دریافت کارنامه امتحان نهایی
نوشته شده توسط : sevda

کارنامه امتحانات نهایی ۱۴۰۰ معمولا دو هفته بعد از تموم شدن امتحان های دانش آموزان دوازدهم منتشر میشه و دانش آموزا می تونن با ورود به یکی از سایت های پادا، سیدا و همگام و وارد کردن اطلاعات لازم اقدام به دریافت کارنامه امتحان نهایی 1400 کنن .

 

 

 

کارنامه امتحان نهایی یکی از مهم ترین کارنامه هاییه که دانش آموزان دریافت می کنن. چون که این امتحان ها معمولا به صورت حضوری برگزار میشن و از اهمیت خاصی برخوردارن. به همین خاطر معمولا دانش آموزان بعد از برگزاری و تموم شدن امتحان هاشون، دوست دارن که هرچه زودتر کارنامه امتحان نهایی خودشون رو دریافت کنن.

با توجه به اینکه بسیاری از امور آموزش و پرورش به صورت غیر حضوری انجام میشه، نحوه دریافت کارنامه امتحان نهایی هم به صورت غیر حضوری و از طریق سایت های مختلفی از جمله سایت پادا، سایت سیدا و همگام انجام میشه که در ادامه اون ها رو توضیح میدیم.

 

زمان دریافت کارنامه امتحان نهایی ۱۴۰۰

زمان دریافت کارنامه امتحان نهایی بستگی به زمان برگزاری امتحان ها و اتمام اون ها داره. در سال 1400، امتحانات دانش آموزان از 27 اردیبهشت ماه آغاز شده و تا 24 خرداد ماه ادامه داره. بعد از اتمام زمان برگزاری امتحان های نهایی، دانش آموزان باید منتظر دریافت کارنامه باشن. حدود 10 روز بعد از تموم شدن امتحانات، وزارت آموزش و پرورش زمان دریافت کارنامه های امتحان نهایی رو به دانش آموزان و والدین اعلام میکنه.

زمان دریافت کارنامه های امتحان نهایی ۱۴۰۰ هنوز به طور دقیق از سوی وزارت آموزش و پرورش اعلام نشده، اما پیش بینی میشه که حدود دو هفته بعد از اتمام زمان برگزاری امتحان های نهایی، امکان دریافت کارنامه برای دانش آموزان فراهم بشه.

بنابراین، دانش آموزان می تونن حدود در نیمه اول تیر ماه  کارنامه امتحان های خودشون رو دریافت کنن. با عضویت در کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو به محض اینکه اطلاعیه ای در خصوص انتشار کارنامه 1400 دانش آموزان صادر بشه مطلع میشین.

 

 

به محض مشخص شدن زمان دریافت کارنامه امتحانات نهایی 1400 در این مقاله اطلاع میدیم .

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص سایت اعلام نتایج امتحانات نهایی خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه .

بیشتر بخوانید: سایت اعلام نتایج امتحان نهایی

 

 

نحوه دریافت کارنامه امتحان نهایی۱۴۰۰

کارنامه امتحان نهایی در گذشته به صورت حضوری به دانش آموزان و والدین اون ها تحویل داده میشد، اما در حال حاضر این روش کمتر مورد استفاده قرار میگیره و دانش آموزان می تونن با توجه به شیوع بیماری کرونا، کارنامه امتحان نهایی خودشون رو به صورت غیر حضوری و آنلاین دریافت کنن.

سامانه های مختلفی برای دریافت کارنامه امتحان نهایی وجود دارن که هر کدوم در مدرسه های مختلفی مورد استفاده قرار میگیرن. چیزی که مهمه اینه که دانش آموزان از نحوه دریافت کارنامه در سایت های مختلف نتایج کارنامه امتحانات نهایی ۱۴۰۰ مطلع باشن تا بتونن در زمان انتشار کارنامه ها، به راحتی کارنامه خودشون رو دریافت کنن.

دریافت کارنامه امتحان نهایی از طریق یکی از سه سایت اعلام نتایج امتحانات نهایی زیر انجام میشه. در ادامه مقاله هر کدوم از این سه روش به صورت دقیق تری به شما معرفی می کنیم:

  1. دریافت کارنامه های امتحان نهایی از طریق سایت پادا

  2. دریافت کارنامه های امتحان نهایی از طریق سایت همگام

  3. دریافت کارنامه های امتحان نهایی از طریق سایت سیدا

 

بریا طالاع از شرایط تک ماده امتحان نهایی می تونین مقاله زیر رو بخونین. 

بیشتر بخوانید: شرایط تک ماده امتحانات نهایی

 

نحوه دریافت کارنامه امتحان نهایی ۱۴۰۰ از پادا

سامانه پادا یا سامانه پرونده الکترونیک دانش آموزان، سامانه ایه که خدمات مختلفی رو به دانش آموزان ارائه میده. به طور مثال این سامانه امکان ثبت نام غیر حضوری دانش آموزان رو فراهم کرده، اما اصلی ترین امکانات سامانه پادا، دریافت کارنامه دانش آموزان هست که از طریق این سامانه انجام میشه.

نحوه دریافت کارنامه امتحان نهایی از سایت پادا خیلی ساده انجام میشه. فقط کافیه که دانش آموزان از نام کاربری و رمز عبور خودشون رو به این سامانه از مدرسه دریافت کنن و طبق مراحل زیر به این سامانه وارد بشن و کارنامه نهایی خودشون رو دریافت کنن.

 

نحوه دریافت کارنامه امتحان نهایی ۱۴۰۰ از پادا

 

ابتدا یکی از مرورگرهای خودتون رو باز کنین و در گوگل «سامانه پادا» به نشانی اینترنتی pada.medu.ir رو جستجو کنین.​بعد از ورود به سایت باید روی گزینه «مشاهده کارنامه» کلیک کنین.

 

دریافت کارنامه های امتحان نهایی از پادا

 

در مرحله بعدی هم نام کاربری و رمز عبور خودتون رو وارد کنین و روی گزینه ورود کاربران کلیک کنین تا وارد سامانه پادا بشین. بعد از ورود به سامانه می تونین کارنامه نهایی خودتون رو مشاهده کنین.

 

مراحل دریافت کارنامه های امتحان نهایی از پادا

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص سامانه پادا دانش آموزی می تونین مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید: سامانه پادا

نحوه دریافت کارنامه امتحان نهایی ۱۴۰۰ از همگام

سامانه همگام یکی از سامانه هاییه که تقریبا همه دانش آموزان با اون آشنایی دارن. این سامانه امکانات مختلفی رو اعم از برگزاری امتحان مجازی، شرکت در آزمون های مشاوره ای و ... به دانش آموزان ارائه میده؛ اما یکی از امکانات این سامانه مربوط به دریافت کارنامه دانش آموزان هست.

دانش آموزانی که در امتحانات نهایی شرکت کردن و مدرسه اون ها به اون ها ذکر کرده که نتایج آزمون هاشون رو از طریق سایت همگام مشاهده کنن، می تونن به راحتی به سایت همگام وارد بشن و نتایج امتحان نهایی ۱۴۰۰ خودشون رو از طریق این سایت مشاهده کنن.

 

نحوه دریافت کارنامه امتحان نهایی ۱۴۰۰ از همگام

 

برای دریافت کارنامه امتحان نهایی از سایت همگام، ابتدا باید «سامانه همگام» رو در گوگل جستجو کنین. بعد از ورود به سایت همگام، کد ملی خودتون رو به عنوان نام کاربری و رمز عبوری که از مدرسه دریافت کردین رو به عنوان رمز عبور در قسمت دوم وارد کنین و روی گزینه ورود کلیک کنین.

 

دریافت کارنامه های امتحان نهایی از همگام

 

وقتی که وارد صفحه شخصی خودتون در سامانه همگام شدین، می تونین برای مشاهده کارنامه امتحان نهایی روی گزینه کارنامه کلیک کنین و بعد از اون کارنامه نهایی رو انتخاب کنین .

 

 

در ادامه گزینه مد نظر خودتون رو انتخاب کنین و کارنامه امتحانات 1400 خودتون رو مشاهده کنین.

 

 

برای دریافت اطلاع بیشتر در خصوص سامانه همگام مدارس خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه .

بیشتر بخوانید: سامانه همگام

نحوه دریافت کارنامه امتحان نهایی ۱۴۰۰ از سیدا

سامانه سیدا، یکی از سامانه های بسیار مهم در زمینه دریافت کارنامه دانش آموزان هست. این سامانه مصل بقیه سامانه ها زیر نظر آموزش و پرورش فعالیت میکنه. از سال گذشته، ثبت نمرات دانش آموزان در سامانه سیدا در مدارس رواج پیدا کرده و در حال حاضر سامانه سیدا به یکی از سامانه های مهم برای دریافت کارنامه دانش آموزان  تبدیل شده.

تمامی دانش آموزانی که قصد دریافت کارنامه امتحان نهایی 1400 از سامانه سیدا رو دارن، باید قبل از هر چیزی نام کاربری و رمز عبور خودشون رو از مدرسه دریافت کنن و مثل مراحل زیر  به این سامانه وارد بشن.

 

نحوه دریافت کارنامه امتحان نهایی ۱۴۰۰ از سیدا

 

برای دریافت کارنامه از سامانه سیدا ابتدا باید به سایت سیدا به نشانی اینترنتی sida.medu.ir وارد بشین. برای ورود به سامانه سیدا عبارت «سایت سیدا» رو در گوگل جستجو کنین. در این مرحله کافیه که نام کاربری و رمز عبور خودتون رو وارد کنین و روی گزینه ورود کاربران کلیک کنین.

 

سایت دریافت کارنامه امتحان نهایی از سایت سیدا

 

بعد از ورود به پورتال شخصی خودتون در سامانه سیدا، می تونین با وارد شدن به قسمت کارنامه، نتیجه امتحانات نهایی 1400 خودتون رو در قالب کارنامه ببینین.

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص دریافت کارنامه امتحانات نهایی پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین . با عضو شدن در کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو هم از جدیدترین اخبار مربوط به مدارس مطلع میشین .

در ادامه بخوانید: اعتراض به نتایج امتحان نهایی

 


سوالات متداول


1- ✔️ کارنامه امتحانات نهایی چه زمانی منتشر میشه ؟

✔️ کارنامه معمولا دو هفته بعد از تموم شدن امتحانات نهایی منتشر میشه که زمان دقیق انتشار در این مقاله گفته شده .

2- ✔️ کارنامه امتحان نهایی در چه سایت منتشر میشه ؟

✔️ این کارنامه در سایت های سیدا، پادا و همگام منتشر میشه که در این مقاله توضیحات بیشتر داده شده.

3- ✔️ برای دریافت کارنامه از سایت پادا چه اطلاعاتی نیازه ؟ 

✔️ از جمله اطلاعات لازم برای دریافت کارنامه امتحان نهایی کد ملی دانش آموزه که بقیه اطلاعات لازم دراین مقاله گفته شده .

منبع : دریافت کارنامه امتحان نهایی





:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: