مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۰
نوشته شده توسط : sevda

مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۰ در سایت سازمان سنجش مشخص میشه و داوطلبایی که طبق کارنامه اولیه کنکورشون مجاز به انتخاب رشته شدن می تونن در این مهلت مشخص شده فرم انتخاب رشته خودشون رو تکمیل کنن.

برای مشاوره مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری 1400

 

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره زیر تماس بگیرید:

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۵۳۰۵ از کل کشور

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

درصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .



تقریبا یه ماه بعد از اینکه کنکور برگزار بشه ، نتایج اولیه اعلام و وضعیت تراز ، رتبه و مجاز به انتخاب رشته داوطلبا تو کارنامه اولیه کنکور سراسری مشخص میشه و داوطلبا باید با دانلود دفترچه انتخاب رشته گروه آزمایشی خودشون تو مهلت انتخاب رشته کنکور ، مجدد وارد سایت بشن و انتخاب رشته کنکور 1400 رو انجام بدن . 

اما از اونجایی که اطلاع از مهلت انتخاب رشته کنکور برای همه داوطلبا لازمه در ادامه این مقاله در خصوص مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۰ توضیح دادیم . با ما همراه باشین.

 

مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۰

زمان انتخاب رشته کنکور سراسری از قبل توسط سازمان سنجش اطلاع رسانی میشه و داوطلبایی که مجاز به انتخاب رشته دانشگاه های سراسری شدن و قصد تکمیل فرم انتخاب رشته کنکور رو دارن می تونن تو این مهلت مشخص شده وارد ستی سنش بشن و فرم انتخاب رشته خود را تکمیل کنن.

سال گذشته انتخاب شته کنکور سراسری به مدت یک هفته در مهر ماه بود اما چون هنوز مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۰ مشخص نشده به داوطلبا پیشنهاد میدیم که عضو کانال تلگرام کنکور سراسری تحصیلیکو باشن تا به محض اینکه خبری در این خصوص مشخص شد، باخبر بشن.

 

 

به محض اینکه مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری 1400 مشخص بشه در ابن مقاله اطلاع میدیم.

 

برای اینکه فرایند انتخاب رشته کنکور سراسری رو دقیق تر انجام بدین می تونین مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید: انتخاب رشته کنکور سراسری

 

 

 

 

 

تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۰

معمولا بعد از تموم شدن مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری سازمان سنجش چند روزی فرصت انتخاب رشته رو برای داوطلبا تمدید می کنه . در این زمان تمدید مهلت، همه کسایی که از انتخاب رشته جا موندن و یا قصد ویرایش فرم انتخاب رشته خودشون رو دارن می تونن با وورد به سایت سنجش فرایند مد نظر خودشون رو پیگیری کنن.

سال گذشته انتخاب رشته کنکور بلافاصله بعد از تموم شدن فرایند انتخاب رشته تمدید شد، اما چون هنوز زمان تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۰ مشخص نشده به داوطلبا پیشنهاد میدیم که عضو کانال تلگرام کنکور سراسری تحصیلیکو باشن تا به محض اینکه خبری در این خصوص مشخص شد، باخبر بشن.

با توجه به اینکه انتخاب رشته آزمون سراسری ، حساس ترین مرحله کنکوره ، به داوطلبا پیشنهاد میدیم برای اطلاع از تخمین رشته و دانشگاه قبولی با رتبه کنکورشون از نرم افزار رایگان انتخاب رشته مجازی کنکور سراسری تحصیلیکو استفاده کنن تا بتونن شانس قبولیشون رو بررسی کنن و انتخاب رشته اصولی و صحیح تری رو داشته باشن .

همچنین مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به سوالای شما در مورد مهلت و آخرین فرصت انتخاب رشته کنکور سراسری 1400 پاسخ بدن و شما می تونین از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین و واسه انتخاب رشته کنکور سراسری از تجربیاتشون استفاده کنین .

در ادامه بخوانید: نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری

 

 

 

 

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ انتخاب رشته کنکور سراسری کی شروع میشه ؟

✔️ زمان انتخاب رشته کنکور سراسری حدودا چند روز بعد از اعلام نتایج اولیه می باشد که زمان دقیق انتخاب رشته در این مقاله گفته شده.

2- ✔️ آیا مهلت انتخاب رشته کنکور تمدید میشه ؟

✔️ همون ور که در این مقاله گفته شده، معمولا هر سال مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری از طرف سازمان سنجش برای چند روز تمدید میشه .

3- ✔️ آیا تو زمان انتخاب رشته کنکور سراسری می تونیم انتخاب رشته مون رو ویرایش کنیم ؟

✔️ بله همون طور که در این مقاله توضیح داده شده،  داوطبا می تونن تو مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری ، مجدد وارد سایت سنجش بشن و انتخاب رشته شون رو ویرایش کنن .

منبع : مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۰





:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: