رشته های بدون کنکور ارشد پیام نور
نوشته شده توسط : sevda

رشته های بدون کنکور ارشد پیام نور ۱۴۰۰ برای پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی این دانشگاه در دفترچه ای مجزا از دفترچه انتخاب رشته، در سایت سنجش منتشر میشه. رشته های بدون کنکور ارشد فراگیر پیام نور هم در صورت پذیرش، مطابق با رشته های ارائه شده در دفترچه انتخاب رشته کنکور ارشده ولی با ظرفیت متفاوت.



دانشگاه پیام نور با توجه به نوع شیوه آموزشش و اجبار نبودن حضور در کلاس برای دانشجو ها تبدیل به یک انتخاب خوب برای بعضی از دانشجو ها به خصوص افراد شاغل شده. این دانشگاه علاوه بر پذیرش از طریق کنکور ارشد و پذیرش فراگیر پیام نور (البته در صورت برگزاری)، از سال گذشته بر اساس سوابق تحصیلی هم پذیرش خودش رو انجام میده. 

پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور فقط برای دانشگاه هایی انجام میشه که ظرفیشتون از طریق کنکور ارشد به اون حد نصاب لازم نرسیده باشه و داوطلبا باید از لیست رشته های ارائه شده این دانشگاه، رشته مد نظر خودشون رو انتخاب کنن.

اما سوالی که برای اکثر متقاضیا پیش میاد اینه که چطور میشه از لیست رشته های بدون کنکور ارشد پیام نور ۱۴۰۰ برای پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی و یا فراگیر اون مطلع بشیم و به این رشته ها دسترسی داشته باشیم. اصلا در هر کدوم از پذیرش بدون کنکور ارشد پیام نور 1400 چه رشته هایی ارائه میشه؟ برای پاسخ به این سوال تا ادامه این مقاله با ما همراه باشین.

 

لیست رشته های پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور ۱۴۰۰

از سال گذشته بنا بر تصمیم ستاد ملی کرونا قرار شد دانشگاه پیام نور علاوه بر پذیرش از طریق کنکور ارشد اقدام به پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی کنه. اما از اونجایی که پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی فقط برای دانشگاه هایی انجام میشه که از طریق کنکور ارشد ظرفیتشون به اون حد نصاب لازم نرسه، هنوز لیست رشته های بدون کنکور ارشد پیام نور 1400 مشخص نشده.

 

لیست رشته های بدون آزمون ارشد پیام نور ۱۴۰۰ معمولا بعد از اعلام نتایج نهایی ارشد در سایت سنجش منتشر میشه ولی چون هنوز زمان دقیق انتشار این دفترچه مشخص نیست به داوطلبا پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام ارشد تحصیلیکو بشن تا به محض اینکه این لیست رشته ها منتشر و ثبت نام بدون کنکور ارشد پیام نور شروع شد، با خبر بشن.

 

لینک دانلودی که در این باکس می بینید مربوط به دفترچه ثبت نام ارشد بدون کنکور سال گذشته است. به محض انتشار دفترچه ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400 این مقاله بروز رسانی میشه.

 

دانلود دفترچه ثبت نام ارشد بدون کنکور پیام نور 99

دفترچه ثبت نام ارشد بدون کنکور پیام نور

حجم فایل: 10MB
  منبع:سنجش

دانلود فایل

 

برای اطلاع از ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد هم می تونین مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور ارشد آزاد

 

 

 

 

 

لیست رشته های فراگیر دانشگاه پیام نور ۱۴۰۰

یکی از راه های پذیرش بدون کنکور ارشد، پذیرش ارشد فراگیر پیام نوره، که این روش هم با گرفتن یک امتحانی مجزا از ثبت نام کنکور ارشد اقدام به پذیرش دانشجو می کنه. لیست رشته های بدون کنکور ارشد پیام نور ۱۴۰۰ در پذیرش فراگیر، هر سال در دفترچه ای مجزا در سایت سنجش منتشر میشه که معمولا این لیست رشته ها، با رشته های کنکور این دانشگاه مطابقت داره.

 

البته با توجه به آخرین اخبار و اطلاعیه ها احتمالا امسال پذیرشی برای ارشد فراگیر پیام نور انجام نشه و فرایند جذب دانشجو به این روش کلا حذف بشه ولی با عضو شدن در کانال تلگرام ارشد تحصیلیکو به محض اینکه خبری در این مورد اعلام بشه و لیست رشته های بدون کنکور ارشد فراگیر پیام نور منتشر بشه مطلع میشین.

 

 

در ادامه لیست رشته های ارشد فراگیر پیام نور سال گذشته رو گذاشتیم که به محض اینکه این دانشگاه ثبت نامی برای امسال داشته باشه، لیست رشته ای بدون کنکور ارشد امسال قرار داده میشه.

 

دانلود لیست رشته های ارشد فراگیر پیام نور 99

لیست رشته های ارشد فراگیر پیام نور حجم فایل: 10MB
  منبع:سنجش

دانلود فایل

 

داوطلبا می تونن علاوه بر ثبت نام دانشگاه پیام نور شانسشون رو برای ثبت نام سایر دانشگاه های سراسری هم امتحان کنن.

بیشتر بخوانید: ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی ارشد

 

مشاوره لیست رشته های فراگیر دانشگاه پیام نور ۱۴۰۰

احیانا اگه بعد از بررسی لیست رشته ای بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400 دیدین که رشته محل دلخواه شما ارائه نشده هم باز فرصت انتخاب رشته برای این مقطع رو از دست ندین. چون از اونجایی که دانشگاه پیام نور امتحاناتش به صورت نهایی و هماهنگ کشوری برگزار میشه براش فرقی نمی کنه که شما دانشجوی واحد تهران یک رشته ای باشین یا دانشجوی واحد همدان!

 

یعنی همه دانشجو های یک رشته، برای هر درسی یک کتاب مشخصی رو می خونن و در یک امتحان شرکت می کنن و همین موضوع باعث میشه شما بتونین بعد از قبولی در یک رشته محل به هر واحد دانشگاهی که علاقه دارین برای امتحاناتون انتقالی بگیرین.

 

برای اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور ارشد دانشگاه ازاد هم می تونین مقاله زیر رو بخونین.

در ادامه بخوانید: رشته های بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص ثبت نام بدون کنکور ارشد و لیست رشته های ارائه شده این مقطع پاسخ بدن. شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیل تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین.

 

 

 

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ رشته های بدون کنکور ارشد پیام نور چه زمانی منتشر میشه؟

✔️ این رشته ها احتمالا بعد از اعلام نتایج نهایی کنکور ارشد منتشر میشه که زمان دقیق انتشار اون در این مقاله کفته شده. 

2- ✔️ رشته های بدون کنکور ارشد دانشگاه پیام نور بر اساس سوابق رو از کجا باید دانلود کنیم؟   

✔️ این رشته ها در احتمالا در دفترچه ای منتشر میشه که به محض انتشار دفترچه لینک دانلودش رو در این مقاله میذاریم.

3- ✔️ برای پذیرش ارشد فراگیر پیام نور چه رشته هایی ارائه میشه؟    

✔️ همون طور که در این مقاله توضیح داده شد این پذیرش لیست رشته هاش مثل رشته های با کنکوره ارشده.

منبع : رشته های بدون کنکور ارشد پیام نور

 




:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: