زمان اعلام نتایج آزمون وکالت
نوشته شده توسط : sevda

زمان اعلام نتایج آزمون وکالت دادگستری و قوه قضاییه ۹۹ - ۱۴۰۰ کاملا به طور مجزا  از هم در سایت سنجش اعلام میشه، اما به طور کلی نتایج آزمون وکالت تا یک ماه بعد از برگزاری ازمون مشخص میشه و داوطلبا می تونن با توجه به نوع آزمونی که شرکت کردن، در زمان مقرر، نتیجه نهایی خودشون رو ببینن.

 

 

 

داوطلبانی که موفق به ثبت نام و شرکت در هر یک از آزمون های وکالت قوه قضاییه و وکالت دادگستری شدن، می تونن در زمان اعلام نتایج این آزمون ها به سایت سنجش مراجعه کنن و نتیجه آزمون خودشون رو ببینن.

زمان اعلام نتایج آزمون وکالت در هر ساله بسته به زمان برگزاری آزمون متفاوت هست، اما معمولا جواب آزمون وکالت یک تا دو ماه بعد از برگزاری آزمون ها، در سایت های ثبت نامی آزمون منتشر میشه. حالا در ادامه در خصوص زمان اعلام نتایج آزمون وکالت دادگستری و قوه قضاییه ۹۹ توضیح دادیم .

 

زمان اعلام نتایج آزمون وکالت دادگستری ۹۹ - ۱۴۰۰

معمولا زمان اعلام نتایج آزمون وکالت دادگستری با توجه به تعداد داوطلبان بین یک تا دو ماه بعد از برگزاری هر دوره از آزمون هست و از اونجایی که مجری برگزار کننده آزمون وکالت سایت سازمان سنجش می باشد داوطلبا باید پیگیری اطلاعیه های این سایت باشن تا از زمان اعلام نتایج آزمون وکالت دادگستری 99 مطلع بشن.

از اونجایی که آزمون وکالت در تاریخ 25 تیر برگزار میشه پس احتمالا نتایج اون اواخر مرداد یا شهریور میاد ، ولی چون هنوز تاریخ اعلام نتایج آزمون وکالت ۹۹ - ۱۴۰۰ اعلام نشده پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام تحصیلیکو باشین تا به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص اعلام شد مطلع بشین .

 

 

به محض اینکه زمان اعلام نتایج آزمون وکالت دادگستری 99 اعلام بشه در این مقاله اطلاع میدیم .

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اعلام نتایج آزمون وکالت خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه.

بیشتر بخوانید: نتایج آزمون وکالت

 

زمان اعلام نتایج آزمون وکالت قوه قضاییه ۹۹ - ۱۴۰۰

آزمون وکالت قوه قضاییه در دو مرحله مجزا کتبی و آزمون شفاهی برگزار میشه. داوطلبانی که موفق به کسب نمره حد نصاب در آزمون کتبی میشن، می تونن با مطالعه کافی برای شرکت در آزمون شفاهی آماده بشن. زمان اعلام نتایج آزمون وکالت قوه قضاییه 99 در هر یک از مراحل آزمون کتبی و مرحله آزمون شفاهی متفاوت هست که در ادامه در رابطه با اون ها صحبت می کنیم.

 

زمان اعلام نتایج آزمون وکالت کتبی قوه قضاییه

 

اولین مرحله از آزمون وکالت قوه قضاییه، آزمون کتبی وکالت قوه قضاییه هست که زیر نظر سازمان سنجش و آموزش کشور برگزار میشه. زمان اعلام نتایج اولیه آزمون وکالت قوه قضاییه در هر دوره از آزمون بستگی به زمان برگزاری آزمون کتبی داره.

نتایج آزمون وکالت قوه قضاییه ۹۹ در تاریخ 28 آبان ماه اعلام شد و داوطلبا می تونن با مراجعه یه سایت سنجش و وارد کردن اطلاعات لازم از نتیجه آزمون خودشون مطلع بشن.

 

نتایج اولیه آزمون وکالت قوه قضائیه اعلام شد.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص فرایند کاآموزی آزمون وکالت خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه . 

بیشتر بخوانید: کارآموزی آزمون وکالت

زمان اعلام نتایج آزمون وکالت نهایی قوه قضاییه

 

افرادی که در مرحله اول آزمون وکالت قوه قضاییه نمره قبولی رو کسب کردن، می تونن در مرحله دوم از این آزمون، که مربوط به مرحله آزمون شفاهی و آزمون روانشناسی هست شرکت کنن. با توجه به اینکه زمان برگزاری هر مرحله از آزمون شفاهی قوه قضاییه به صورت متفاوت در هر استانی هست و از طرفی پروسه برگزاری آزمون وکالت شفاهی قوه قضاییه، یک پروسه زمان بری هست؛ نمی توان زمان دقیقی رو برای زمان اعلام نتایج آزمون وکالت شفاهی قوه قضاییه ذکر کرد.

اما معمولا از زمانی که مصاحبه های آزمون وکالت قوه قضاییه شروع میشه، سه ماه تا چهار ماه بعد نتایج مربوط به مرحله آزمون شفاهی قوه قضاییه اعلام میشه . برای اطلاع از تاریخ اعلام نتایج نهایی این ازمون به داوطبا پیشنهاد می کنیم عضو کاال تلگرام تحصیلیکو بشن تا به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص منتشر شد مطلع بشن.

 

 

به محض اینکه زمان اعلام نتایج نهایی آزمون وکالت قوه قضاییه 99 اعلام بشه در این مقاله اطلاع میدیم .

 

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما درباره اعلام نتایج آزمون وکالت 99 پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین و تمام سوالای خودتون رو از کارشناسای این مرکز مشاوره بپرسین . 

در ادامه بخوانید: ثبت نام آزمون وکالت

 

سوالات متداول


1- ✔️ نتایج آزمون وکالت دادگستری چه زمانی اعلام میشه ؟

✔️ نتایج آزمون وکالت دادگستری حدودا یک ماه بعد از برگزاری آزمون اعلام میشه که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده.

2- ✔️ نتایج آزمون وکالت در چه سایتی اعلام میشه ؟

✔️ همون طور که در این مقاله توضیح داده شد، این نتایج در سایت سنجش اعلام میشه.

3- ✔️ چه کسایی می تونن در مرحله مصاحبه آزمون وکالت قوه قضاییه شرکت کنن ؟

✔️ کسایی که نمره قبولی در اعلام نتایج اولیه این آزمون رو دارن می تونن در مصاحبه شرکت کنن که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده.

منبع : زمان اعلام نتایج آزمون وکالت





:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: