سایت گلستان پیام نور reg.pnu.ac.ir
نوشته شده توسط : sevda

سایت گلستان پیام نور به آدرس reg.pnu.ac.ir این امکان رو برای دانشجو های این دانشگاه فراهم کرده تا بتونن با ورود به این سایت و وارد کردن اطلاعات لازم، کلیه امور آموزشی خودشون از انتخاب واحد گرفته تا پرداخت شهریه رو در این سیستم جامع انجام بدن.



سایت جامع دانشگاهی گلستان از اسفند ماه سال ۱۳۷۹ راه اندازی شد. در سال ۱۳۸۶ سایر امکانات و سیستم های دیگه مثل انجام امور خوابگاه، وام و ...به عنوان زیر سیستم برای سایت گلستان پیام نور معرفی شدند. این سیستم به وسیله شرکت نوپرداز اصفهان در دانشگاه های متفاوت نصب شد و سپس این دانشگاه ها سیستم گلستان رو به عنوان سیستم جامع دانشجویی معرفی کردند.

دانشجویان دانشگاه پیام نور قادر هستند تا برای انتخاب واحد، حذف و اضافه، درخواست وام، و در شرایط کرونا برای انجام امور بیشتری مثل اصلاح مشخصات و یا گواهی اشتغال به تحصیل رو از سایت گلستان پیام نور دریافت کنن. حالا برای آشنایی بیشتر شما با این سایت در ادامه این مقاله توضیحات بیشتری داده شده.

 

معرفی سایت گلستان پیام نور

امروزه سایت گلستان توسط تعداد زیادی از دانشگاه های کشور از جمله دانشگاه پیام نور، برای انجام امور دانشجویی مورد استفاده قرار گرفته و دانشجویان تنها از طریق این سایته که می تونند کارنامه خودشون رو ببینن و یا انتخاب واحد انجام کنن.

در واقع بیشتر فرایندهای آموزشی دانشجو های دانشگاه پیام نور که در طول دوره تحصیل نیاز دارند که اونا رو انجام بدهند، باید حتما با کمک سایت گلستان پیام نور انجام بشه. این سیستم امکانات دیگری رو هم در اختیار دانشجویان قرار داده، مثل ارزشیابی اساتید.

شما همچنین می تونید با استفاده از این سامانه گلستان پیام نور نسبت به اطلاع پیدا کردن از میزان هزینه شهریه های ثابت و متغیر و اقدام به پرداخت شهریتون کنین. در .واقع به طور کلی می تونین کلیه امور دانشجویی خودتون رواز طریق این سامانه پیگیری کنین.

با توجه به اینکه کلاس های دانشگاه پیام نور در اپلیکیشن پیام من این دانشگاه برگزار میشه، پیشنهاد می کنیم مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید: پیام من

 

 

 

 

 

ورود سریع سایت گلستان پیام نور

برای ورود به سایت گلستان پیام نور شما می تونید شما باید آدرس این سایت رو به نشانی Reg.pnu.ac.ir در مرورگر خودتون جست و جو کنید و سپس به راحتی می تونین وارد صفحه اصلی شده و با انتخاب گزینه ورود به سیستم و وارد کردن اطلاعات خواسته، به پورتال اصلی خودتون وارد بشین . حالا برای ورود سریع به سایت گلستان پیام نور درادامه لینک ورود به این سایت رو گذاشتیم.

 

 

برای ورود سریع به سایت گلستان پیام نور کلیک کنید.

اگه قصد انتخاب واحد دانشگاه پیام نور رو دارین خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه.

بیشتر بخوانید: انتخاب واحد دانشگاه پیام نور

 

نحوه ورود به سایت گلستان پیام نور

برای ورود به سایت گلستان دانشگاه پیام نور، دانشجوها باید در ابتدا آدرس reg.pnu.ac.ir رو در مرورگر خودشون جستجو کنن و بعد از ورود به صفحه اصلی از سمت راست صفحه گزینه ورود به سیستم رو انتخاب کرده و اطلاعات خواسته شده رو وارد کن.

راهنمای تصویری نحوه ورود به سایت گلستان پیام نور

در ابتدا عبارت  reg.pnu.ac.ir در مرورگر خودتون سرچ کنین تا وارد صفحه اصلی سیستم گلستان بشین.

 

سایت گلستان پیام نور

 

سپس گزینه ورود به سیستم رو انتخاب کنین.

 

سایت گلستان

 

در مرحله بعدی شما باید مشخصات خودتون رو وارد کنید که شامل شناسه کاربری، گذرواژه و کد تصویریه. سپس شما وارد پنل کاربری خودتون میشید. توجه داشته باشید که نام کاربری و گذرواژه خود را به درستی وارد کنید تا بتونید بدون هیچ گونه مشکلی وارد پنل خودتون بشید. اطلاعات مورد نیاز یعنی نام کاربری و گذرواژه همان اطلاعاتی هستند که مسئول ثبت نام شما در هنگام تشکیل پرونده در دانشگاه به شما ارائه کرده است. شما در هر زمان بعد از ورود به سیستم میتونید گذرواژه خودتون رو تغییر بدید.

 

سایت گلستان دانشگاه پیام نور

 

همچنین شما می تونید از همان صفحه ای که برای ورود به سیستم جامع دانشگاهی گلستان استفاده می کنید نسبت به بازیابی کلمه عبور و اعمال تنظیمات دیگر استفاده نمایید.

برای اطلاع از شهریه دانشگاه پیام نور می تونین مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید: شهریه دانشگاه پیام نور

مشاهده نمرات دانشگاه پیام نور از سایت گلستان

برای مشاهده نمرات دانشگاه پیام نور از سایت گلستان شما پس از ورود به سایت گلستان لازمه تا از منوی آموزش گزینه مشاهده نتایج آزمون دانشجو رو انتخاب کنید. این گزینه بعد از پرداخت شهریه متغیر در هر ترم برای دانشجو در پنل کاربری در سایت گلستان پیام نور فعال میشه.

پس از انتخاب این گزینه در صفحه جدید می تونید شماره دانشجویی خودتون رو وارد کنید و از قسمت ثبت نام امتحان، یکی از گزینه های پایان ترم، ریزشی، تجدید امتحان، تک درس و... رو با توجه به نیاز خودتون انتخاب کنید. سپس از سطر بعدی باید شماره و گروه درسی خودتون رو به صورت دستی وارد کنید و یا با کلیک بر روی علامت سوال موجود در جلوی اون قسمت، یک جدول از واحد های اخذ شده در اون ترم برای شما به نمایش درمیاد و شما می تونید هر کدوم یک از دروسی که مایل به مشاهده نمره ی اون هستید رو انتخاب کنید.

همچنین اگر قصد داشتید تمام نمرات تایید شده خودتون رو از ابتدای زمان تحصیل تا الان رو مشاهده کنید، باید از قسمت آموزش وارد بخش گزارش های آموزش بشید و از مسیر دانشجو، تطبیق و رتبه، تطبیق دروس دانشجو برای فارغ التحصیلی یا همون گزارش ۲۷۲ رو انتخاب کنید.

 

اگه دانشجوی ارشد دانشگاه پیام نور هستین قصد ادامه تحصیل مقطع دکتری رو در همین دانشگاه دارین خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه.

بیشتر بخوانید: دکتری پیام نور

ورود به سیستم گلستان پیام نور با موبایل

امکان ورود به سیستم گلستان تا چندین سال پیش از طریق گوشی تلفن همراه برای کاربران و دانشجوهایی که قصد استفاده از این سایت رو داشتن امکان پذیر نبود. اما به تازگی این امکان برای افرادی که قصد ورود به سامانه رو داشته و نمی تونند از رایانه های شخصی استفاده کنند فراهم شده تا بتونن با استفاده از گوشی تلفن همراه خودشون، به راحتی به سامانه گلستان پیام نور دسترسی داشته باشند و امور دانشجویی خودشون رو انجام بدند.

ورود به صفحه اصلی سایت گلستان در گوشی همراه با لپ تاپ تفاوت زیادی نداره. برای این کار شما به همون اطلاعات قبلی یعنی شناسه کاربری، گذرواژه نیاز دارید تا بتونید وارد سیستم بشید و به انجام امور دانشجویی خودتون بپردازید. شما چه با استفاده از تلفن همراه و چه با استفاده از سیستم های شخصی یا لپ تاپ ها وارد سایت گلستان بشید میتونید بدون ایجاد هیچ مشکلی امور دانشجویی خودتون رو انجام بدید.

اگه بعد از خوندن این مقاله باز سوال یا ابهامی در خصوص سایت گلستان دانشگاه پیام نور داشتین می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با کارشناسای تحصیلیکو در ارتباط باشین و همه سوالاتتون رو بپرسین . 

 

 

 

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ سایت گلستان پیام نور چه خدماتی رو به دانشجو ها ارائه میده ؟

✔️ همون طور که در این مقاله به طور کامل گفته شد، کلیه امور دانشجویی در این سامانه انجام میشه.

2- ✔️ انتخاب واحد دانشگاه پیام نور در چه سایتی انجام میشه ؟

✔️ انتخاب واحد در سایت گلستان انجام میشه که لینک ورود سریع به این سایت در مقاله گذاشته شده.

3- ✔️ آیا امکان ورود به سایت گلستان پیام نور از طریق تلفن همراه وجود داره؟

✔️ بله، طبق توضیحاتی که در این مقاله داده شد، دانشجو ها می تونن به وسیله موبایلشون هم وارد سایت گلستان پیام نور بشن.

منبع : سایت گلستان پیام نور reg.pnu.ac.ir





:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: