زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت 1400
نوشته شده توسط : sevda

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری و مرکز وکلای قوه قضاییه ۱۴۰۰ از طریق سایت سازمان سنجش اطلاع رسانی میشه و همه داوطلبایی که متقاضی شرکت در این آزمون ها هستن باید در تاریخ مشخص شده برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت خودشون اقدام کنن و کارت رو رو امتحان هم همراه خودشون داشته باشن.

 

 

آزمون وکالت هر سال برگزار میشه و افراد زیادی از طریق شرکت در این آزمون به استخدام قوه قضاییه و دادگستری ها درمیان. افرادی که موفق به ثبت نام در آزمون وکالت دادگستری و یا قوه قضاییه شدن، برای شرکت در آزمون باید حتما کارت ورود به جلسه آزمون وکالت رو دریافت کنن.

بنابراین، اطلاع از زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت بسیار اهمیت داره، چرا که داوطلبان باید در همون زمان دریافت کارت آزمون وکالت، به سایت دریافت آزمون وکالت مراجعه کنن و کارت ورود به جلسه آزمونشون رو دریافت کنن. در ادامه این مقاله در خصوص تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت 1400 توضیح دادیم.

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگستری ۱۴۰۰

همه افرادی که موفق به ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری سال 1400 شدن، برای شرکت در آزمون وکالت دادگستری باید حتما کارت ورود به جلسه آزمونشون رو دریافت کنن و در روز برگزاری امتحان به همراه داشته باشن. زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگستری بستگی به زمان برگزاری آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری داره.

 

افرادی که قصد شرکت در آزمون وکالت دادگستری سال ۱۴۰۰ رو دارن، باید در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگستری به سایت سازمان سنجش که سایت ثبت نامی این آزمون هست، مراجعه کنن و با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی و اطلاعات فردی خودشون ، کارت ورود به جلسه رو دریافت کنن و از حوزه امتحانی خودشون هم مطلع بشن.

 

معمولا کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگستری حدود 2 الی 3 روز قبل از برگزاری آزمون در سایت آزمون وکالت Sanjesh.org قرار داده میشه. طبق جدید ترین اخبار آزمون وکالت دادگستری سال 1400 در تاریخ 7 آبان برگزار میشه پس پیش بینی می کنیم که کارت ورود به جلسه آزمون وکالت ۱۴۰۰ از اوایل آبان منتشر بشه.

 

 

 کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگستری 1400 احتمالا اوایل آبان منتشر می شه

 

 پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام تحصیلیکو بشین تا به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص منتشر شد مطلع بشین. برای اطلاع از زمان برگزاری آزمون وکالت خوندن مقاله زیر هم به داوطلبا توصیه میشه.

بیشتر بخوانید: زمان برگزاری آ زمون وکالت

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه ۱۴۰۰

همه افرادی واجد شرایط ثبت نام آزمون وکالت که در آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضاییه سال ۱۴۰۰ ثبت نام کردن، باید برای شرکت در این آزمون ، چند روز قبل از تاریخی که برای امتحان تعیین شده کارت ورود به جلسه آزمون خودشون رو دریافت کنن. بدیهیه که بدون داشتن کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه امسال، امکان شرکت و حضور در جلسه امتحان برای افراد وجود نداره.

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه بستگی به زمان برگزاری آزمون در هر دوره داره. با توجه به اینکه آزمون وکالت قوه قضاییه 1400 در تاریخ 19 شهریور ماه برگزار میشه کارت ورود به جلسه این آزمون هم در دهه دوم شهریور ماه بر روی سایت سنجش قرار مگیره. 

 

 

کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه 1400 احتمالا نیمه دوم شهریور منشتر میشه

 

البته پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام تحصیلیکو بشین تا به محض اینکه تاریخ دریافت این کارت مشخص شد مطلع بشین. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص کارت ورود به جلسه خوندن مقاله زیر توصیه می شود.

بیشتر بخوانید: کارت ورود به جلسه آزمون وکالت

 

مشاوره دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت ۱۴۰۰

یکی از مدارک اصلی که باید برای ورود به آزمون وکالت مرکز وکلا قوه قضاییه و یا آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری سال جاری به همراه داشت، کارت ورود به جلسه این آزمون ها هست. در واقع، بدون به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگساری یا قوه قضاییه، افراد مجاز به ورود به جلسه امتحان و حوزه امتحانی نیستن.

 

بنابراین، داوطلبان باید حتما قبل از شرکت در آزمون مورد نظرشون نسبت به پرینت کارت ورود به جلسه خودشون اقدام کنن و این کارت رو در روز برگزاری آزمون به همراه داشته باشن. همچنین، برای احراز هویت داوطلبان، داوطلبان باید کارت شناسایی (کارت ملی) خود را به همراه کارت ورود به جلسه آزمون وکالت در روز برگزاری این آزمون ارائه کنن.

 

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت 1400 پاسخ بدن. شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین. 

در ادامه بخوانید: اعلام نتایج آزمون وکالت


سوالات متداول


1- ✔️ کارت ورود به جلسه ازمون وکالت دادگستری چه زمانی منتشر میشه ؟

✔️ این کارت چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون منتشر میشه که زمان دقیق انتشار اون در این مقاله گفته شده.

2- ✔️ کارت ورود به جلسه آزمون وکالت در چه سایتی منتشر میشه ؟

✔️ این کارت در سایت سنجش منتشر میشه که لینک ورود به سایت در این مقاله گذاشته شده.

3- ✔️ آیا همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون وکالت در سر جلسه ازمون اجباریه ؟

✔️ بله، همون طور که در این مقاله گفته شد ، بدون داشتن این کارت امکان حضور در جلسه آزمون وجود نداره.

منبع : زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت 1400





:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: