منابع آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی
نوشته شده توسط : sevda

منابع آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی ۱۴۰۰ در دفترچه ثبت نام این آزمون نوشته شده که داوطلبا با اطلاع از این منابع می تونن از مواد آزمون و تعداد سوالات هر درس مطلع شده و با  آمادگی بیشتری سر جلسه این آزمون حاضر بشن.

 

 

برای شرکت کردن و قبولی تو هر آزمونی باید از منابع اون آزمون آگاهی داشت و اونا رو به دقت مطالعه کرد. در مورد ازمون استخدامی نهضت سوادآموزی هم یکی از مهمترین گام ها برای موفقیت، آگاهی از منابع این آزمونه.

در حقیقت مربیا و آموزشیاران می تونن با آگاهی از منابع آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی شانس قبولی خودشون رو تو این آزمون افزایش بدن و از بقیه شرکت کننده ها جلو بزنن. تو همین راستا برای افزایش شانس قبولی شما می خوایم تو این مقاله در مورد منابع آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی ۱۴۰۰ صحبت کنیم.

 

منابع عمومی آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی ۱۴۰۰

برای موفقیت تو آزمون های استخدامی باید واقع بین و منطقی باشین و حتما منابع استاندارد رو مطالعه کنین. اینکه منابع مناسب رو پیدا نکنین و فقط به تست زنی اکتفا کنین هیچ سودی براتون نداره و حتی ممکنه باعث شکست تو آزمون بشه. برای اینکه بهتر بتونین منابع آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی رو انتخاب کنین، اول باید با مواد آزمون آشنا شین.

سوالات آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی که به مواد آزمون هم معروفه تو دو بخش منابع عمومی و منابع اختصاصی مطرح میشه. سوالای عمومی آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی شامل مهارت هفتگانه ی ICDL، ریاضی و آمار مقدماتی، زبان و ادبیات فارسی، معارف اسلامی، زبان انگلیسی عمومی، اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی و هوش و توانمندی های عمومی هست.

برای افزایش تسلط در مهارت هفتگانه ی ICDL، مناسب ترین منبع سوالات آزمون های استخدامی سال های قبله. علاوه بر اون می تونین جزوه استانداردی برای درس دانش کامپیوتر پیدا کنین و اون رو مطالعه کنین.

برای مطالعه قسمت هوش و توانمندی ها عمومی ضرورتی به مطالعه منبع ویژه ای نیس چون پاسخگویی به اونها به هوش و آمادگی ذهنیتون سر جلسه آزمون استخدامی وابسته است. با این حال بهتره سوالات هوش و توانمندی های عمومی آزمون های سال های قبل رو بخونین تا با سبک سوالای این قسمت آشنا شین.

برای بقیه ی دروس عمومی هم کتاب های عمومی دوران دبیرستان منابع خوبی هستن.

البته شاید خیلی از شرکت کننده ها از اهمیت سوالای عمومی غافل شن و وقت زیادی برای مطالعه مواد عمومی آزمون در نظر نگیرن. فراموش نکنین برای اینکه پاسخنامه سوالای اختصاصیتون تصحیح شه باید حداقل به 50 درصد سوالای عمومی جواب درست داده باشین.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص مواد آزمون مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون پیشنهاد میشه.

بیشتر بخوانید: دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی

 

منابع اختصاصی آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی ۱۴۰۰

منابع اختصاصی آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی 1400 شامل اصول و فلسفه تعلیم و تربیت، روانشناسی پژوهشی، روانشناسی رشد، روان روش ها و فنون تدریس و اندازه گیری سنجش و ارزشیابی آموزشی هست. هر چه تسلط شرکت کننده ها تو این بخش بیشتر باشه، شانس قبولی تو آزمون هم بیشتر میشه.

نکته ای که باید در نظر گرفته شه اینه که هم سوالات بخش عمومی و هم اختصاصی به شکل تستی و چهارگزینه ای مطرح میشن و ضریب هر کدوم برابر 1 هست.

با توجه به اینکه تعداد شرکت کنندگان آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی نسبتا بالاست، نباید منابع رو به طور سطحی مطالعه کرد. بلکه باید سعیتون رو بکنین منابع استانداردی کنین و با دقت زیادی این منابع آزمون استخدامی نهضت سوادآموزان رو مطالعه کنین تا احتمال قبولیتون بیشتر شه.

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما درباره منابع آزمون نهضت سوادآموزی ۱۴۰۰ پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین و تمام سوالای خودتون رو از کارشناسای این مرکز مشاوره بپرسین . 

در ادامه بخوانید: اعلام نتایج آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی

 


سوالات متداول


1- ✔️ چطور می تونیم از منابع ازمون استخدامی نهضت سواد اموزی مطلع بشیم ؟

✔️ این منابع در دفترچه ثبت نام این ازمون نوشته میشه که این منابع در این مقاله هم گفته شده .

2- ✔️ مواد عمومی ازمون استخدامی نهضت سوادآموزی شامل چه مواردی میشه ؟

✔️ از جمله منابع عمومی آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی، مهارت های هفتگانه ICDL میشه که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده .

3- ✔️ ضریب دروس امتحانی آزمون نهضت سواد آموزی چنده ؟

✔️همون طور که در این مقاله توضیح داده شده،  ضریب دروس امتحانی این آزمون یک می باشد.

منبع : منابع آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی





:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: