سامانه نظارت آموزش و پرورش nezarat.medu.ir
نوشته شده توسط : sevda

سامانه نظارت آموزش و پرورش این امکان رو برای کارشناسان، مدیران ، ارزیابان و بازرسان فراهم کرده تا با ورود به سایت nezarat.medu.ir علاوه بر بارگزاری گزارش عملکرد خودشون، بتونن نسبت به تکمیل فرم خود ارزیابی هم اقدام کنن.

 

 

سامانه نظارت آموزش و پرورش به منظور ارزیابی عملکرد مدارس و مدیران راه اندازی شده و هدف اصلی این سامانه ، بهبود سطح آموزش و نظارت بر اجرای دستورالعمل های صادر شده می باشد. این سایت خدمات متنوعی رو به فرهنگیان ارائه میده .

سامانه نظارت دارای بخش های محتلفی می باشد که مدیران مدارس ، کارکنان اداری و کارشناسان شاغل در اداره آموزش و پروش می تونن با ورود به این سامانه از دستورالعمل ها و بخشنامه های مربوطه مطلع بشن. در حال حاضر هم همه مدیران و کادر اجرایی مدارس می تونن با ورود به این سامانه، نسبت به تکمیل فرم خود ارزیابی اقدام کنن. در ادامه توضیحات بیشتری در خصوص سامانه نظارت داده شده .

 

سامانه نظارت آموزش و پرورش nezarat.medu.ir

سامانه نظارت آموزش و پرورش با هدف نظارت بر سیستم آموزشی کشور ایجاد شده و خدمات متنوعی رو به کادر اجرایی و مدیران مدارس ارائه میده . این سامانه از بخش های مختلفی تشکیل شده و تمام بخش های اون در راستای نظارت بر عملکرد مدارس راه اندازی شده .

قبل از ارائه این سامانه تمام مدیران و کادر اجرایی مدارس برای ارائه گزارش کارشون باید به صورت حضوری به آموزش و پرورش محل سکونت خودشون مراجعه می کردن، اما با راه اندازی سایت نظارت آموزش و پرورش به آدرس nezarat.medu.ir دیگه نیازی به مراجعه حضوری نیست و همه مدیران مدارس ، کارشناسان و ... می تونن با استفاده کد شناسایی وارد سایت nezarat.medu.ir بشن و بعد از login کردن، گزارشی از عملکرد خودشون رو در این سامانه وارد کند.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص سامانه فاینال خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه .

بیشتر بخوانید: سامانه فاینال امتحان نهایی

 

 

تکمیل فرم خود ارزیابی در سامانه نظارت آموزش و پرورش nezarat.medu.ir

با توجه به وضعیت پیش اومده و اقدامات لازم جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، باید کارکنان آموزش و پرورش از جمله مدیران و کادر اجرایی مدارس وارد سایت نظارت آموزش و پرورش به آدرس nezarat.medu.ir بشن و فرم خود ارزیابی رو پر کنن تا با تکمیل این فرم و اطلاعات به دست اومده ، میزان آمادگی مدارس برای مقابله با کرونا سنجیده بشه .

مدیران ، کارشناسان و ... برای تکمیل فرم خودارزیابی در سامانه نظارت آموزش و پرورش باید وارد سایت nezarat.medu.ir شده و بعد از انتخاب گزینه مدارس نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد کرده و بعد از login شدن، فرم رو تکمیل کنند. در ادامه راهنمای تکمیل فرم خود ارزیابی در سامانه نظارت آموزش و پرورش برای مدیران مدارس رو گذاشتیم .

 

راهنمای تکمیل فرم خود ارزیابی در سامانه نظارت آموزش و پرورش

 

در ابتدا باید وارد سایت نظارت آموزش و پرورش به آدرس nezarat.medu.ir بشید و بسته به نقش خودتون یکی از گزینه های مدیران مدرسه، کارشناسان، ارزیابان و بازرسان را انتخاب کنین.

 

سامانه نظارت آموزش و پرورش

 

در ادامه باید نام کاربری و کلمه عبورتون رو وارد کنین که در قسمت نام کاربری باید کد مدرسه رو وارد کنین و در قسمت کلمه عبور باید کد پرسنلیتون رو ثبت کنین.

 

nezarat.medu.ir

 

 

 کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص ورود به سامانه نظارت آموزش و پرروش پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین . با عضو شدن در کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو هم از جدیدترین اخبار مربوط به مدارس مطلع میشین .

در ادامه بخوانید: سایت سجفا فرهنگیان

 


سوالات متداول


1- ✔️ هدف از راه اندازی سامانه نظارت آموزش و پرورش چیه ؟

✔️ همون طور که در این مقاله توضیح داده شد، هدف از راه اندازی این سامانه نظارت بر اجرای دستورالعمل های صادر شده می باشد.

2- ✔️ مدیران برای تکمیل فرم خود ارزیابی از طریق چه سامانه ای باید اقدام کنن ؟

✔️ برای تکمیل فرم خود ارزیابی باید از طریق سامانه نظارت آموزش و پرورش اقدام کنن که لینک ورود به این سامانه در این مقاله گذاشته شده.

3- ✔️ برای ورود به سامانه نظارت چه اطلاعاتی لازمه ؟

✔️ از جمله اطلاعات لازم برای ورود به سامانه نظارت وارد کردن کد مدرسه می باشد که بقیه اطلاعات لازم در این مقاله گفته شده .

منبع : سامانه نظارت آموزش و پرورش nezarat.medu.ir





:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: