سامانه جامع نهضت سواد آموزی savad.ir
نوشته شده توسط : sevda

سامانه جامع نهضت سواد آموزی با هدف انجام امور غیر حضوری سواد آموزان و آموزش دهنده ها راه اندازی شده و این کاربرا می تونن با ورود به سایت savad.ir از امکانات که سایت نهضت در اختیارشون گذاشته استفاده کنن.

 



با توجه به شیوع بیماری کرونا بسیاری از امور مربوط به جامعه به صورت غیر حضوری انجام میشه. در این میان سازمان نهضت سواد آموزی هم برای غیر حضوری کردن بسیاری از امور، سامانه ای به نام سامانه جامع نهضت سواد آموزی راه اندازی کرد.

آموزش دهندگانی که دارای رمز عبور و نام کاربری برای ورود به سایت نهضت سواد آموزی هستن، می تونن به راحتی وارد سامانه savad.ir بشن و از خدمات غیر حضوری سامانه جامع نهضت سواد آموزی استفاده کنن. در این مقاله قصد داریم شما رو با این سامانه کاربردی آشنا کنیم تا از نحوه ورود به این سامانه آگاه باشین.

 

سایت سامانه جامع نهضت سواد آموزی savad.ir

با توجه به لزوم غیر حضوری شدن بسیاری از امور مربوط به آموزش و پرورش و نهضت سواد آموزی، سامانه جامع نهضت سواد آموزی برای انجام امور غیر حضوری سواد آموزان و آموزش دهنده ها روی کار اومد. در حال حاضر این سایت امکانات مختلفی را به سواد آموزان و آموزش دهنده های نهضت سواد آموزی ارائه میده و به طور کلی هدف از راه اندازی سامانه نهضت سواد آموزی این بوده که امور اداری و سازمانی مربوط به افرادی که در سازمان نهضت سواد آموزی مشغول به تحصیل و یا درس دادن هستن، به صورت غیر حضوری و با سهولت بیشتری انجام بشه.

افرادی که قصد استفاده از خدمات سامانه جامع نهضت سواد آموزی رو دارن، باید آدرس سایت نهضت سواد آموزی به نشانی اینترنتی savad.ir  رو در گوگل جستجو کنن و وارد این سامانه بشن. سایت سامانه جامع نهضت سواد آموزی savad.ir از زیر بخش های مختلفی مثل ورود آموزش دهنده ها، استفاده از میز خدمت غیر حضوری برای افراد بی سواد و یا آموزش دیده ها، استفاده از کلاس های آنلاین و مجازی سازمان نهضت سواد آموزی و ... تشکیل شده که افراد می تونن بسته به نیاز خودشون از تمامی امکانات این سامانه استفاده کنن.

 

برای اطلاع از روند ثبت نام در استخدامی نهضت سواد آموزی می تونین مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید: استخدام نهضت سواد آموزی

 

نحوه ورود به سامانه جامع نهضت سواد آموزی savad.ir

برای ورود به سامانه نهضت سواد آموزی، ابتدا باید سایت نهضت سواد آموزی به نشانی اینترنتی savad.ir رو در گوگل جستجو کنین و از طریق ورود به سایت اصلی جامع نهضت سواد آموزی مراحل ورود خودتون که شامل وارد کردن نام کاربری و رمز عبور هست رو انجام بدن. در ادامه نحوه ورود به سامانه جامع نهضت سواد آموزی رو مشاهده می کنین.

 

نحوه ورود به سامانه جامع نهضت سواد آموزی savad.ir

 

ابتدا عبارت «سامانه جامع نهضت سواد آموزی» رو در گوگل جستجو کنین.

اولین سایتی که با آدرس savad.ir برای شما جستجو میشه، همون سایت اصلی نهضت سواد آموزیه، روی اون کلیک کنین تا واردش بشین.

 

سامانه جامع سواد آموزی

 

حالا باید روی گزینه ورود به سامانه کلیک کنین.

 

ورود به سامانه جامع سواد آموزی

 

در مرحله بعدی هم باید نام کاربری و رمز عبور خودتون رو که قبل از طریق پیامک دریافت کردین، وارد کنین.

ورود به سامانه جامع سواد آموزی

 

توجه: در صورتی که نام کاربری و رمز عبور خودتون رو از طریق پیامک دریافت نکردین، نگران نباشین! شما می تونین از طریق کلیک کردن بر روی ثبت نام آموزش دهنده ها، مراحل دریافت نام کاربری و رمز عبور خودتون رو در این سامانه انجام بدین و نیازی به ارسال پیامک و یا مراجعه حضوری به سازمان نهضت سواد آموزی نیست.

 

نحوه ثبت نام سامانه نهضت سواد آموزی

 

ثبت نام در سامانه جامع نهضت سواد آموزی با کمک وارد کردن کد ملی انجام میشه. شما باید مثل تصویر زیر کد ملی، شماره تلفن همراه خودتون و کد امنیتی رو وارد کنین و روی گزینه ثبت نام کلیک کنین.

 

ثبت نام سامانه نهضت سواد آموزی

 

 

برای ورود به سامانه نهضت سواد آموزی کلیک کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص آزمون استخدامی آموزش و پرورش می تونین مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید: استخدامی آموزش و پرورش

 

امکانات سامانه جامع نهضت سواد آموزی savad.ir

سامانه جامع نهضت سواد آموزی ابتدا برای ارائه خدمات غیر حضوری به آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی روی کار اومد، اما در حال حاضر امکانات مختلفی رو به آموزش دهندگان و تحصیل کنندگان نهضت سواد آموزی ارائه میده که شامل موارد زیر هستن.

 

میز خدمات غیر حضوری

در این قسمت از سامانه، امکانات مختلفی برای سواد آموزان و آموزش دهندگان وجود داره. به طور مثال آموزش دهندگان می تونن با ورود به قسمت میز خدمات غیر حضوری از خدمات مختلفی مثل درخواست سابقه، ویرایش سابقه، به روز کردن آدرس و شماره تلفن و ... استفاده کنن.

سواد آموزان نهضت سواد آموزی هم می تونن از خدماتی مثل ثبت مدرک تحصیلی، تایید میزان تحصیلات، درخواست ثبت نام در دوره سواد آموزی و ... استفاده کنن.

ورود به سامانه جامع نهضت سواد آموزی برای آموزش دهنده ها

آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی برای استفاده از خدمات غیر حضوری اداری و سازمانی می تونن از طریق روش گفته شده، به سایت نهضت سواد آموزی وارد بشن و از خدمات این سایت استفاده کنن.

آموزش مجازی به کاربران

کاربرانی که قصد استفاده و بهره مندی از آموزش های مجازی نهضت سواد آموزی رو دارن، می تونن به این قسمت از سایت نهضت سواد آموزی وارد بشن.

مرکز دانلود سایت

یکی از بخش های مهم سایت نهضت سواد آموزی مربوط به بخش دانلود هست. در این قسمت امکان دانلود تمامی برنامه هایی که ممکنه برای استفاده از سامانه جامع نهضت سواد آموزی مورد نیازتون بشه، وجود داره.

 

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص سامانه جامع نهضت سواد آموزی جواب بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط بوده و تموم سوالای خودتون رو بپرسین .

در ادامه بخوانید: شرایط استخدام آموزش و پرورش



سوالات متداول

 

1- ✔️ آدرس سامانه جامه نهضت سواد آموزی چیه ؟

✔️ ادرس این سامانه savad.ir می باشد که لینک ورود به سایت در این مقاله گذاشته شده.

2- ✔️ سامانه نهضت سواد آموزی چه امکاناتی رو به کاربرا قرار میده ؟

✔️ یکی از امکاناتی که این سامانه در اختیار کاربرا میذاره ، آموزش مجازی به کاربران می باشد که بقیه امکانات در این مقاله گفته شده.

3- ✔️ آموزش غیر حضوری سواد آموزان در چه سایت انجام میشه ؟

✔️ همون طور که در این مقاله توضیح داده شد، آموزش غیر حضوری این افراد در سایت نهضت سواد آموزان انجام میشه.

منبع : سامانه جامع نهضت سواد آموزی savad.ir





:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: