زمان ثبت نام دکتری سال 1401
نوشته شده توسط : sevda

زمان ثبت نام آزمون دکتری 1401 در اطلاعیه هایی از طریق سایت سازمان سنجش اعلام میشه و داوطلبا بر اساس این زمان وارد سایت شده و فرم اینترنتی ثبت نام رو تکمیل می کنن . با توجه به ادغام آزمون دکتری سراسری و دکترا دانشگاه آزاد ، متقاضیای دانشگاه آزاد هم باید در این مهلت نسبت به ثبت اطلاعات فردی و تحصیلی خودشون در سایت سنجش اقدام کنن .

 

 

 

آزمون دکترا که به عنوان اصلی ترین راه ورود به بالاترین درجه علمی کشورمون محسوب میشه ، مورد توجه خیلی از افراد به خصوص دانشجوهای سال آخر مقطع کارشناسی ارشده. از اونجایی که سازمان سنجش ، مجری برگزاری این آزمونه پس تموم مراحل از جمله زمان ثبت نام آزمون ۱۴۰۱ از طریق سایت سنجش به آدرس sanjesh.org اطلاع رسانی میشه .

همه داوطلبایی که قصد ادامه تحصیل تو مقطع دکتری 1401 دانشگاه های سراسری و آزاد رو دارن ، به خاطر ادغام شدن آزمون این دو دانشگاه با هم باید تو این بازه ی زمانی اعلام شده ثبت نام خودشون رو از طریق سایت سنجش انجام بدن .

ثبت نام آزمون دکتری 1401 به صورت اینترنتی تو سایت sanjesh.org انجام میشه و لینک ثبت نام در مهلت اعلام شده توسط سازمان سنجش فعال میشه تا داوطلبا اطلاعات فردی و تحصیلی شون رو وارد کنن . ادامه این مقاله در مورد زمان ثبت نام کنکور دکتری ۱۴۰۱ توضیح دادیم . پس همراهمون باشین !

 

زمان ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱

سازمان سنجش به عنوان مجری برگزار کننده آزمون دکتری،هر سال طی انتشار اطلاعیه ای زمان ثبت نام آزمون دکتری و سایر آزمون های وزارت علوم رو اعلام می کنه . داوطلبایی که قصد ادامه تحصیل تو مقطع دکتری 1401 رو دارن باید منتظر این اطلاعیه بوده تا از زمان ثبت نام کنکور دکتری ۱۴۰۱ مطلع بشن .

در سال گذشته زمان ثبت نام آزمون دکتری از تاریخ 2 آذر ماه شروع شد و داوطلبا فرصت داشتن تا تاریخ 11 آذر ماه ثبت نامشون رو انجام بدن . پیش بینی می کنیم که در سال 1401 هم ثبت نام دکتری از اوایل آذر ماه شروع بشه. پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام دکتری تحصیلیکو بشین تا به محض آغاز ثبت نام با خبر بشین .

 

 

به محض اعلام زمان ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱ این مقاله به روز رسانی می شود.

 

داوطلبا موقع ثبت نام آزمون دکتری 1401 حتما باید شرایط این آزمون رو تو دفترچه ثبت نام آزمون دکتری مطالعه کنن و در صورت داشتن همه شرایط گفته شده، برای ثبت نام آزمون دکتری 1401 اقدام کنن. برای به دست آوردن اطلاعات کامل در این خصوص می تونین مقاله زیر رو مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون دکتری

 

 

تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱

هر سال با تموم شدن زمان ثبت نام آزمون دکتری، یک سری از داوطلبای این آزمون از ثبت نام جا می مونن و موفق نمیشن تو مهلت تعیین شده ثبت نامشون رو انجام بدن. سازمان سنجش برای رفاه حال این دسته از داوطلبا مهلت ثبت نام آزمون دکتری 1401 رو چند روزی تمدید می کنه تا داوطلبا بتونن برای آزمون دکتری ثبت نام کنن یا در صورت نیاز اطلاعات ثبت نامشون رو ویرایش کنن.

 

 

به محض اعلام تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱ این مقاله به روز رسانی می شه.

 

ممکنه تغییراتی در دفترچه ثبت نام دکتری ایجاد بشه و برخی رشته و گرایش ها با تصمیم مسئولان به مجموعه امتحانی آزمون دکتری اضافه بشه یا حذف بشه که سازمان سنجش معمولا در زمان تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری، اصلاحیه دفترچه ثبت نام آزمون دکتری رو هم در اختیار داوطلبا قرار میده.

 

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالات شما در مورد زمان ثبت نام آزمون دکترا 1401 پاسخ بدن ، شما می تونین با استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با مشاورای ما در ارتباط باشین و از تجربه و اطلاعاتشون در این زمینه بهره ببرین .

در ادامه بخوانید: مشاوره تحصیلی دکتری


سوالات متداول


1- ✔️ ثبت نام آزمون دکتری چه زمانی انجام میشه ؟

✔️ ثبت نام آزمون دکتری معمولا نیمه اول آذر ماه انجام میشه ، به محض شروع ثبت نام در این مقاله اطلاع میدیم .

2- ✔️ برای ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد چه کاری باید انجام بدیم ؟

✔️ همون طور که تو این مقاله بطور کامل گفتیم ، به دلیل ادغام آزمون ورودی دکتری دانشگاه سراسری و آزاد متقاضیای این مقطع بطور کلی باید یک ثبت نام انجام بدین .  

3- ✔️ ثبت نام آزمون دکتری از طریق چه سایتی انجام میشه ؟  

✔️ ثبت نام آزمون دکتری از طریق سایت سازمان سنجش انجام میشه که آدرس اون در این مقاله گفته شده .

منبع : زمان ثبت نام دکتری سال 1401





:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: