سامانه المپیاد دانش آموزی ۹۹ - ۱۴۰۰ oly.medu.ir
نوشته شده توسط : sevda

دانش آموزایی که متقاضی ثبت نام در المپیاد های دانش آموزی ۹۹ - ۱۴۰۰ هستن در صورت داشتن شرایط لازم، باید کلیه امور مربوط به این آزمون مثل ثبت نام، دریافت کارت ورود به جلسه و مشاهده نتیجه رو از سامانه المپیاد دانش آموزی 99 - 1400 به آدرس oly.medu.ir انجام و پیگیری کنن.

 


هر سال یه عده از دانش اموزایی که علاقه مند به شرکت در مسابقه ها و المپیادهای دانش آموزی هستن، در صورت داشتن شرایط لازم به طور جدی تصمیم می گیرن که برای شرکت در این مسابقات و المپیادها از طریق سایت المپیاد دانش آموزی اقدام به ثبت نام کنن. 

اگر اطلاعات نسبی در مورد نحوه برگزاری المپیاد ها داشته باشین، به خوبی این نکته رو می دونین که همه المپیادهای دانش آموزی در هر رشته ای، چند مرحله ای هستن . قبل از اینکه دانش اموزا بخوان برای شرکت در این آزمون و مسابقات اماده بشن باید حتما در سامانه المپیاد دانش آموزی به آدرس oly.medu.ir ثبت نام کنن و فرم پیش نویس و به طور کامل پر کرده و اطلاعات شخصی خودشون و در این سایت وارد کنن.

دانش آموزا علاوه بر تکمیل فرم ثبت نام در این سامانه باید کلیه مراحل این آزمون مثل دریافت کارت ورود به جلسه و یا اعلام نتایج هر مرحله رو نیز از سایت oly.medu.ir پیگیری کنن. در ادامه این مقاله لینک ورود به سامانه ثبت نام المپیاد دانش آموزی ۹۹ - ۱۴۰۰ برای هر مرحله رو گذاشتیم.

 

 

سامانه ثبت نام المپیاد دانش آموزی ۹۹ - ۱۴۰۰ oly.medu.ir

هدف از برگزاری المپیاد های علمی اینه که یه فضای رقابتی سالم بین بچه ها و دانش آموزا به وجود بیاد تا مشخص بشه بچه ها تا چه اندازه بر مورد گفته شده تسلط دارن و می تونن از پس سوالا ازمون بر بیان. امروزه ثبت نام برای المپیاد خیلی ساده هست و کافیه که دانش آموزا در بازه زمانی که برای ثبت نام در اختیارشون قرار می گیره به سامانه المپیاد دانش آموزی ۹۹ - ۱۴۰۰ به آدرس oly.medu.ir مراجعه کنن و اطلاعات شخصیشون رو وارد کنن.

ثبت نام مرحله اول المپیادهای دانش آموزی از تاریخ 23 دی ماه شروع شد و دانش آموزا فرصت داشتن اقدامات لازم برای این ثبت نام رو تا 29 دی در سامانه oly.medu.ir​ انجام بدن. حالا در ادامه این مقاله به محض آغاز ثبت نام هر مرحله از ثبت نام، لینک ورود به این سایت در مقاله گذاشته میشه.

 

به محض آغاز ثبت نام هر مرحله از ثبت نام، لینک ورود به این سایت در مقاله گذاشته میشه.

بیشتر بخوانید : راهنمای ثبت نام المپیاد دانش آموزی

 

 

 

 

 

سایت دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی ۹۹ - ۱۴۰۰ oly.medu.ir

یکی از مدارک لازم برای حضور در جلسه امتحان، همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمونه. دانش آموزا برای دریافت این کارت هم باید از طریق سامانه المپیاد دانش آموزی به آدرس oly.medu.ir اقدام کنن.

این کارت حدود سه یا چهار روز قبل از برگزاری آزمون المپیاد، در سایت المپیاد دانش آموزی منتشر میشه و دانش آموزا با ورود به این سایت و وارد کردن اطلاعات لازم می تونن کارت ورود به جلسه المپیاد ۹۹ - ۱۴۰۰ رو بگیرن. هنوز زمان انتشار این کارت مشخص نشده ولی با عضویت در کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص اعلام بشه مطلع میشین.

 

به محض انتشار کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی لینک دریافت اون رو میذاریم.

بیشتر بخوانید : شرایط ثبت نام المپبیاد دانش آموزی

 

سامانه اعلام نتایج المپیاد دانش آموزی ۹۹ - ۱۴۰۰ oly.medu.ir

همونطور که توضیح دادیم، المپیادهای دانش آموزی دارای مراحل مختلفی هستن و تمام این مراحل به صورت اینترنتی در سامانه المپیاد دانش آموزی به آدرس oly.medu.ir انجام و اطلاع رسانی میشه . پس برای دریافت نتیجه المپیاد ۹۹ - ۱۴۰۰ هم باید به سامانه المپیاد دانش آموزی یا همون oly.medu.ir مراجعه کنین و با وارد کردن اطلاعات لازم نتایج آزمون تون رو ببینین.

به محض اعلام نتایج المپیاد دانش آموزی ۹۹ - ۱۴۰۰در هر مرحله در این مقاله اطلاع رسانی میشه و لینک ورود به سایت المپیاد رو می ذاریم.

به محض انتشار نتایج المپیاد دانش آموزی لینک مشاهده اون رو میذاریم.

در ادامه بخوانید: زمان برگزاری المپیاد دانش آموزی

اگه بعد از خوندن این مقاله دچار ابهام و یا سوالی در مورد سامانه ثبت نام المپیاد دانش آموزی 99 - 1400 شدین می تونین از هر جای ایران که هستین با کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو تماس بگیرین و از تجربه مشاورای تحصیلیکو استفاده کنین و پاسخ همه سوالاتون رو دریافت کنین.

 

 

 

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ ثبت نام المپیاد دانش آموزی در چه سایتی انجام میشه ؟

✔️ این ثبت نام در سامانه المپیاد دانش آموزی انجام میشه که لینک ورود به سایت در این مقاله گذاشته شده.

2- ✔️ کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی چه زمانی منتشر میشه ؟

✔️ همون طور که در این مقاله توضیح داده شده، این کارت چند روز قبل از برگزاری آزمون منتشر میشه که زمان دقیق اون در این مقاله گفته شده.

3- ✔️ دانش آموزایی که در آزمون المپیاد شرکت کردن از چه سایتی باید نتایجشون رو ببینن ؟

✔️ این نتایج در سامانه المپیاد دانش آموزی اعلام میشه که لینک ورود به سایت در این مقاله گذاشته شده.

منبع : سامانه المپیاد دانش آموزی ۹۹ - ۱۴۰۰ oly.medu.ir





:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: