دریافت دفترچه انتخاب رشته دکتری سال 1401
نوشته شده توسط : sevda

بعد از اعلام نتایج اولیه دکتری ، دفترچه انتخاب رشته آزمون دکترا سراسری ۱۴۰۱ از طریق سایت sanjesh.org منتشر میشه و داوطلبای متقاضی انتخاب رشته دکتری می تونن بعد از دانلود و مطالعه دفترچه انتخاب رشته ، نسبت به انتخاب رشته آزمون دکتری 1401 اقدام کنن .

 

 

بعد از اعلام نتایج اولیه دکتری نوبت به فرایند انتخاب رشته دکتری می رسه. برای انجام بهترین انتخاب رشته، مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته دکتری الزامیه. داوطلبا با دانلود این دفترچه باید از شرایط و ضوابط انتخاب رشته و لیست رشته محل های ارائه شده در مجموعه امتحانیشون مطلع بشن.

تو دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۱ اطلاعات مهمی مثل شرایط و ضوابط شرکت در مرحله انتخاب رشته دکتری، کد رشته محل ها و فرم های معدل و پیشنویس انتخاب رشته دکتری قرار داده شده اما خیلی از داوطلبا نمی دونن که دفترچه انتخاب رشته دکتری سراسری 1401 چه زمانی منتشر میشه و چطور می تونن اون رو دانلود کنن. برای همین در ادامه این مقاله زمان انتشار این دفترچه رو گفتیم و لینک دانلود اون رو گذاشتیم . با ما همراه باشین.

 

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته دکتری 1401

سازمان سنجش مدتی بعد از اعلام نتایج اولیه دکتری، توی یک اطلاعیه زمان انتخاب رشته دکتری رو خبر میده و با شروع مهلت انتخاب رشته، لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری 1401 در دسترس داوطلبان قرار داده میشه.

سال گذشته دفترچه انتخاب رشته دکتری سراسری در آخر فروردین ماه منتشر شد ولی چون هنوز زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته دکتری 1401 مشخص نشده توصیه می شه عضو کانال تلگرام دکتری تحصیلیکو بشین تا به محض انتشار دفترچه با خبر بشین .

 

 

به محض انتشار دفترچه انتخاب رشته دکتری 1401 تو این مقاله اطلاع رسانی می کنیم.

 

شکی نیست که پر کردن فرم انتخاب رشته دکتری بعد از دانلود و خوندن دفترچه انتخاب رشته، از مهمترین مراحل آزمون دکتراست و باید با نهایت دقت انجام بشه. برای اینکه با فرایند انتخاب رشته دکتری به طور کامل آشنا باشین مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید : انتخاب رشته دکتری

 

دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری 1401

همون طور که گفته شده دفترچه انتخاب رشته دکتری به صورت اینترنتی در سایت سنجش منتشر میشه و همه داوطلبایی که مجاز به انتخاب رشته شدن و تصمیم به تکمیل فرم انتخاب رشته دارن باید اون رو دانلود و با دقت مطالعه کنن . به محض انتشار دفترچه انتخاب رشته دکتری 1401 لینک دانلود این دفترچه در این بخش جایگزین می شه.

 

برای دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری 1400 کلیک کنید.

برای دانلود اصلاحات دفترچه انتخاب رشته دکتری 1400 کلیک کنید

 

متقاضیای ورود به مقطع دکتری دانشگاه آزاد دقت کنن که با وجود ادغام آزمون دکتری سراسری و دانشگاه ازاد ، بعد از مرحله اعلام نتایج اولیه مسیر این دانشگاه ها از هم جدا شده و داوطلبان دکتری دانشگاه آزاد باید نسبت به دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری آزاد از طریق سایت azmoon.org اقدام کنن .

بیشتر بخوانید: دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

 

مشاوره دفترچه انتخاب رشته دکتری 1401

تو قسمت اول دفترچه انتخاب رشته دکتری 1401 در مورد سهمیه های موثر در آزمون دکتری، محتویات کارنامه اولیه دکتری، چگونگی انجام انتخاب رشته آزمون دکتری و اطلاعات مصاحبه دکتری توضیح داده شده .

تو قسمت بعدی هم کد رشته محل های گروه های آزمایشی علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی، هنر، دامپزشکی و زبان نوشته شده و تو آخرین قسمت هم پیوست ها و فرم های معدل و پیشنویس انتخاب رشته دکتری در اختار داوطلبا قرار داده شده.

داوطلبان می بایست پس از مطالعه دفترچه انتخاب رشته دکتری 1401 انتخاب های خود را در فرم انتخاب رشته دکتری با دقت اولویت بندی کرده و در انتخاب های خود عوامل مهمی همچون کیفیت دانشگاه ، مسافت ، هزینه و انطباق رشته مورد نظر با سوابق علمی خود را در نظر بگیرند.

داوطلبانی که در مورد دفترچه انتخاب رشته دکترا 1401 دچار ابهامی شده اند و یا سوالاتی درباره مصاحبه دکتری براشون مطرح شده می توانند ، با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو از طریق استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو ارتباط برقرار کنند و مشکلات خود را با ما در میان بگذارند.

در ادامه بخوانید: زمان انتخاب رشته دکتری

 


سوالات متداول


1- ✔️ دفترچه انتخاب رشته دکتری سراسری تو چه سایتی منتشر میشه ؟

✔️ این دفترچه از طریق سایت سنجش منتشر میشه که لینک دانلود اون در این مقاله گذاشته شده .

2- ✔️ دفترچه انتخاب رشته دکتری چه زمانی منتشر میشه ؟

✔️ این دفترچه در اردیبهشت ماه منتشر میشه که زمان دقیق انتشار در این مقاله گفته شده .

3- ✔️ داوطلبا حق انتخاب چند تا رشته محل رو تو انتخاب رشته دکتری سراسری دارن ؟

✔️ هر داوطلب می تونه نهایتا 50 تا کد رشته محل رو تو فرم اینترنتی انتخاب رشته دکتری سراسری وارد کنه .

منبع : دریافت دفترچه انتخاب رشته دکتری سال 1401





:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: