دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۰
نوشته شده توسط : sevda

بعد از اعلام نتایج اولیه دکترا ، دفترچه انتخاب رشته دکتری سراسری ۱۴۰۰ از طریق سایت سازمان سنجش منتشر میشه و داوطلبایی که با توجه کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته شدن ، می تونن با توجه به کد رشته محل های ارئه شده در این دفترچه برای انتخاب رشته دکترا 1400 اقدام کنن .



داوطلبایی که تو اسفند ماه تو آزمون دکتری سراسری و دانشگاه آزاد شرکت می کنن ، بعد از اعلام نتایج اولیه، وارد مرحله حساس انتخاب رشته دکتری میشن و می تونن با توجه به کد رشته محل های ارئه شده تو دفترچه انتخاب رشته دکتری سراسری و از طریق سایت سازمان سنجش برای تکمیل فرم انتخاب رشته دانشگاه های سراسری اقدام کنن.

ظرفیت و لیست رشته محل های ارائه شده دانشگاه های سراسری روزانه ، شبانه ( نوبت دوم ) ، پردیس خودگردان ، پیام نور و غیرانتفاعی، تو دفترچه انتخاب رشته دکترا ۱۴۰۰ نوشته میشه که دانلود و مطالعه این دفترچه برای همه داوطلبا لازمه به همین دلیل در ادامه لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری 1400 رو گذاشتیم.

 

دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۰

دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری معمولا همزمان با آغاز فرایند انتخاب رشته در داخل سایت سنجش فعال میشه و همه داوطلبایی که طبق کارنامه اولیه آزمون دکتری مجاز به انتخاب رشته شدن باید پیگیر اطلاعیه های این سایت باشن تا از زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته مطلع بشن.

سال قبل به دلیل تعویق در زمان برگزاری آزمون، دفترچه انتخاب رشته دکتری در شهریور ماه منتشر شد، هنوز زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته دکتری 1400 مشخص نشده ولی پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام دکترا تحصیلیکو باشین تا به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص منتشر شد مطلع بشین.

به محض اینکه دفترچه انتخاب رشته دکتری 1400 منتشر بشه در این مقاله اطلاع میدیم.

بیشتر بخوانید : راهنمای جامع انتخاب رشته دکتری

 

 

 

 

 

جزئیات دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۰

در دفترچه انتخاب رشته دکتری سراسری ۱۴۰۰ علاوه بر لیست رشته محل های ارائه شده هر رشته در دوره های روزانه، شبانه، پردیس خودگردا، غیرانتفاعی و پیام نور ، شرایط و ضوبط انتخاب رشته و پذیرش دانشگاه های خاص هم گفته شده که مطالعه این شرایط برای همه داوطلبا لازمه.

داوطلبایی هم که قصد انتخاب رشته دکتری آزاد رو دارن با توجه به اینکه بعد از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری، کلا راه دانشگاه های سراسری از دانشگاه آزاد جدا میشه می تونن با ورود به سایت دانشگاه آزاد  دانلود دفترچه این دانشگاه برای انتخاب رشته آزاد اقدام کنن.

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما در مورد جزییات دفترچه انتخاب رشته دکتری 1400 پاسخ بدن و به شما برای مرحله انتخاب رشته دکتری و مصاحبه دکتری سراسری مشاوره بدن. شما می تونین از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با شما در ارتباط باشین.

در ادامه بخوانید: انتخاب رشته دکتری آزاد

 

 

 

 

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ دفترچه انتخاب رشته دکتری سراسری چه زمانی منتشر میشه؟ 

✔️ این دفترچه معمولا همزمان با آغاز فرایند انتخاب رشته منتشر میشه که زمان دقیق انتشار اون در این مقاله گفته شده.

2- ✔️ دفترچه انتخاب رشته دکتری تو چه سایت منتشر میشه؟

✔️ این دفترچه تو سایت سازمان سنجش منتشر میشه که لینک دریافت اون در این مقاله هم گذاشته شده. 

3- ✔️ آیا انتخاب رشته دکتری آزاد همزمان با دانشگاه های سراسری انجام میشه؟

✔️ همون طور که در این مقاله گفته شد، بعد از اعلام نتایج اولیه راه دانشگاه آزاد از دانشگاه های سراسری جدا میشه.

منبع : دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۰





:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: