اول شما بیشتر از 17شرایط شرک تتو آزمنون مدارس نمونه دولتیرو دارین ولی شرط نهایی آزمون اینه که معدل سالانه شما تو پایه نهم حداقل 17 باشه .

 

بیشتر بخوانید : دفترچه ثبت نام نمونه دولتی

 

نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

همون طور که گفته شد ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم از سال گذشته دیگه به صورت استانی انجام میشه ، به این صورت که دانش آموزای متقاضی ثبت نام در این مدارس باید در زمان تعیین شده وارد سایت آموزش و پرورش استان خودشون بشن و با وارد کردن اطلاعات خواسته شده و پرداخت هزینه ثبت نام ،  فرایند ثبت نام نمونه دولتی دهم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ رو انجام بدن .

  • نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱
  1. ورود به سایت ثبت نام استان محل سکونتتون

  2. وارد کردن اطلاعات لازم

  3. پرداخت هزینه ثبت نام 

  4. دریافت رسید ثبت نام 

در ادامه بخوانید: نمونه سوالات آزمون نمونه دولتی

داوطلبا از سراسر کشور می تونن فرایند ثبت نام مدارس نمونه دولتی خودشون رو به مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو بسپارن  برای ارتباط با مشاورا می تونین از سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو استفاده کنین .

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی چه زمانی انجام میشه ؟

✔️ این ثبت نام در خرداد ماه انجام میشه که زمان دقیق ثبت نام در این مقاله گفته شده .

2- ✔️ ثبت نام مدارس نمونه دولتی نهم به دهم در چه سایتی انجام میشه ؟

✔️ این ثبت نام در سایت آموزش و پرورش هر استان انجام میشه که توضیحات بیشتر در این مقاله گفته شده .

3- ✔️ برای ورود به مدارس نمونه دولتی چه شرایطی لازمه ؟

✔️ یکی از شرایط مورد نیاز برای ثبت نام در این مدارس اینه که باید معدل پایه نهم دانش آمورز بالای 17 باشه که بقیه شرایط لازم در این مقاله گفته شده .

منبع : ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم





:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: