دریافت کارنامه ماهیانه از سایت همگام
نوشته شده توسط : sevda

دریافت کارنامه ماهانه از سایت همگام این امکان رو برای همه دانش آموزا و اولیا ایجاد کرده تا بتونن در زمان مقرر با وارد کردن اطلاعات لازم ، وارد سایت hamgam شده و نمرات خودشون رو ببینن و دیگه نیازی به مراجعه حضوری به مدرسه برای دریافت کارنامه نداشته باشن .

 

 

سامانه همگام امکانات زیادی رو در اختیار دانش آموزا و مدارس قرار داده و باعث شده اونا بتونن تمام اطلاعیه ها و فعالیت های آموزشی خودشون رو از طریق این سایت پیگیری کنن . یکی از بهترین مزایای این سامانه ، ارائه کارنامه ماهانه همگام به دانش آموزست .

به این صورت که دانش آموزا می تونن با مراجعه به سایت همگام به صورت ماهانه ، از نمرات امتحان های خودشون مطلع بشن و دیگه نیازی به مراجعه حضوری به مدرسه برای دریافت کارنامه ماهانه نداشته باشن . حالا در ادامه این مقاله در خصوص زمان و نحوه دریافت کارنامه ماهانه از hamgam توضیح دادیم .

 

 

زمان دریافت کارنامه ماهانه از سایت همگام hamgam

گرفتن کارنامه ماهانه برای دانش آموزان و پدر و مادر اونا یکی از مهم ترین مسائل درسیه ، چرا که با فهمیدن نقاط ضعف و قوت ، دانش آموزا می تونن به راحتی برای امتحان های پایان ترم آماده بشن . خوشبختانه ، یکی از امکانات جالب سایت همگام ارائه کارنامه ماهانه هست .

زمان دریافت کارنامه ماهانه همگام ، دقیقا بستگی به تاریخ امتحان های دانش آموزا  داره . پس به طور دقیق نمیشه گفت که چه تاریخی امکان دریافت کارنامه ماهانه دانش آموزان وجود داره و زمان دریافت کارنامه به مدرسه ، نوع امتحان ، معلمان و ... بستگی داره . بهترین کار اینه که به طور مداوم به سایت همگام سر بزنین و چک کنین که کارنامه ماهانه شما منتشر شده یا نه !

البته لازمه که بدونین در امتحان های سایت همگام یک مقدار تفاوت هایی وجود داره . مثلا اگه معلم فقط سوال های تستی طرح کرده باشه ، سیستم همگام به طور اتوماتیک برگه های امتحانی دانش آموزا رو تصحیح می کنه ، ولی اگه غیر از سوال های چهار گزینه ای ، سوال های تشریحی هم برای دانش آموزا طرح شده باشه ، طبیعتا زمانی بیشتر برای تصحیح برگه های امتحانی نیازه .

 

بیشتر بخوانید: نحوه ورود به سایت همگام

 

 

نحوه دریافت کارنامه ماهانه از سایت همگام hamgam

سایت همگام قابلیتی رو برای دانش آموزا فراهم کرده تا اونا بتونن با ورود به سایت hamgam و وارد کردن اطلاعات خواسته شده به راحتی کارنامه هفتگی ، ماهانه و نهایی خودشون رو دریافت کنن که نحوه دریافت کارنامه ماهانه همگام رو گفتیم .

  • نحوه دریافت کارنامه ماهانه از سایت همگام
  1. ورود به سایت همگام به آدرس hamgam.medu.ir 

  2. وارد کردن کدملی و رمز ورود همگام

  3. انتخاب گزینه کارنامه و دریافت اون

 اگه رمز همگام خودتون رو فراموش کردین و یا دریافت نکردین می تونین مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید: رمز ورود همگام

  • راهنمای تصویری نحوه دریافت کارنامه ماهانه از سایت همگام :

ابتدا وارد سایت همگام به آدرس www.hamgam.mudu.ir بشین از بالای صفحه گزینه ورود رو انتخاب کنین .

 

 

در ادامه نام کاربری و رمز عبورتون رو در قسمت مشخص شده وارد کنین .

 

 

بعد از اینکه وارد داشبورد اصلی خودتون شدین ، بر روی گزینه کارنامه کلیک کنین .

 

 

وقتی گزینه کارنامه رو زدین ، صفحه ای مثل تصویر زیر برای شما باز میشه . در این صفحه سه تا گزینه وجود داره که اگه شما قصد دریافت کارنامه ماهانه همگام رو دارین ، کافیه روی گزینه " کارنامه ماهانه " کلیک کنین .

 

 

بعد از اینکه گزینه کارنامه ماهانه رو زدین ، صفحه ای برای شما باز میشه که در اون نام و نام خانوادگی عکس و شماره ملی شما قابل نمایشه . برای دریافت کارنامه ماهانه همگام باید روی گزینه مدیریت که در گوشه سمت چپ نوشته شده کلیک کنین تا کارنامه شما نمایش داده بش ه.

 

 

برای ورود به پورتال همگام کلیک کنید .

در ادامه بخوانید : دریافت کارنامه تحصیلی با کدملی

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص دریافت کارنامه ماهانه از سایت همگام پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین . با عضو شدن در کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو هم از جدیدترین اخبار مربوط به مدارس مطلع میشین .

 

 

سوالات متداول

 

1- ✔️ کارنامه ماهیانه دانش آموزا چه زمانی منتشر میشه ؟

✔️ همون طور که در این مقاله گفتیم زمان انتشار کارنامه با توجه به نوع امتحان و مدت زمان تصحیح آن متفاوته .

2- ✔️ برای دریافت کارنامه ماهیانه چه اطلاعاتی لازمه ؟

✔️ یکی از اطلاعات لازم وارد کردن کد ملی دانش آموزه که بقیه اطلاعات لازم در این مقاله گفته شده .

3- ✔️ به چه صورتی می تونیم کارنامه ماهیانه رو از سایت همگام دریافت کنیم ؟

✔️ داوطلبا برای دریافت این کارنامه باید بعد از ورود به سایت همگام وارد پورتال شخصیشون بشن که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده .

منبع : دریافت کارنامه ماهیانه از سایت همگام





:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: