دریافت کارنامه قلم چی با کدملی
نوشته شده توسط : sevda

کارنامه قلم چی معمولا چند ساعت بعد از آزمون بر روی سایت کانون قرار می گیره و داوطلبایی که در این آزمون شرکت کردن می تونن با ورود به صفحه شخصی خودشون در کانون و وارد کردن اطلاعات لازم از جمله کد ملی، کارنامه آزمون قلم چی رو دریافت کنن.


این روزها کانون قلم چی برای دانش آموزا و شرکت کننده هایی که در آزمون های قلم چی شرکت میکنن، شرایط نسبتا مطلوبی رو به وجود آورده تا بچه ها بتونن به راحتی و بدون دردسر وارد سایت بشن و مراحل دریافت کارنامه قلم چی با کد ملی رو به راحتی پشت سر بذارن. 

بعضی از بچه ها ممکنه این سوال براشون پیش بیاد که چجوری می تونن کارنامه آزمون قلم چی رو از صفحه شخصی دریافت کنن؟ مسلما این سوال خیلی مهمه و باید به دقت به اون پاسخ داده بشه، چرا که اگر دانش آموزا از همون اول یاد بگیرن که چطوری باید وارد سایت بشن و برای دریافت کارنامه کانون اقدام کنن، می تونن در تمام سال های دوره تحصیلیشون این کار رو به نحوی صحیح و اصولی انجام بدن و در کوتاه ترین زمان ممکن، کارنامشون رو دریافت کنن. حال ادر ادامه این مقاله در خصوص نحوه دریافت کارنامه قلم چی با کد ملی توضیح داده شده.

 

 

زمان دریافت کارنامه قلم چی با کدملی

مسلما بعد از آزمون دادن، همه  دانش آموزا دوست دارن هر چه سریع تر از نتیجه ازمونی که دادن اگاه بشن و  متوجه بشن که آیا در رقابتی که شرکت کردن تونستن موفق بشن یا خیر. در حالت عادی و معمولی جواب آزمون کانون قلم چی در عصر روز جمعه ای که دانش آموزا امتحان میدن، داخل صفحه شخصی اون ها و در سایت قلم چی قرار می گیره .

در صفحه شخصی کانونی ها این امکان بوجود آمده که دانش آموزا در عصر روز جمعه ای که آزمون دادن از طریق دریافت کارنامه قلم چی با کد ملی وارد صفحه شخصی خودشون بشن و تمام سوالاتی که به اون ها درست یا غلط پاسخ دادن مشاهده کنن.

 

بیشتر بخوانید: راهنمای ورود به صفحه شخصی کانون قلم چی

 

 

 

 

 

نحوه دریافت کارنامه قلم چی با کد ملی

داوطلبایی که در آزمون قلم چی شرکت می کنن می تونن با ورود به سایت کانون و انتخاب گزینه " صفحه شخصی شما " از نوار بالای صفحه ، اطلاعات خواسته شده از جمله کدملی رو وارد کنن و بعد از ورود به پورتال دانش آموزیشون کارنامه خودشون رو دریافت کنن.

 

  • مراحل دریافت کارنامه قلم چی با کد ملی به ترتیب به موارد زیر تقسیم میشن:

 

  1. در ابتدا دانش اموزا باید وارد سایت اصلی کانون فرهنگی آموزشی قلم چی بشن.

  2. سپس از نوار بالای صفحه ی اصلی، قسمت ورود به صفحه کانونی ها رو انتخاب کنن.

  3. یک صفحه تکمیل اطلاعات ظاهر میشه که داوطلب باید شمارنده و کدملی خود رو وارد کنه.

  4. در آر وارد صفحه شخصی خودش میشه و می تونه کارنامه آزمونش رو دریافت کنه.

  • راهنمای تصویری نحوه دریافت کارنامه قلم چی با کد ملی

در مرحله اول ورود به صفحه شخصی کانون قلم چی ، باید وارد ادرس سایت www.kanoon.ir بشین و از نوار بالایی صفحه اصلی سایت ، گزینه صفحه ی شخصی شما رو انتخاب کنین .

 

دریافت کارنامه قلم چی با کدملی

 

سپس سه گزینه دیگه نشون داده میشه که یکی صفحه مخصوص دانش آموزان کانونی ، دیگری صفحه شخصی دبیران و صفحه شخصی غیر کانونی هاست که شما برای گرفتن کارنامه کانون گزینه مد نظرتون رو انتخاب کنین .

 

کارنامه آزمون قلم چی

 

در ادامه شمارنده و کد ملی خودتون رو وارد کنین و در نهایت کلید ورود رو انتخاب کرده تا وارد صفحه شخصی بشین .

 

دریافت کارنامه قلم چی

 

بعد از وارد شدن به صفحه شخصی به راحتی تمام خدمات صفحه شخصی کانون قلم چی نمایش داده میشه و شما بلا انتخاب گزینه " کارنامه آزمون " می تونین کارنامه خودتون رو دریافت کنین.

 

برای دریافت کارنامه قلم چی با کد ملی کلیک کنین.

 

بیشتر بخوانید: افزایش تراز آزمون های آزمایشی

 

مشاوره تحلیل کارنامه قلم چی

مهمترین اقدامی که بعد  آزمون دادن باعث یادگیری افراد میشه و به تدریج افزایش رتبه و پیشرفت اون ها رو به همراه داره، استفاده از مزایای مشاوره تحلیلی کارنامه است. خیلی از بچه ها میگن که با وجود اینکه به راحتی می تونن از طریق دریافت کارنامه قلم چی با کد ملی ، رتبه خودشون مشاهده کنن، نمی تونن از روش های تحلیلی استفاده کنن و از پاسخ صحیحی و اصولی پرسش های غلط خود اگاهی پیدا کنن و نیاز دارن تا پاسخ این پرسش ها رو به صورت خیلی دقیق تحلیل کنن.

یکی از دلایلی که باعث شده کانون قلم چی سعی کنه تا کارنامه ها رو در کوتاه ترین زمان ممکن وارد سیستم کنه و در دسترس داوطلب ها قرار بده اینه که طبق آمار و اطلاعات بدست آمده بیشتر متخصصان معتقدن که هر چقدر زودتر داوطلبا با پاسخ غلط و اشتباهاشون آشنا بشن، این پاسخ های غلط سریع تر از ذهن دانش آموزا پاک میشن و با خوندن پاسخ درست، جواب پاسخ غلط با پاسخ درست در ذهن بچه ها عوض میشه و دفعه بعدی مجددا دانش آموز مرتکب خطای قبلی نمیشه.

اما اگه بعد از خوندن این مقاله باز سوال یا ابهامی در مورد دریافت کارنامه قلم چی با کد ملی داشتین می تونین از کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلیکو کمک بگیرین . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تحصیلیکو یا این کارشناسا در ارتباط باشین.

در ادامه بخوانید: تحلیل آزمون های آزمایشی

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ کارنامه آزمون قلم چی چه زمانی منتشر میشه؟

✔️ همون طور که در این مقاله توضیح داده شد، این کارنامه معمولا چند ساعت بعد از آزمون بر روی سایت قرار می گیره.

2- ✔️ آیا امکان دریافت کارنامه قلم با کد ملی داوطلبا وجود داره ؟

✔️ بله، داوطلبا می تونن به وسیله شمارنده و کد ملیشون کارنامه خودشون رو دریافت کنن که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده.

3- ✔️ کارنامه قلم چی در چه سایتی منتشر میشه ؟

✔️ این کارنامه در قسمت صفحه شخصی کانون قرار می گیره که لینک ورود به این صفحه در مقاله گذاشته شده.

منبع : دریافت کارنامه قلم چی با کدملی





:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: