ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی بیرجند
نوشته شده توسط : sevda

دانشگاه بیرجند از میان داوطلبان واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی 99 - 1400 دانشجو می پذیرد .

 

دانشگاه صنعتی بیرجند از میان داوطلبان واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی 99 - 1400 دانشجو می پذیرد .


نکات مهم :

۱ - دانشجو پس از شش نیمسال تحصیلی با گذراندن حداقل سه چهارم واحدهای درسی مصوب از نظر میانگین کل جزء پانزده درصد برتر دانشجویان هم رشته – هم ورودی خود باشد .

تبصره : در صورتی که پانزده درصد برتر دانشجویان حائز شرایط به دلیل انصراف یا عدم تقاضا از تسهیلات مربوط استفاده نکردند و ظرفیت پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد تکمیل نشد ، در این صورت دانشگاه مجاز به جایگزینی صرفا ده درصد برتر بعدی همان دانشگاه با اولویت رتبه متقاضیان در آن رشته می باشد .


۲ - دانشجو حداکثر در مدت هشت نیمسال تحصیلی دانش آموخته شود که برای دانشجویان تحصیل همزمان مدت مجاز حداکثر ده نیمسال تحصیلی می باشد .

 

۳ - پذیرش برای سال تحصیلی بلافاصله پس از دانش آموختگی ( دانش آموختگان بهمن ۹۸ لغایت شهریور ۹۹ ) صرفا” برای یک بار امکانپذیر است .

 

۴ - پذیرش در رشته های تحصیلی مرتبط به رشته دوره کارشناسی ، بر اساس تشخیص گروه آموزشی و تایید شورای آموزشی دانشگاه امکان پذیر است .

 

۵ - ظرفیت پذیرش بدون آزمون حداکثر به اندازه ۴۰ درصد ظرفیت پذیرش با آزمون دوره روزانه در هر کد محل تحصیل است که دو سوم این ظرفیت به دانش آموختگان دانشگاه و یک سوم باقیمانده به دانش آموختگان سایر دانشگاه ها اختصاص دارد .

 

۶ - دانشجویان مهمان ، انتقالی یا تغییر رشته در صورتی میتوانند از تسهیلات پذیرش بدون آزمون بهره مند شوند که سنوات تحصیل آنها در دوره کارشناسی پیوسته از ورود به رشته و دانشگاه اول تا دانش اموختگی از رشته و دانشگاه دوم ، حداکثر ۸ نیمسال باشد و مقایسه متقاضیان برای رتبه بندی و تعیین پانزده درصد برتر با دانشجویان دانشگاهی انجام می شود که از آن مدرک دریافت می کنند .

تبصره : در مورد دانشجویان تغییر رشته در صورت تایید معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه حداکثر تا یک نیمسال به سنوات مجاز اضافه می شود . 


مهلت ثبت نام : 10 خرداد ماه 99

منبع : ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی بیرجند





:: بازدید از این مطلب : 358
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: