سایت نهاد
نوشته شده توسط : sevda

سامانه نهاد امکان یادگیری دروس معارف رو برای همه دانشجوهای سراسر کشور از جمله دانشجوهای دانشگاه آزاد، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه فنی و حرفه ای و دانشگاه های سراسری ایجاد کرده و این دانشجو های می تونن با ورود به سایت آموزش مجازی رهبری به آدرس ec nahad ir از خدمات ارائه شده استفاده کنن.

 

 

سایت نهاد یا همون آموزش مجازی دانشگاهیان با هدف ارائه خدمات آموزشی پایه ریزی شد و هدف این بود که به صورت شبانه روزی کاربر بتونه به صورت آنلاین به منابع درسی و غیر درسی دست پیدا کنه و این مسئله به ارتقاء سطح کیفیت آموزش تو کشور کمک کرد.

سایت nahad از سال ۹۳ تاسیس شده و تو زمینه های دروس معارف، مهارتی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی دوره آموزشی داره و این دوره ها توسط اساتید برتره. آموزش هایی که تو این سایت قرار داده می شه رایگانه و دانشجوهای دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه آزاد ، پیام نور و ... می تونن در هر جا و مکانی به این خدمات دسترسی داشته باشن. حالا برای آشنایی بیشتر با سامانه نهاد به آدرس ec nahad ir با ما همراه باشین.

 

معرفی سایت نهاد آموزش مجازی دانشگاهیان ec nahad ir

سایت نهاد در واقع سامانه مرکز آموزش مجازی دانشگاهیانه که از طریق اون بتونن دوره ها و آزمون های دروس مورد نظرشون را با اساتید دیگه ای بگذرونن. سامانه نهاد امکان یادگیری دروس معارف رو برای همه دانشجوهای سراسر کشور از جمله دانشجوهای دانشگاه آزاد، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه فنی و حرفه ای و دانشگاه های سراسری امکان پذیر کرده.

به طوریکه دانشجوهای دانشگاه فرهنگیان ار طریق سایت نهاد دانشگاه فرهنگیان

دانشجویان دانشگاه ازاد از طریق سایت نهاد دانشگاه آزاد

و دانشجویان دانشگاه پیام نور از طریق سایت نهاد دانشگاه پیام نور 

و ...

می تونن از آموزش مجازی نهاد رهبری به طور کامل استفاده کنن.

این سامانه یه بستر مناسبه برای تموم دانشجوهایی که نمی تونن به صورت حضوری درس معارف رو پاس کنن و به واسطه راه اندازی نهاد سایت تونستن که به شکل مجازی و غیر حضوری واحدهای این درس رو بگذرونن. اساتیدی که شما برای گذروندن درستون انتخاب می کنید می تونه همون استاد خودتون باشه یا اینکه استاد دیگه ای انتخاب کنین به شرطی که استاتید در سایت ec nahad ir حضور داشته باشن.

حالا شاید بعضی افراد تصور کنن که ec nahad ir فقط مختص دانشجوها و اساتید و کارکنان دانشگاه هاست که باید بگین تموم افراد عادی می تونن در سامانه نهاد عضو بشن و از محتوای آموزشی اونا استفاده کنن.

نکته دیگه ای که در مورد سامانه نهاد وجود داره اینه که مدرس هایی که تو حوزه های معارف، هنر و رسانه، فرهنگ و سیاست و مهارتای عمومی مشغول به تدریسن می تونن از طریق همین سامانه با دانشجوها تو رشته های مختلف ارتباط برقرار کنن و کلاس ها و آزمون های مرتبط با دروسشون رو از طریق همین سایت ec nahad ir برگزار کنن.

سایت نهاد از خرداد ماه سال ۹۳ به طور رسمی فعالیتش رو شروع کرده و این امکان رو به دانشجوها و اساتید داده که در هر ساعتی از شبانه روز بتونن از محتوای سایت استفاده کنن و با پذیرش و گذراندن یه درس و موفقیت در اون نمره پایانی رو که سابت نهاد بهشون میده رو پرینت بگیرن و به دانشگاشون ارائه بدن تا نمره رو براشون لحاظ کنن. تموم آیتم های سامانه نهاد برای ارتقای سطح آموزشه و اینکه کمکی بشه به دانشجویان غیر حضوری و در سطوح مختلف دانشگاهی پیشرفتی حاصل بشه.

 

دانشگاه ازاد سایر کلاس های مجازی خودش ر از طریق سامانه وادانا برگزار می کنه که برای ورود به این سامانه می تونین مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید: وادانا

 

 

لینک ورود به سایت نهاد آموزش مجازی دانشگاهیان ec nahad ir

کاربرایی که می خوان تو سایت نهاد عضو بشن و از طریق اون واحدهای درسی معارف رو پاس کنن می تونن مستقیما وارد سایت ec.nahad.ir باشن. کلاس دانشجوها هم تو سایت ec.nahad.ir برگزار میشه. خدماتی که تو این سایت به دانشجوها داده می شه بر اساس نوع دانشگاهشونه. یعنی قبل ورود به سایت و اطلاع از کلاس ها باید ابتدا اسم دانشگاهشون رو بزنن ببینن اصلا خدماتی مرتبط با این دانشگاه ارائه میشه یا خیر.

 

برای وورد به سایت نهاد ابتدا وارد سایت بشین و بر روی گزینه ورود دانشجویان کلیک کنید.

 

سایت نهاد

 

در ادامه اطلاعات خواسته شده رو وارد کنین و وارد کلاس مد نظر بشین.

 

سایت نهاد

 

اما ممکنه دانشجویی جزو اتباع خارجی باشه و لیست دانشگاهش تو زمان ثبت نام نمایش داده نشه که در این صورت بهتره فرد نام و نام خانوادگی، نام دانشگاه، پست الکترونیک ، عکس کارت دانشجویی و شماره همراه خودش رو واسه آدرس el@nahad.ir ارسال کنه و حتما ذکر کنه جزو اتباع خارجیه.

اگه کاربر بعد ورود به لینک ec.nahad.ir نتونه اسم دانشگاهش رو پیدا کنه می تونه به آدرس el@nahad.ir مکاتبه ای بفرسته و به ترتیب نام استان نام شهر و نام دانشگاهش رو بفرسته.

حالا اگه با همین لینک نتونین در سایت نهاد ثبت نام کنین و واردش بشین ممکنه شما قبلا تو سایت ثبت نام کرده باشین و یا اینکه با ایمیل شما شخص دیگه ای ثبت نام کرده باشه. اگه حتی تو یکی از دو سایت  un.nahad.ir یا lms.nahad.ir ثبت نام کرده باشین باز برای شما کد خطا میاد که نتونتین ثبت نامتون رو کامل کنین و وارد سامانه نهاد بشین.

به طور کلی هر فردی بخواد وارد سایت ec.nahad.ir بشه باید کد ملی، پست الکترونیک، شماره همراه و دانشگاه محل تحصیل خودش رو اماده کنه و اگه ثبت نامش رو قبلا انجام داده باشه یه کلمه کاربری و رمز عبور داره که هر دفعه بخواد وارد بشه با زدن لینک و وارد کردن نام کاربری و رمز وارد سایت می شه و سرویس مطلوب خودش رو رو مشاهده می کنه و در صورت تمایل دوره های مورد نظر خودش رو پذیرش کنه و سر کلاسایی که تو خود سایت برگزار میشه حاضر بشه و با دانلود فایل ها و محتواهای درسی خودش رو برای آزمون درس آماده کنه.

 

 

برای ورود به سایت نهاد آموزش مجازی دانشگاهیان کلیک کنید.

 

برای اطلاع از برنامه کلاسی ارائه شده در دانشگاه پیام نور می تونین مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید: سایت سهبا پیام نور

 

نحوه ثبت نام در سایت نهاد آموزش مجازی دانشگاهیان ec nahad ir

برای ثبت نام تو سایت نهاد لازمه وارد سایت ec.nahad.ir بشین و مراحلی که در ادامه گفته شده رو به ترتیب ادامه بدین .

در مرحله اول وارد سایت ec.nahad.ir بشین و در نوار ابزار گزینه ورود دانشجو ها رو بزنید.

حالا روی گزینه ثبت نام کلیک کنین و بعدش کد ملیتون رو وارد کنین اگه کد ملی شما تایید بشه وارد مرحله بعدی می شید اگه تایید نشه باید علت تایید نشد بررسی کنین و بعد از رفعش دوباره تلاش کنین.

حالا باید فرم اینترنتی مربوط به مشخصات فردی، پست الکترونیکی، تلفن همراه، جنسیت، محل تحصیل، نقشتون تو دانشگاه، وضعیت تاهل و رمز عبور انتخابی رو تکمیل کنین و بعد از اینکه قوانین و مقررات نمایش داده شده رو مطالعه کردین می تونین با زدن تیک قوانین را مطالعه کردم و می پذیرم وارد مرحله بعد بشین.

حالا دیگه ثبت نامتون کامل شده و یه کلمه کاربری که همون کد ملیتونه و یه رمز عبور دارین که باهاش وارد سایت نهاد آموزش مجازی دانشگاهیان می شین.

حالا دوباره وارد قسمت ورود دانشجوها بشین و کد ملی و رمز و کد امنیتی رو وارد کنین و وارد پنل شخصیتون بشین.

وقتی واسه اولین بار وارد صفحه می شین تعهد نامه ای مبنی بر تخلف دانشجویان و قوانین و مقررات سایت نمایش داده می شه وقتی همشو به دقت مشاهده کردین حالا می تونین تیک مربوط به موارد بالا رو به دقت مطالعه کرده و می پذیرم رو بزنید و بعد اینکه اینا رو زدین. لیست مربوط به اساتید درس معارف اسلامی دانشگاهتون رو می بینید و شما قبل انتخاب دوره های درسی باید استاد مورد نظرتون رو انتخاب کنین.

حالا که استاد مورد نطرتون رو انتخاب کردین لیست درس هایی که توسط اون استاد ارائه می شه نمایش داده می شه و شما می تونید روی ثبت نام درس مورد نظرتون کلیک کنین و بعد اون اطلاعات مربوط به دوره های درس و ظرفیتش نمایش داده می شه و بعد این مراحل کلا اطلاعات تکمیلی تری در مورد درس قرار داده می شه که شما می تونید به سلیقه خودتون مراحل رو انتخاب کنین. چون مراحل در مورد ساعات تدریس، نوع تدریس، زمان آزمون و ... می باشد.

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص سایت نهاد آموزش مجازی دانشگاهیان به آدرس ec.nahad.ir پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین .

در ادامه بخوانید: سایت ناد فنی حرفه ای



سوالات متداول

 

1- ✔️ هدف از راه اندازی سایت نهاد آموزش مجازی رهبری چیه ؟

✔️ همون طور که در این مقاله توضیح داده شد، هدف از ایجاد این سایت آموزش دروس معارف برای همه دانشجوهای دانشگاه آزاد، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه فنی و حرفه ای و ... می باشد.

2- ✔️ آدرس سایت نهاد آموزش مجازی فرهنگیان چیه ؟

✔️ آدرس این سایت ec nahad ir می باشد که لینک ورود به سایت در این مقاله گذاشته شده.

3- ✔️ نحوه ثبت نام در سایت نهاد به چه صورتیه ؟

✔️ دانشجو ها برای ثبت نام در سایت نهاد باید ابتدا وارد سایت nahad بشن که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده .

منبع : سایت نهاد





:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: