دانلود سوالات کنکور ۱۴۰۰
نوشته شده توسط : sevda

با دانلود سوالات کنکور ۱۴۰۰ علاوه بر اینکه داوطلبایی که در کنکور امسال شرکت کردن می تونن حدود درصد و رتبشون رو تخمین بزنن، داوطلبایی هم که متقاضی کنکور سال بعد هم هستن می تونن با روند طراحی سوالات آشنا بشن و خودشون رو برای حضور در جلسه کنکور آماده کنن.



داوطلبایی که در کنکور سراسری ۱۴۰۰ شرکت کردن بی صبرانه منتظر انتشار دفترچه سوالات کنکور هستن تا با مقایسه این دفترچه و پاسخنامش با پاسخ سوال هایی که خودشون در کنکور دادن بتونن حدود درصد خودشون در هر درس رو تخمین بزنن و ببینن حدودا چه رتبه ای رو می تونن در کنکور کسب کنن.

البته دفترچه سوالات کنکور 1400 علاوه بر این افراد به درد داوطلبای متقاضی کنکور 1401 هم می خوره که با دانلود اون بتونن با نمونه سوالات کنکور سال قبل و مباحث مورد توجه طراحان کنکور آشنا بشن و خودشون رو برای حضور در آزمون آماده کنن .

از اونجایی که خیلی از داوطلبا نمی دونن چه جوری می تونن به سوالات کنکور ۱۴۰۰ دسترسی داشته باشن ما در ادامه این مقاله لینک دانلود این دفترچه سوالات رو برای کنکور تجربی، ریاضی، انسانی، هنر و زبان گذاشتیم . برای دریافت این دفترچه ها با ما همراه باشین.

 

 

دانلود سوالات کنکور ۱۴۰۰

دفترچه سوالات کنکور ۱۴۰۰ معمولا هر سال چند روز بعد از برگزاری آزمون سراسری بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیره و داوطلبا می تونن با ورود به این سایت ، این دفترچه رو دانلود کنن. این دفترچه سوالات علاوه بر داوطلبایی که در کنکور 1400 شرکت کردن می تونه به عنوان یک آزمون شبیه ساز کنکور برای داوطلبای کنکور 1401 هم باشه.

به طوری که داوطلبایی که در کنکور 1400 شرکت کردن با دانلود این دفترچه می تونن حدود درصدشون رو در هر درس تخمین بزنن و با استفاده از نرم افزار تخمین رتبه کنکور ببینن چه رتبه ای می تونن کسب کنن و داوطلبایی که متقاضی کنکور سال بعد هستن هم می تونن با روند طراحی سوالات کنکور و بودجه بندی مباحث آشنا بشن . حالا در ادامه برای دسترسی راحت تر شما داوطلبا به سوالات و پاسخنامه کنکور ۱۴۰۰، در جدول زیر لینک دانلود دفترچه کنکور تجربی، ریاضی، انسانی، هنر و زبان رو گذاشتیم .

 

لینک دانلود دفترچه سوالات کنکور سراسری ۱۴۰۰ لینک دانلود دفترچه پاسخنامه کنکور سراسری ۱۴۰۰
سوالات کنکور تجربی 1400 پاسخنامه کنکور تجربی 1400
سوالات کنکور ریاضی ۱۴۰۰ پاسخنامه کنکور ریاضی 1400
سوالات کنکور انسانی 1400 پاسخنامه کنکور انسانی 1400
سوالات کنکور هنر ۱۴۰۰ پاسخنامه کنکور هنر 1400
سوالات کنکور زبان 1400

پاسخنامه کنکور زبان 1400

 

به محض انتشار دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور 1400 لینک دریافت اون ها رو در جدول بالا فعال میشه.

 

 با بررسی دفترچه سوالات کنکور 1400 و محاسبه حدودی درصد هر درستون می تونین با استفاده از نرم افزار تخمین رتبه تحصیلیکو حدود رتبتون رو هم تخمین بزنین.

بیشتر بخوانید: تخمین رتبه

 

 

 

 

 

مشاوره دانلود سوالات کنکور ۱۴۰۰

اگه جزو داوطلبایی هستین که در کنکور 1400 شرکت کردین با انتشار دفترچه سوالات کنکور 1400 می تونین بعد از تحلیل و بررسی سوالات آزمون با استفاده ازنرم افزار تخمین درصد حدود درصد هر درس و با استفاده از نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری تحصیلیکو حدود رتبتون رو با کمترین درصد خطا محاسبه کنین.

اما اگه جزو داوطلبایی هستین که دارین خودتون رو برای ثبت نام کنکور سراسری سال بعد آماده می کنین باید بدونین که مطالعه سوالات کنکور سال های قبل می تونه شما رو با چگونگی طراحی سوالات آشنا کنه و باعث بشه سرجلسه کنکور خودتون عملکرد خیلی بهتری داشته باشین. به طور کلی یکی از عوامل موثر در کسب رتبه قبولی کنکور، مرور آزمون های سال های گذشته کنکوره .

در ضمن پاسخنامه سوالات کنکور 1400 هم معمولا چند روز بعد از انتشار دفترچه ها در سایت سنجش منتشر میشه که داوطلبا با دریافت این پاسخنامه ها می تونن از پاسخ صحیح همه سوالات با خبر بشن و تحلیل و بررسی دقیق تری بر روی اونا داشته باشن.

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا به تموم سوالا و ابهامی شما در خصوص دفترچه سوالات کنکور 1400 پاسخ بدن و درصورتی که متقاضی کنکور سال بعد هستین می تونین برای شناسایی ضعف و قوتتون از کارشناسای مشاوره تحصیلی تحصیلیکو کمک بگیرین .شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو از مشاوران کمک بگیرین .

 

 اگه متقاضی شرکت در کنکور سال بعد هم هستین می تونین با خوندن مقاله زیر با سوالات کنکور سال 99 هم آشنا بشین.

در ادامه بخوانید: سوالات کنکور ۹۹

 

 

 

 

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ دفترچه سوالات کنکور 1400 چه زمانی منتشر میشه ؟

✔️ این دفترچه معمولا چند روز بعد از برگزاری آزمون در سایت سنجش منتشر میشه که به محض انتشار لینک دانلودش رو در این مقاله میذاریم.

2- ✔️ دانلود دفترچه سوالات کنکور 1400 چه کمکی به داوطلبایی که در کنکور امسال شرکت کردن می خوره ؟

✔️ همون طور که در این مقاله توضیح داده شد، داوطلبا با دانلود این دفترچه ها می تونن حدود درصد هر درس و رتبشون رو تخمین بزنن.

3- ✔️ داوطلبایی که متقاضی شرکت در کنکور هستن چه جوری می تونن با روند طراحی سوالات آشنا بشن ؟

✔️ این داوطلبا می تونن دفترچه سوالات کنکور سال های قبل رو دانلود کنن و با بررسی اونا با روند طراحی سوالات آشنا بشن که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده.

منبع : دانلود سوالات کنکور ۱۴۰۰





:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: