سایت سمپاد sampad medu ir
نوشته شده توسط : sevda

ثبت نام مدارس سمپاد ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ به صورت اینترنتی در سایت sampad.medu.ir انجام میشه که دانش آموزایی که شرایط ثبت نام در این مدارس رو دارن می تونن با ورود به این سایت ، علاوه بر تکمیل فرم ثبت نام ، نتایج آزمونشون رو هم ببینن .

 

 

مدارس سمپاد هر ساله با برگزاری آزمون اختصاصی از دانش آموزای پایه ششم به هفتم و نهم به دهم اقدام به پذیرش دانش آموز می کنن و افرادی که متقاضی شرکت در این آزمون ها و تحصیل در این مدارس هستن باید در زمان مقرر وارد سایت سمپاد بشن و فرایند ثبت نام در آزمون های سمپاد رو انجام بدن .

حالا از اونجایی که کلیه فرایند های این آزمون از ثبت نام تا اعلام نتایج آزمون مدارس سمپاد ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ به صورت اینترنتی در سایت سنجش و پذیرش استعداد درخشان به آدرس sampad.medu.ir انجام میشه ما در ادامه این مقاله لینک ورود به سایت ثبت نام و اعلام نتایج سمپاد رو گذاشتیم .

 

 

سایت ثبت نام مدارس سمپاد ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

ثبت نام آزمون سمپاد ششم به هفتم و نهم به دهم به صورت اینترنتی در سایت sampad.medu.ir انجام میشه و همه دانش آموزایی که شرایط ثبت نام در این مدارس رو دارن می تونن در زمان مقرر که از طریق سایت سنجش و پذیرش استعداد درخشان اطلاع رسانی میشه وارد این سایت بشن و فرم ثبت نام رو تکمیل کنن .

سال گذشته ثبت نام سمپاد در اواخر بهمن ماه شروع شد و داوطلبا می تونستن با مراجعه به سایت sampad.medu.ir فرایند ثبت نامشون رو تکمیل کنن . هنوز زمان ثبت نام آزمون سمپاد 1400 - 1401 مشخص نشده ولی به محض آغاز ثبت نام ، لینک ورود به سایت مدارس سمپاد رو میذاریم .

البته پیشنهاد میدیم عضو کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو باشین تا به محض اینکه اطلاعیه ای در خصوص زمان ثبت نام سمپاد ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ مشخص شد مطلع بشین .

 

به محض آغاز ثبت نام آزمون مدارس سمپاد لینک ورود به سایت رو میذاریم .

بیشتر بخوانید:راهنمای ثبت نام آزمون تیزهوشان

 

 

نحوه ورود سایت ثبت نام مدارس سمپاد ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

دانش آموزای متقاضی تحصیل در در مدارس سمپاد 1400 - 1401 که البته بیشتر با نام مدارس تیزهوشان شناخته میشن برای تکمیل فرم ثبت نام و مشاهده نتایج آزمونشون باید وارد سایت سمپاد به آدرس sampad.medu.ir بشن و با وارد کردن کدملی  و رمز ورود همگام وارد پنل دانش آموزی خود شده و فرم ثبت نام رو تکمیل کنن .

  • نحوه ورود به سایت سمپاد ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ :
  1. ورود به سایت sampad.medu.ir 

  2. انتخاب گزینه ورود از بالای صفحه

  3. وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور

  • راهنمای تصویری ورود به سایت سمپاد ششم به هفتم و نهم به دهم :

​ابتدا وارد سایت sampad.medu.ir بشین و از بالای صفحه گزینه ورود رو انتخاب کنین .

 

 

در ادامه نام کاربری و کامه عبور خودتون رو وارد کنین . ( در قسمت نام کاربری باید کد ملی و در قسمت کلمه عبور رمز عبور همگام رو وارد کنین . )

 

 

با وارد کردن این اطلاعات می تونین وارد پنل دانش آموزی خودتون بشین و فرم ثبت نام سمپاد رو تکمیل کنین و در زمان اعلام نتایج تیزهوشان هم از نتایج آزمونتون مطلع بشین .

بیشتر بخوانید: نحوه پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان

 

سایت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس سمپاد ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

دانش آموزایی که در آزمون سمپاد ثبت نام کردن برای اطلاع از زمان و مکان دقیق برگزاری آزمونشون باید حتما کارت ورود به جلسه آزمون رو دریافت کنن . همراه داشتن این کارت ، سر جلسه آزمون سمپاد الزامیه پس حتما پیگیر اطلاعیه های سایت sampad medu ir باشین تا از زمان انتشار اون مطلع بشین .

کارت ورود به جلسه سمپاد معمولا چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون در سایت سمپاد منتشر میشه ولی چون هنوز زمان انتشار اون مشخص نشده پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام تحصیلیکو باشین تا به محض اینکه خبری در این خصوص در منتشر شد مطلع بشین .

 

به محض انتشار کارت ورود به جلسه سمپاد لینک دریافت اون رو میذاریم .

بیشتر بخوانید : راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان

سایت اعلام نتایج آزمون مدارس سمپاد ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

همون طور که گفته شد نتایج سمپاد در سایت sampad.medu.ir اعلام میشه و دانش آموزایی که در این آزمون شرکت کردن می تونن در زمان اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان مجدد وارد این سایت شده و با وارد کردن اطلاعات خواسته شده نتایج آزمون خودشون رو ببینن .

هنوز زمان اعلام نتایج آزمون مدارس سمپاد 1400 - 1401 مشخص نشده ولی نتایج معمولا یک ماه بعد از برگزاری این آزمون در سایت sampad اعلام میشه . پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو باشین تا به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص اعلام شد متوجه بشین .

 

به محض اعلام نتایج آزمون مدارس سمپاد لینک ورود به سایت رو میذاریم .

در ادامه بخوانید: اعلام نتایج آزمون تیزهوشان

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالات شما در خصوص سایت ثبت نام و اعلام نتایج مدارس سمپاد پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این مشاورا در ارتباط باشین . 



سوالات متداول

 

1- ✔️ ثبت نام آزمون مدارس سمپاد در چه سایتی انجام میشه ؟

✔️ این ثبت نام در سایت سازمان ملی پرورش استعداد درخشان انجام میشه که لینک ورود به سایت در این مقاله گذاشته شده .

2- ✔️ برای ورود به سایت سمپاد چه اطلاعاتی نیازه ؟

✔️ یکی از اطلاعات لازم برای ورود به این سایت ، کد ملی دانش آموزه که بقیه اطلاعات لازم در این مقاله گفته شده .

3- ✔️ نتایج آزمون مدارس سمپاد در چه سایتی اعلام میشه ؟

✔️ این نتایج هم در سایت سازمان ملی استعداد درخشان اعلام میشه که لینک ورود به سایت در این مقاله گذاشته شده .

منبع : سایت سمپاد sampad medu ir





:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: