سامانه سجفا فرهنگیان sajfa.cfu.ac.ir
نوشته شده توسط : sevda

سامانه سجفا فرهنگیان به آدرس sajfa.cfu.ac.ir با هدف ارتقای امور فرهنگی و توسعه فعالیت های اجتماعی تربیت معلم روی کار اومده و تمامی دانشجو معلم ها، کارکنان مدارس، اساتید آموزش و پرورش و مهارت آموزان می تونن از سامانه سجفا استفاده کنن.

 



سامانه سجفا فرهنگیان که نام آن از خلاصه عبارت «سامانه جامع فرهنگی اجتماعی دانشگاه فرهنگیان»، سامانه ای زیر نظر وزارت آموزش و پرورشه که امکانات مختلفی را به اساتید آموزش و پرورش، معلمان دانشجو، مهارت آموزان، اساتید و کارمندان ارائه میده.

در این مقاله قصد داریم در رابطه با سامانه سجفا فرهنگیان sajfa.cfu.ac.ir صحبت کنیم و نحوه ورود به این سایت و امکانات مختلفی که این سامانه به افراد ارائه میده رو توضیح دهیم. بنابراین، اگه قصد استفاده از این سامانه سجفا رو دارین با ما تا انتهای این مقاله همراه باشین.

 

سایت سامانه سجفا فرهنگیان sajfa.cfu.ac.ir

در حال حاضر با توجه به غیر حضوری شدن بسیاری از امور آموزش و پرورش، طبیعیه که هر روز سامانه های جدید، با امکانات مختلفی برای افراد مختلف راه اندازی بشه. سایت سجفا آموزش و پرورش هم یک سامانه جدید و به روز هست که به تازگی پا به عرصه سامانه های الکترونیکی آموزش و پرورش گذاشته.

سامانه سجفا فرهنگیان به آدرس sajfa.cfu.ac.ir با هدف ارتقای امور فرهنگی و توسعه فعالیت های اجتماعی تربیت معلم روی کار اومده و در این زمینه هم امکانات مختلفی رو به افراد فرهنگی ارائه میده. افرادی که قصد ورود به سامانه سجفا دانشگاه فرهنگیان یا همان سامانه جامع فرهنگی اجتماعی دانشگاه فرهنگیان رو دارن، می تونن با مراجعه به سایت سجفا به آدرس اینترنتی sajfa.cfu.ac.ir از امکانات مختلف این سایت استفاده کنن. ذکر این نکته لازمه که تمامی دانشجو معلم ها، کارکنان مدارس، اساتید آموزش و پرورش و مهارت آموزان می تونن از سامانه سجفا استفاده کنن.

همچنین، برای ورود به سامانه سجفا دانشگاه فرهنگیان می تونین روی لینک زیر کلیک کنین و به صورت مستقیم وارد این سایت بشین. در ادامه نحوه ورود به پورتال شخصی هر یک از افراد فرهنگی رو در سامانه سجفا توضیح میدیم.

 

 

برای ورود به سامانه سجفا فرهنگیان کلیک کنید.

 

برای ورود به سامانه نهاد دانشگاه فرهنگیان می تونین مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید: سایت نهاد فرهنگیان

 

 

 

 

 

نحوه ورود به سایت سامانه سجفا فرهنگیان sajfa.cfu.ac.ir

برای ورود به سامانه سجفا فرهنگیان به آدرس sajfa.cfu.ac.ir افراد باید نام کاربری و رمز عبور خودشون رو در سامانه وارد کنن. با توجه به اینکه این سایت برای افراد مختلفی راه اندازی شده، نحوه ورود به سایت این سامانه و نام کاربری و رمز عبور هر کدام از این افراد متفاوته که در جدول زیر می تونین نام کاربری و رمز عبور مورد نیاز برای ورود به سامانه سجفا برای هر یک از افراد رو مشاهده کنین.

 

نقش نام کاربری رمز عبور سامانه سجفا رمز عبور
کارمندان شماره پرسنلی کد ملی
اساتید کد مدرسی کد ملی
مهارت آموزان آموزش و پرورش شماره دانشجویی کد ملی
دانشجو معلمان کد ملی شماره شناسنامه

 

بنابراین، رمز عبور و نام کاربری هر یک از افراد متفاوت از هم دیگه هست و باید افراد در هنگام ورود به سامانه نام کاربری و رمز عبور مختص خودشون رو وارد کنن. ذکر این نکته لازمه که برای ورود به سامانه سجفا دانشگاه فرهنگیان نیازی به ثبت نام در این سامانه نیست، چون که تمام اطلاعات افراد به صورت الکترونیکی در این سایت ثبت شده. بنابراین، میشه به راحتی با انجام مراحل زیر به این سامانه وارد شد.

 

نحوه ورود به سایت سامانه سجفا فرهنگیان sajfa.cfu.ac.ir

 

ابتدا سایت سامانه سجفا فرهنگیان رو به آدرس sajfa.cfu.ac.ir در گوگل جستجو کنین.

وقتی که به سایت اصلی سجفا وارد شدین، می تونین به راحتی و با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خودتون طبق جدول بالا، به این سامانه وارد شین و از امکاناتش استفاده کنین.

 

برای ورود به سامانه آموزش مجازی فرهنگیان خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه .

بیشتر بخوانید: سامانه آموزش مجازی فرهنگیان

 

امکانات سامانه سجفا فرهنگیان sajfa.cfu.ac.ir

سامانه سجفا فرهنگیان دارای امکانات مختلفی هست که افراد ذکر شده در هر نقشی می تونن از این امکانات که در راستای ارتقای فرهنگ آموزش و پرورش هست، استفاده کنن. سامانه سجفا فرهنگیان درس راستای ارتقای فرهنگ دانشگاه های تربیت معلم روی کار اومده، به همین خاطر امکانات مربوط به این سامانه در راستای همین امر و مربوط به فعالیت های فرهنگی دانشگاه های تربیت معلم هست.

بعضی از امکانات سامانه سجفا فرهنگیان که همه دانشجو معلمان، اساتید، مهارت آموزان و کارکنان دانشگاه های فرهنگیان سراسر کشور می تونن از اون ها بهره ببرن، موارد زیر هستن. پیش بینی میشه که با توجه به پیشرفت روز افزون این سامانه ها، در آینده ای نه چندان دور به امکانات سامانه سجفا فرهنگیان به آدرس اینترنتی sajfa.cfu.ac.ir افزوده بشه.

  • بهره مندی از تولیدات فرهنگی
  • استفاده از نشست ها و انجمن ها در سامانه سجفا
  • اطلاع از بازدیدها و اردوهای فرهنگی
  • بازدید از جشنواره ها و اطلاع از جزئیات آن ها
  • بهره مندی از طرح های ابتکاری در سایت
  • و ...

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن با به تموم سوالا و ابهامای شما در مورد سامانه سجفا دانشگاه فرهنگیان پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین .

در ادامه بخوانید: سایت گلستان فرهنگیان

 

 

 

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ هدف از ایجاد سامانه سجفا فرهنگیان چیه ؟

✔️ همون طور که در این مقاله توضیح داده شد، هدف از ایجاد این سامانه، ارتقای امور فرهنگی و توسعه فعالیت های اجتماعی تربیت معلمه.

2- ✔️ آدرس سایت سامانه سخفا فرهنگیان چیه ؟

✔️ آدرس سایت این سامانه sajfa.cfu.ac.ir می باشد که لینک ورود به سایت در این مقاله گذاشته شده.

3- ✔️ سایت سجفا فرهنگیان چه امکاناتی رو در اختیار کاربرا قرار میده ؟

✔️ از جمله امکاناتی که این سایت در اختیار کاربرا میذاره اطلاع از بازدیدها و اردوهای فرهنگی می باشد که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده.

منبع : سامانه سجفا فرهنگیان sajfa.cfu.ac.ir





:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: