اعلام نتایج ارشد بدون کنکور آزاد
نوشته شده توسط : sevda

جواب بدون کنکور ارشد آزاد ۹۹ برای پذیرش استعداد درخشان از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد و نتایج پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی اون در سایت سازمان سنجش اعلام میشه و داوطلبایی که فرایند ثبت ناشمون رو انجام دادن می تونن در زمان مقرر برای دیدن جواب انتخاب رشته خود اقدام کنن .

 

 

دانشگاه آزاد به دو طریق ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی ارشد و استعداد درخشان اقدام به پذیرش دانشجو در مقطع ارشد می کنه و داوطلبا می تونستن با توجه به شرایط ارائه شده در هر ثبت نام ، شانسشون رو برای هر کدوم امتحان کنن .

حالا داوطلبایی که فرایند ثبت نام یکی از این دو پذیرش رو انجام دادن پیگیر اطلاعیه های مختلف هستن تا از زمان و نحوه اعلام نتایج ارشد بدون کنکور آزاد ۹۹ مطلع بشن . برای همین ما در ادامه این مقاله در خصوص زمان ونحوه اعلام نتایج ارشد بدون کنکور دانشگاه ازاد 99 برای پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی و استعداد درخشان اون توضیح دادیم .

 

 

زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۹

پذیرش بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد به دو صورت پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی ارشد و استعداد درخشان انجام میشه که زمان اعلام نتایج این دو پذیرش کاملا مجزا از همه ، در ادامه در مورد زمان اعلام نتایج هر کدوم رو گفتیم .

  • زمان اعلام نتایج بر اساس سوابق تحصیلی ارشد آزاد ۹۹ :

طبق اطلاعیه سنجش نتایج بر اساس سوابق تحصیلی ارشد آزاد در تاریخ 16 دی ماه در این سایت اعلام میشه و داوطلبایی که در این پذیرش ثبت نام کردن می تونن در این زمان ، جواب انتخاب رشته خودشون رو ببینن . 

 

نتایج بر اساس سوابق تحصیلی ارشد دانشگاه آزاد منتشر شد .

برای مشاهده نتایج کلیک کنید .

بیشتر بخوانید : اعلام نتایج بر اساس سوابق تحصیلی ارشد

  • زمان اعلام نتایج ارشد استعداد درخشان دانشگاه آزاد ۹۹

بعد از اینکه مدارک و وضعیت تحصیلی متقاضیای ارشد بدون کنکور آزاد توسط سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد بررسی بشه ، نتایج بدون کنکور ارشد ازاد 99 اعلام میشه و داوطلبا می تونن با اطلاعات فردیشون وارد سایت azmoon.net یا گاها azmoon.org بشن و نتیجه شون رو دریافت کنن . طبق اطللاعیه مرکز سنجش و پزشکی نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد اعلام شد .

 

نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۹ اعلام شد .

 

 اگه بخواین می تونین ثبت نام خودتون رو برای بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری هم انجام بدین .

بیشتر بخوانید : ثبت نام ارشد بدون کنکور

 

نحوه اعلام نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۹

از اونجایی که روند ثبت نام و پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی ارشد دانشگاه آزاد با ثبت نام استعداد درخشان این دانشگاه متفاوت بود روند اعلام نتایج بدون آزمون ارشد هم برای این دو پذیرش متفاوته :

  • نحوه اعلام نتایج بر اساس سوابق تحصیلی ارشد دانشگاه آزاد ۹۹

نتایج بر اساس سوابق تحصیلی ارشد آزاد ۹۹ مثل سایر فرایند های دیگه این پذیرش به صورت اینترنتی در سایت سازمان سنجش اعلام میشه و داوطلبایی که در زمان مقرر فرم ثبت نام اون رو تکمیل کرده بودن می تونن با ورود به این سایت و وارد کردن اطلاعات لازم ، جواب پذیرش ارشد بر اساس سوابق تحصیلی آزاد رو ببینن .

  • نحوه مشاهده نتایج بر اساس سوابق تحصیلی ارشد دانشگاه آزاد ۹۹ به طور خلاصه :
  1. ورود به سایت سازمان سنجش و بخش کارشناسی ارشد 

  2. انتخاب گزینه اعلام نتایج پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی کارشناسی ارشد 99

  3. وارد کردن اطلاعات خواسته شده و مشاهده نتیجه

  • راهنمای تصویری مشاهده نتایج :

وارد سایت سازمان سنجش و بخش کارشناس ارشد بشین .

 

 

گزینه اعلام نتیجه پذیرش با سوابق تحصیلی (معدل) مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته - سال ۱۳۹۹ رو انتخاب کنین .

 

با وارد کردن یکی از اطلاعات زیر می تونین نتایجشتون رو ببینین .

 

 

لینک ورود به سایت اعلام نتایج ارشد با سوابق تحصیلی 

 احیانا اگه از نتیجه نهایی راضی نبودین می تونین شانستون رو برای ثبت نام کنکور ارشد امتحان کنین .

در ادامه بخوانید: ثبت نام کنکور ارشد

  • نحوه اعلام نتایج ارشد استعداد درخشان دانشگاه آزاد ۹۹

نتایج بدون کنکور ارشد آزاد ۹۹ از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام میشه و تموم داوطلبایی که تو زمان ثبت نام که تقریبا با زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد  99 یکیه ، وارد سایت میشن و ثبت نامشون رو انجام میدن ، می تونن جواب بدون کنکور ارشد ازادشون رو مشاهده کنن . در ادامه راهنمای تصویری نحوه اعلام نتایج ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 رو براتون گذاشتیم تا متقاصیا بتونن بدون هیچ مشکلی نتیجه شون رو ببینن .

 

راهنمای تصویری نحوه مشاهده نتایج بدون آزمون ارشد دانشگاه ازاد 99 :


وارد سایت azmoon.net بشین ،

 

 

روی لینک " اعلام نتایج دوره بدون آزمون مقطع کارشناسی ارشد سال 99 - استعدادهای درخشان رشته های غیر پزشکی " کلیک کنین .

 

 

تو این قسمت می تونین با وارد کردن کد ملی و شماره شناسنامه تون و  کلیک روی " جستجو " ، نتیجه تون رو ببینین .

 

 

 اگ جزو پذیرفته های دانشگاه ازاد هستین باید کلیه امور تحصیلی و کلاس های خودتون رو از طریق سامانه وادانا بگذرونین .

بیشتر بخوانید: وادانا

 

مشاوره اعلام نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۹

بعد از اعلام نتایج بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد 99 معمولا با دو دسته از متقاضیا روبرو میشیم :

دسته اول : اونایی که تو بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد قبول شدن ، این متقاضیا باید طبق اطلاعیه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد که معمولا هم زمان با اعلام نتایج منتشر میشه ، برای ثبت نام تو واحد قبولیشون اقدام کنن . ممکنه این ثبت نام به صورت حضوری و یا اینترنتی باشه که برای اطلاع از نحوه و تاریخ دقیق ثبت نام می تونن به سایت دانشگاه قبولیشون مراجعه کنن تا از نحوه ثبت نام مطلع بشن .

داوطلبایی که تو آزمون ارشد شرکت و فرم انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد رو تکمیل کردن ، اگه تو اعلام نتایج نهایی ارشد دانشگاه آزاد تو رشته محلی قبول شدن ، می تونن بین این دو قبولی ( با آزمون و بدون آزمون ) یکی رو انتخاب و برای ثبت نام حضوری اقدام کنن .

 

دسته دوم : داوطلبایی که هستن که به خاطر ظرفیت محدود ( 10 درصد مازاد بر ظرفیت ) و یا عدم تایید مدارکشون از طرف اداره دانش آموختگان ، موفق نشدن تو هیپچ دانشگاهی پذیرفته بشن . این داوطلبا می تونن از طریق راه های زیر شانسشون رو برای ورود به مقطع کارشناسی ارشد امتحان کنن .

 

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد :


مطمئن ترین راهی که میشه به این متقاضیا پیشنهاد داد اینه که شانسشون رو از طریق ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد برای ورود به دانشگاه های سراسری روزانه ، شبانه ، پیام نور ، غیر انتفاعی ، پردیس خودگردان ، مجازی و دانشگاه آزاد امتحان کنن .

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد پردیس خودگردان :


داوطلبایی که قصد تحصیل تو مقطع ارشد رو دارن و با شهریه پردیس خودگردان مشکل ندارن ، ثبت نام بدون کنکور ارشد پردیش خودگردان ، می تونه پیشنهاد مناسبی برای این داوطلبا باشه .

 

نکته 1 : ثبت نام بدون کنکور ارشد برای ورود به دانشگاه های سراسری هم می تونه یه گزینه دیگه باشه که با توجه شرایط پذیرشی که داره ، متقاضیایی که شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد رو داشتن ، طبیعاتا شرایط ثبت نام بدون آزمون ارشد ۹۹ دانشگاه های سراسری رو ندارن و نمی تونن از این طریق وارد بشن .

 

نکته 2 : ثبت نام بدون کنکور ارشد علمی کاربردی هم یکی دیگه از راه های ورود به مقطع ارشد بدون کنکوره که متاسفانه چند سالیه پذیرشش انجام نمیشه ولی اگه امسال ثبت نام بدون کنکور ارشد علمی کاربردی 99 انجام بشه متقاضیا می تونن برای ثبت نام اقدام کنن .

در ادامه بخوانید : کارشناسی ارشد علمی کاربردی

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا به تموم سوالای شما در مورد اعلام نتایج ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد ۹۹ پاسخ بدن و شما می تونین از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تححصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین و حتی در آزمون کارشناسی ارشد ازشون مشاوره بگیرن .

 

 

سوالات متداول

 

1- ✔️ از طریق چه سایتی می تونیم نتایج ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد رو ببینیم ؟

✔️ نتایج ارشد استعداد درخشان آزاد از طریق سایت دانشگاه آزاد اعلام میشه و نتایج بر اساس سوابق تحصیلی اون از طریق سایت سنجش که تو این مقاله لینک اعلام نتایج رو قرار دادیم .

2- ✔️ اونایی که تو ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد قبول شدن ، چه اقدامی باید انجام بدن ؟

✔️ داوطلبایی که پذیرفته میشن باید طبق اطلاعیه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد برای ثبت نام اقدام کنن که تو این مقاله به طور کامل در مورد زمان و نحوه ثبت نام توضیح دادیم .

3- ✔️ نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد چه زمانی اعلام میشه ؟

✔️ این نتایج معمولا یک ماه بعد از تموم شدن فرایند ثبت نام اعلام میشه که زمان دقیق اون در این مقاله گفته شده .

منبع : اعلام نتایج ارشد بدون کنکور آزاد





:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: