وادانا ۲۴ vadana24
نوشته شده توسط : sevda

سامانه وادانا ۲۴ این امکان رو برای دانشجو های دانشگاه آزاد واحد گرگان، آذرشهر، بیله سوار، بین المللی خرمشهر-خلیج فارس، تفرش، جهرم، خدافرین، خدابنده، خمین، سما امیدیه، سما بروجرد، سما رودهن، آق قلا، بندر ترکمن، کردکوی، گمیشان فراهم کرده تا بتونن کلاس های آموزشی خودشون رو به طور آنلاین از طریق سایت vadana24.iauec.ac.ir بگذرونن.



با توجه به وضعیت پیش اومده و تعطیلی دانشگاه ها ، دانشگاه آزاد، سایت وادانا رو برای آموزش مجازی دانشجو های خودش راه اندازی کرد تا اونا بتونن با ورود به این سامانه کلاس های درسی خودشون رو به طور مجازی بگذرونن و مراجعه حضوری به دانشگاه نداشته باشن .

اما با توجه به زیاد بودن واحد های دانشگاه آزاد، جلوگیری از بروز اختلال در خدمت رسانی به دانشجو ها، افزایش سرعت و کیفیت خدمات ارائه شده، دانشگاه آزاد سرورهای مختلفی برای ورود به سایت وادانا در نظر گرفته.

سایت vadana24.iauec.ac.ir هم یکی از سرور هاییه که در اختیار دانشجو های واحدگرگان، آذرشهر، بیله سوار، بین المللی خرمشهر-خلیج فارس، تفرش، جهرم، خدافرین، خدابنده، خمین، سما امیدیه، سما بروجرد، سما رودهن، آق قلا، بندر ترکمن، کردکوی، گمیشان قرار داده و دانشجو های این واحد با ورود به وادانا۲۴ می تونن کلای هاس درسی خودشون رو به صورت آنلاین و مجازی بگذرونن. حالا در ادامه این مقاله در خصوص این سامانه و نحوه ورود به سایت vadana24 توضیح دادیم. با ما همراه باشین .

 

ورود به سامانه وادانا ۲۴ vadana24.iauec.ac.ir

از اونجایی که شیوه آموزش در سامانه مجازی دانشگاه آزاد به صورت تصویری و آنلاین انجام میشه، دانشجوهای واحد های گرگان، آذرشهر، بیله سوار، بین المللی خرمشهر-خلیج فارس، تفرش، جهرم، خدافرین، خدابنده، خمین، سما امیدیه، سما بروجرد، سما رودهن، آق قلا، بندر ترکمن، کردکوی، گمیشان برای اینکه بتونن بدون هیچ مشکلی کلاس های خودشون رو بگذرونن باید قبل از ورود به سایت وادانا ۲۴ به آدرس  vadana24.iauec.ac.ir کارایی که در زیر گفتیم رو انجام بدن .

 

اقدامات لازم برای ورود به سایت وادانا :

حداقل سرعت دانلود اینترنت مورد استفاده 2Mbps باشه .

کامپیوتر مورد استفاده شما به هدست یا بلندگو و میکروفون مجهز باشه .

تنظیمات مربوط به ضبط و پخش صدا درست باشه .

از بسته نبودن پورت های 80، 443 و 1935 از سوی شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنتی و یا توسط نرم افزارهای آنتی ویروس مطمئن بشین .

آخرین نسخه نرم افزار های Adobe Connect Add-in / Word و PowerPoint / Adobe Acrobat Reader / Flash Player ،/Mozilla Firefox  روی سیستمتون نصب کنین .

در صورت مهیا بودن تمام موارد گفته شده داوطلبا می تونن با سرچ عبارت vadana24.iauec.ac.ir در مرورگر خود وارد سایت وادانا واحدگرگان، آذرشهر، بیله سوار، بین المللی خرمشهر-خلیج فارس، تفرش، جهرم، خدافرین، خدابنده، خمین، سما امیدیه، سما بروجرد، سما رودهن، آق قلا، بندر ترکمن، کردکوی، گمیشان بشن و از خدمات ارائه شده در این سامانه استفاده کنن .در ادامه لینک ورود به vadana24 رو گذاشتیم.

 

برای ورود به سایت وادانا 24 کلیک کنید.

 

برای ورود به سایت اصلی وادانا دانشگاه آزاد می تونین مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید: وادانا

 

 

 

 

 

 

 

راهنمای تصویری ورود به سامانه وادانا۲۴ vadana24.iauec.ac.ir

همون طور که گفته شد همه دانشجو های واحد گرگان، آذرشهر، بیله سوار، بین المللی خرمشهر-خلیج فارس، تفرش، جهرم، خدافرین، خدابنده، خمین، سما امیدیه، سما بروجرد، سما رودهن، آق قلا، بندر ترکمن، کردکوی، گمیشان برای گذروندن واحد های آموزشی خودشون باید کلاس های خودشون رو به صورت آنلاین از طریق ورود به سایت vadana24.iauec.ac.ir بگذرونن که برای آشنایی بیشتر با نحوه ورود به این سایت و حضور در کلاس ها راهنمای تصویری ورود به vadana24 رو گذاشتیم.

 

راهنمای تصویری ورود به سامانه وادانا vadana24.iauec.ac.ir

 

ابتدا وارد سایت vadana24.iauec.ac.ir بشین و نام کاربری و کلمه عبور خودتون رو وارد کنین.

 

وادانا

 

بعد از ورود به پورتال از بین گزینه های ارائه شده درس مد نظرتون رو انتخاب کنین .

 

سایت وادانا تبریز

 

در ادامه شماره کلاس خودتون رو انتخاب کنین .

 

وادانا 23

 

گزینه پیوستن به کلاس رو بزنین .

 

 vadana23

 

با انتخاب گزینه " open in application " وارد کلاستون بشین .

 

vadanaتبریز

 

سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد هم برای انجام امور دانشجویان این دانشگاه راه اندازی شده که برای آشنایی با این سامانه می تونین مقاله زیر رو بخونین.

در ادامه بخوانید: آموزشیار

 

مشاوره ورود به سایت وادانا۲۴ vadana24.iauec.ac.ir

همون طور که گفته شد دانشجو های واحد گرگان، آذرشهر، بیله سوار، بین المللی خرمشهر-خلیج فارس، تفرش، جهرم، خدافرین، خدابنده، خمین، سما امیدیه، سما بروجرد، سما رودهن، آق قلا، بندر ترکمن، کردکوی، گمیشان برای حضور در کلاس های مجازی خودشون باید وارد سایت vadana 24 بشن ،اما این افراد می تونن علاوه بر ورود به کلاس های مجازی از طریق سایت اختصاصی، از طریق سایت اصلی وادانا نیز به پورتال خودشون دسترسی داشته باشن.

برای اینکار کافیه وارد سایت وادانامپ بشن و بعد از کلیک روی استان خودشون از روی نقشه، واحد دانشگاهی خودشون رو انتخاب کنن و با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور از امکانات این سامانه استفاده کنن. درادامه راهنمای تصویری ورود به پورتال دانشگاه گرگان رو براتون گذاشتیم.

 

وارد سایت وانادا به آدرس vadamap.iauec.ac.ir بشین و استان خودتون رو از روی نقشه انتخاب کنین .

 

 vadana23.iauec.ac.ir

 

بعد از انتخاب استان ، واحد دانشگاه آزاد مد نظر خودتون رو انتخاب کنین .

 

 vadana23

 

در ادامه نام کاربری و کلمه عبورتون رو وارد کنین .

نام کاربری و رمز ورود به سامانه وادانا می تونه یکی از 3 حالته زیر باشه :

  1.  نام کاربری : شماره دانشجویی - رمز عبور : کد ملی
  2.  نام کاربری : کد ملی - رمز عبور : کد ملی
  3.  نام کاربری : کد ملی - رمز عبور : شماره موبایل

 

وادانا

 

بعد از ورود اطلاعات خواسته شده، می تونین به راحتی مثل روش قبلی وارد کلاس درسی مد نظرتون بشین.

 

اگه بعد از خوندن این مقاله هم باز سوال یا ابهامی در خصوص نحوه ورود به سایت وادانا دانشگاه گرگان، آذرشهر، بیله سوار، بین المللی خرمشهر-خلیج فارس، تفرش، جهرم، خدافرین، خدابنده، خمین، سما امیدیه، سما بروجرد، سما رودهن، آق قلا، بندر ترکمن، کردکوی، گمیشان داشتین، می تونین از کارشناسای تحصیلیکو کمک بگیرین و پاسخ همه سوالاتتون رو از این مشاوران تحصیلیکو دریافت کنین.

در ادامه بخوانید: دان

 

 

 

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ برای ورود به سایت وادانا چه اقداماتی لازمه ؟

✔️ از جمله اقدامات لازم برای ورود به سایت این دانشگاه داشتن نام کاربری و کلمه عبوره که بقیه اقدامات لازم در این مقاله گفته شده.

2- ✔️ آدرس سایت وادانا گرگان چیه ؟

✔️ آدرس سایت وادانا واحد گرگان vadana24 می باشد که لینک ورود به این سایت در این مقاله هم گذاشته شده.

3- ✔️ سایت vadana24.iauec.ac.ir برای کدام دانشگاه ها قابل استفادست ؟ 

✔️ همون طور که در این مقاله توضیح داده شده این سایت برای دانشگاه های واحد گرگان، آذرشهر، بیله سوار، بین المللی خرمشهر-خلیج فارس، تفرش، جهرم، خدافرین، خدابنده، خمین، سما امیدیه، سما بروجرد، سما رودهن، آق قلا، بندر ترکمن، کردکوی، گمیشان فعاله.

منبع : وادانا ۲۴ vadana24





:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: