زمان اعلام نتایج آزمون استخدام دستگاه های اجرایی
نوشته شده توسط : sevda

نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۰ در دو مرحله اعلام میشه که معمولا زمان اعلام نتایج اولیه این آزمون در بهمن ماهه و داوطلبایی که در مرحله اول پذیرش میشن و در فرایند مصاحبه شرکت می کنن می تونن نتایج نهایی رو در تابستان 1401 بر روی سایت سنجش ببینن .

 

 

هر ساله به منظور ساماندهی و استخدام افراد علاقه مند به خدمت رسانی در دستگاه های اجرایی کشور ، آزمونی فراگیر توسط سازمان سنجش برگزار میشه که در این آزمون ، افراد با توجه به توانایی هاشون مجوز حضور در مراحل تکمیلی استخدام در دستگاه های اجرایی رو کسب می کنن .

اما یکی از دغدغه های مهم داوطلبایی که این آزمون شرکت می کنن زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایبه که به نوعی تعیین کننده وضعیت شرکت کننده هاست . به همین دلیل در ادامه این مقاله در خصوص زمان اعلام نتایج اولیه و نهایی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۰ توضیح دادیم . با ما همراه باشین .

 

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۰

طبق سنوات هر سال ، نتایج اولیه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۰ یک ماه بعد از برگزاری آزمون اعلام میشه . که زمان دقیق اعلام نتایج معمولا طی اطلاعیه ای از طرف سنجش اطلاع رسانی میشه .

امسال هم  پیش بینی میشه زمان اعلام نتایج استخدامی دستگاه های اجرایی که در دهه ی اول بهمن ماه باشه ولی می تونین عضو کانال تلگرام تحصیلیکو بایشن تا به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص منتشر شد با خبر بشین .

 

 

به محض اینکه جواب اولیه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1400 اعلام بشه در این مقاله اطلاع میدیم .

 

بیشتر بخوانید: مصاحبه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

 

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۰

اما تمام مسئله استخدام به آزمون خلاصه نمیشه و بعد از برگزاری آزمون چندین مرحله مصاحبه و گزینش توسط مرجع برگزار کننده برگزار میشه . متقاضیای این آزمون که بعد از اعلام نتیجه اولیه جزو پذیرفته شدگان بودن ، باید برای مصاحبه تخصصی که در بازه های مشخص انجام میشه آماده بشن و بعد از منتظر جواب نتایج نهایی آزمون استخدامی 1400 باشن .

نتایج نهایی به صورت چند مرحله به متقاضیا ابلاغ میشه به همین دلیل برای تاریخ اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی نمیشه زمان مشخصی رو در نظر گرفت ولی پیش بینی میشه که در تابستان سال آینده ، یعنی تیر و مرداد 1401 نتایج نهایی توسط سازمان سنجش اعلام بشه .

به علت اینکه تاریخ اعلام نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۰ خیلی زمانبندی دقیق و ثابتی نداره ، پیشنهاد می کنیم که عضو کانال تلگرام تحصیلیکو باشین تا به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص صادر شد با خبر بشین .

 

 

به محض اینکه نتایج نهایی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی اعلام بشه در این مقاله اطلاع میدیم.

 

بیشتر بخوانید : راهنمای اعلام نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص اعلام نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1400 پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین .

 


سوالات متداول


1- ✔️ نتایج اولیه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی چه زمانی اعلام میشه ؟

✔️ این نتایج یک ماه بعد از برگزاری آزمون اعلام میشه که زمان دقیق اون به طور کامل در این مقاله گفته شده .

2- ✔️ چه کسایی می تونن در مصاحبه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی شرکت کنن ؟

✔️ همون طور که در این مقاله گفتیم همه داوطلبایی که در اعلام نتایج اولیه این آزمون پذیرش بشن می تونن در مصاحبه شرکت کنن .

3- ✔️ اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی چه زمانی اعلام میشه ؟

✔️ این اسامی در تابستون سل بعد اعلام میشه که توضیحات بیشتر و زمان دقیق اعلام نتایج در این مقاله گفته شده .

منبع : زمان اعلام نتایج آزمون استخدام دستگاه های اجرایی





:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: