سایت ناد فنی حرفه ای reg.tvu.ac.ir
نوشته شده توسط : sevda

سایت ناد فنی حرفه ای به آدرس reg.tvu.ac.ir با هدف ارائه خدمات غیر حضوری به دانشجو ها راه اندازی شده و کاربرا با ورود به این سایت، طبق زمانبندی مشخص می تونن فرایند هایی مثل انتخاب واحد، پرداخت شهریه، دریافت کارت ورود به جلسه و ... رو از طریق سیستم ناد انجام بدن.



یکی از اهداف نظام آموزشی کشور با توجه به شیوع ویروس کرونا، استفاده از آموزش های مجازیه. برای این که دانشگاه ها بتونن از آموزش مجازی استفاده بکنن، باید بستری برای این کار داشته باشن. هر دانشگاهی اقدام به راه اندازی سامانه ای کرده که بتونه با کمک اون به آموزش مجازی بپردازه و دانشجوهای خودش رو از کلاس های حضوری بی نیاز کنه.

دانشگاه فنی و حرفه ای هم در این راستا نسبت به ارائه سایت ناد فنی حرفه ای به آدرس reg.tvu.ac.ir اقدام کرده. دانشجوها ملزم هستن با استفاده از این سامانه، آموزش های مجازی خودشون رو پیگیری کنن و امور تحصیلی خودشون رو انجام بدن. در ادامه توضیحات بیشتر در خصوص سامانه ناد فنی و حرفه ای داده شده.

 

معرفی سایت ناد فنی حرفه ای reg.tvu.ac.ir

عبارت ناد مخفف نظام اطلاعاتی دانشگاهیه. این سیستم در ابتدای امر هنگامی که تازه طراحی شده بود تنها کاربردی که داشت بایگانی اطلاعات دانشجوها که گردآوری شده بود. به مرور زمان و به  ویژه بعد از شیوع بیماری کرونا این سایت گسترده تر شد و برای انجام امور دانشجویی و کارهایی مثل انتخاب واحد، حذف و اضافه و ... از اون استفاده کردند.

دانشجوهای دانشگاه فنی حرفه ای در صورتی که قصد داشته باشند تحصیلات خودشون رو با موفقیت به پایان برسونن و در تمامی کلاس ها شرکت بکنند، لازمه که حتما از سایت ناد فنی حرفه ای به آدرس reg.tvu.ac.ir استفاده کنند. البته این سایت تنها برای استفاده ی دانشجو ها طراحی نشده، بلکه اساتید و سایر کارکنان دانشگاه نیز باید از سایت ناد فنی حرفه ای برای انجام امور مربوط به خودشون استفاده بکنند.

استفاده از سایت reg.tvu.ac.ir باعث میشه که حضور دانشجوها در دانشگاه ها برای انجام امور دانشجویی ضرورتی نداشته باشه و به این ترتیب پروتکل های بهداشتی در زمینه ی بیماری کرونا هم رعایت میشه. این سامانه امکانات جامعی رو در اختیار دانشجوها و اساتید قرار میده.

ینی علاوه بر انتخاب واحد و انجام حذف و اضافه، امکان پرداخت شهریه هم در سایت ناد فنی حرفه ای وجود داره و دانشجوها نیازی به خروج از منزل خودشون برای پرداخت شهریه نخواهند داشت. تفاوتی نداره که شما دانشجوی کدوم مقطع دانشگاه فنی حرفه ای هستی، دانشجوهای کاردانی یا کارشناسی هر دو موظف هستند که از سایت reg.tvu.ac.ir برای انجام امور دانشجویی خودشون استفاده کنن. در ادامه نحوه ورود به سایت برای شما به صورت کامل توضیح داده میشه.

 

برای اینکه با فرایند انتخاب واحد دانشگاه فنی حرفه ای در سامانه ناد آشنایی داشته باشین می تونین مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید: نحوه انتخاب واحد دانشگاه فنی و حرفه ای

 

 

 

 

 

نحوه ورود به سایت ناد فنی حرفه ای reg.tvu.ac.ir

برای وارد شدن به ناد دانشگاه فنی حرفه ای ابتدا باید وارد سایت این سامانه به آدرس www.reg.tvu.ac.ir شده و با انتخاب گزینه ورود دانشجو و وارد کردن اطلاعات خواسته وارد پنل کاربری خودتون بشید و از خدماتی که سایت ناد فنی حرفه ای به شما ارائه میکنه بهره ببرید.

 

نحوه ورود به سایت ناد فنی حرفه ای به طور خلاصه :

ورود به سایت ناد فنی حرفه ای به آدرس www.reg.tvu.ac.ir

انتخاب گزینه ورود دانشجویان

وارد کردن اطلاعات لازم و ورود به پورتال شخصی

 

راهنمای تصویری نحوه ورود به سایت ناد فنی حرفه ای:

ابتدا وارد سایت ناد فنی حرفه ای بشین و روی گزینه ورود دانشجو کلیک کنید.

 

انتخاب واحد فنی حرفه ای

 

یکی از سرورهای ارائه شده رو انتخاب کنین.

 

انتخاب واحد دانشگاه فنی حرفه ای

 

در ادامه نام کاربری و کلمه عبور خودتون رو وارد کنین.

 

انتخاب واحد فنی و حرفه ای

 

 

 

برای ورود به سایت انتخاب واحد دانشگاه فنی و حرفه ای کلیک کنین.

برای اطلاع از نحوه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه . 

بیشتر بخوانید: ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی

 

اطلاعات لازم برای ورود دانشجویان به سامانه ناد فنی حرفه ای reg.tvu.ac.ir

همون وطر که گفته شد، برای وارد شدن به سایت فنی حرفه ای ناد، شما نیاز دارید تا وارد محیط اصلی سایت بشید. برای این کار باید از لینک www.reg.tvu.ac.ir اقدام کنید یا عبارت سایت ناد فنی حرفه ای رو در کادر جست و جوی مرورگر خودتون وارد کنید.

هنگامی که وارد صفحه اصلی شدید، باید از بین گزینه های موجود برای ورود، ورود دانشجویان رو انتخاب کنید. در صفحه اصلی و قبل از ورود به پنل خودتون، می تونید موارد دیگه ای رو هم مشاهده کنید. برای مثال لینک زمانبندی انتخاب واحد و لینک زمانبندی حذف و اضافه قابل دانلود کردن هستند. توجه کنید که نام کاربری و رمز عبور همون اطلاعاتی هست که مسئول آموزش هنگام ثبت نام اصلی و اول شما در دانشگاه در اختیار شما گذاشته.

به صورت پیش فرض نام کاربری دانشجو همون شماره دانشجویی و رمز عبور همون کد ملی دانشجو هست. این اعداد چون منحصر به فرد هستند، از بروز اشتباه موقع وارد شدن به پنل کاربری جلوگیری میشه. البته ممکنه شما ترجیح بدید برای بالا بردن میزان امنیت صفحه ی شخصی خودتون در این سامانه رمز عبور و یا نام کاربری خودتون رو تغییر بدید.

پس از ورود به سامانه شما میتونید بدون هیچ مشکلی اطلاعات ورود خودتون به سایت ناد فنی حرفه ای رو ویرایش کنید و با خیال راحت از صفحه ی شخصی خودتون استفاده کنید.

اگه دانشجوی کاردانی دانشگاه فنی حرفه ای هستین و قصد ادامه تحصیل در مقطع کاردانی به کارشناسی رو دارین می تونین مقاله زیر رو بخونین. 

بیشتر بخوانید : سیر تا پیاز کنکور کاردانی به کارشناسی

امکانات سیستم ناد فنی حرفه ای reg.tvu.ac.ir

سایت ناد فنی حرفه ای امکانات متفاوتی رو در اختیار دانشجویان قرار میده، به جز برگزاری کلاس های این دانشگاه که توسط سامانه سمیاد انجام میشه، شما میتونید سایر امور مربوط به خودتون رو با کمک سایت reg.tvu.ac.ir انجام بدید. در ادامه به بررسی این امکانات می پردازیم.

فرایند مربوط به انتخاب واحد

امکان مشاهده کردن کارنامه مربوط به قسمت مالی

انجام حذف اضطراری دروس

ثبت درخواست اعتراض به نمره ی دانشجو

مشاهده کردن کارنامه ی نمرات دانشجو

مشاهده کردن کارنامه کلی

مشاهده و پرینت کارت ورود به جلسه امتحان دانشجو

مشاهده کردن آخرین وضعیت و شرایط در مرحله ثبت نام دانشجو

وقتی که دانشجو تمامی واحد های خودش رو پاس میکنه و در نهایت فارغ التحصیل میشه، برای انجام امور فارغ التحصیلی مثل تکمیل کردن فرم های مورد نیاز در قسمت های مالی و آموزشی، باید از سایت ناد فنی حرفه ای استفاده کنه و این فرم ها رو تکمیل و ارسال کنه.

 

برای اطلاع از زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه.

بیشتر بخوانید: زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی

زمان ثبت نام در سیستم ناد فنی حرفه ای

داوطلبایی که در دانشگاه فنی و حرفه ای از طریق ثبت نام از طریق کنکور و یا بدون کنکور سراسری پذیرش میشن برای مراحل ثبت نام باید به سیستم ناد فنی حرفه ای مراجعه کنید. در سامانه ناد فنی حرفه ای تمام اطلاعاتی که برای ثبت نام به اون ها نیاز دارید از شما خواسته میشه.

شما باید بعد از قبولی در دانشگاه فنی حرفه ای طبق زمان بندی اعلام شده به این سامانه مراجعه کنید که با عضو شدن در کانال تلگرام تحصیلیکو به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص اعلام بشه مطلع میشین.

اگه بعد از خوندن این مقاله باز سوال یا ابهامی در خصوص نحوه انتخاب واحد دانشگاه فنی حرفه ای داشتین می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با کارشناسای تحصیلیکو در ارتباط باشین و همه سوالاتتون رو بپرسین .  

در ادامه بخوانید: زمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی

 

 

 

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ برای ورود به سایت ناد فنی حرفه ای چه اطلاعاتی لازمه ؟

✔️ از جمله اطلاعات لازم برای ورود به این سایت شماره دانشجوییه که بقیه اطلاعات مورد نیاز در این مقاله گفته شده.

2- ✔️ سایت ناد فنی چه امکاناتی که در اختیار کاربرا قرار میده ؟

✔️ از جمله امکاناتی که این سایت در اختیار کاربراش میذاره فرایند انتخاب واحد دانشجوهاست که بقیه امکانات در این مقاله گفته شده.

3- ✔️ آدرس سایت ناد فنی حرفه ای چیه ؟

✔️ آدرس سایت این سیستم reg.tvu.ac.ir می باشد که لینک ورود به این سایت در این مقاله گذاشته شده.

منبع : سایت ناد فنی حرفه ای reg.tvu.ac.ir





:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: