زمان ثبت نام دانشگاه افسری ارتش
نوشته شده توسط : sevda

برای ثبت نام دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۱ _۱۴۰۲ پس از شروع ممکنه حدودا یک ماه زمان برای ثبت نام در نظر گرفته بشه. داوطلبایی که شرایط لازم برای شرکت در آزمون افسری ارتش در سال 1401 رو دارن باید ثبت نام آزمون دانشگاه افسری خودشون رو در از طریق سایت gozinesh.aja.ir انجام بدن.

 

 

شرکت در آزمون افسری ارتش، تنها راه ورود و استخدام در ارتش جمهوری اسلامی ایران ( ا.ج.ا.ا ) محسوب میشه و به خاطر مزایایی که داره هر سال مورد توجه خیلی از افراد قرار می گیره. ارتش ج.ا.ا مجری برگزاری این آزمون هماهنگه، بنابراین تموم اطلاع رسانی ها و مراحل ثبت نام و استخدام آزمون افسری دانشگاه ارتش از طریق سایت رسمی این ارگان به آدرس gozinesh.aja.ir انجام میشه.

این آزمون دانشگاه افسری ارتش برای پذیرش در سال 1401 - 1402 برگزار میشه، اما چون ثبت نام و زمان برگزاری این آزمون در 1401 هست خیلی از داوطلبا این آزمون رو به عنوان آزمون دانشگاه افسری 1401 می شناسن.

داوطلبایی که شرایط لازم برای شرکت درآزمون دانشگاه افسری ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ رو دارن باید با توجه به اطلاعیه های منتشر شده توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران، از تاریخ ثبت نام این آزمون مطلع بشن. به خاطر اهمیت این موضوع در ادامه این مقاله در مورد زمان ثبت نام دانشگاه افسری ارتش 1401 - 1402 توضیح دادیم. همراهمون باشین!

 

 

زمان ثبت نام دانشگاه افسری ۱۴۰۱

داوطلبایی که علاقمند به ادامه تحصیل و استخدام در دانشگاه افسری ارتش هستن و قصد ادامه تحصیل در رشته های مورد پذیرش در این دانشگاه ها رو دارن، باید زمان ثبت نام دانشگاه افسری ارتش با اطلاع از شرایط و ضوابط پذیرش دانشگاه افسری ارتش، ثبت نام خودشون رو انجام بدن.

ثبت نام دانشگاه افسری سال گذشته، از آبان ماه شروع شده بود و تا آذر ماه ادامه داشت و داوطلبا می تونستن در این بازه زمانی، ثبت نام اینترنتی خودشون رو از طریق سایت ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام بدن.

 

 

به محض اینکه زمان ثبت نام دانشگاه افسری در سال ۱۴۰۱ مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم.

 

 

داوطلبای شرکت در آزمون دانشگاه افسری در سال 1401 می تونن برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام دانشگاه افسری مقاله زیر رو بخونن.

بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه افسری

 

مهلت ثبت نام دانشگاه افسری ۱۴۰۱

ثبت نام دانشگاه افسری 1401 - 1402، به صورت اینترنتی و از طریق سایت gozinesh.aja.ir انجام میشه. تموم داوطلبایی که قصد شرکت در آزمون افسری ارتش و استخدام در ارتش ج.ا.ا رو دارن، باید در مهلت مشخص شده برای ثبت نام وارد سایت مذکور شده و بعد از مطالعه شرایط ثبت نام این آزمون، اقدام به تکمیل فرم ثبت نام خودشون کنن.

علی رغم اطلاع رسانی هایی که هر ساله برای ثبت نام در آزمون افسری دانشگاه ارتش انجام میشه، باز هم تعداد زیادی از داوطلبا از ثبت نام در این آزمون تو مهلت مشخص شده جا می مونن. به خاطر همین ممکنه ارتش ج.ا.ا بعد از تموم شدن زمان ثبت نام آزمون افسری ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲، فرصتی رو برای داوطلبای جا مونده از این ثبت نام به عنوان تمدید مهلت ثبت نام آزمون افسری بزاره تا کسایی که از ثبت نام جا موندن، بتونن ثبت نام خودشون رو انجام بدن.

البته هنوز درباره مهلت تمدید ثبت نام دانشگاه افسری چیزی مشخص نیست و ممکنه اصلا مهلت مجددی برای این ثبت نام در نظر گرفته نشه و داوطلبا فقط از تاریخ 3 آبان ماه تا 15 آذر ماه مجاز به ثبت نام در این آزمون باشن .

 

 

به محض اینکه مهلت ثبت نام دانشگاه افسری ۱۴۰۱ تمدید بشه در این مقاله اطلاع میدیم.

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط ثبت نام دانشگاه افسری ارتش در سال 1401 خوندن مقاله زیر رو به شما پیشنهاد می کنیم.

بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام دانشگاه افسری ارتش

 

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه افسری ۱۴۰۱

داوطلبایی که ثبت نام دانشگاه افسری ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ رو انجام دادن، اگه بعد از ثبت نام متوجه شدن که اطلاعاتشون اشتباهه، می تونن وارد سایت آجا به آدرس gozinesh.aja.ir شده و ویرایش اطلاعاتشون رو انجام بدن. توجه داشته باشین که امکان ویرایش مشخصات فردی و تحصیلی، استان محل سکونت، حوزه، نیروی مورد علاقتون بعد از خرید کارت اعتباری ثبت نام وجود نداره پس زمان خرید کارت اعتباری خیلی دقت کنین.

سال گذشته داوطلبا فرصت داشتن از 13 تا 15 آذر ماه اطلاعات خودشون رو ویرایش کنن. هنوز زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه افسری ۱۴۰۱ اعلام نشده. پیشنهاد می کنیم که عضو کانال تلگرام تحصیلیکو بشین تا به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص اعلام شد مطلع بشین.

 

 

به محض اینکه زمان ویرایش اطلاعات ثبت نامی دانشگاه افسری 1401 - 1402، مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم .

 

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص ثبت نام و استخدام دانشگاه افسری 1401، جواب بدن. شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط بوده و تموم سوالای خودتون رو بپرسین و حتی فرآیند ثبت نامتون رو به دست این کارشناسا بسپارین.

در ادامه بخوانید: زمان برگزاری آزمون دانشگاه افسری


سوالات متداول


1- ✔️ ثبت نام دانشگاه افسری ارتش کی انجام میشه ؟

✔️ زمان ثبت نام دانشگاه افسری ارتش توسط ارتش جمهوری اسلام ایران اعلام میشه که متن مقاله بطور کامل توضیح داده شده.

2- ✔️ مهلت در نظر گرفته شده برای ویرایش ثبت نام دانشگاه افسری ارتش چه زمانیه ؟

✔️ مهلت در نظر گرفته شده برای ویرایش ثبت نام دانشگاه افسری ارتش بعد از تموم شدن زمان ثبت نام آزمون افسری که زمان دقیق اون در متن مقاله گفته شده.

3- ✔️ ویرایش ثبت نام دانشگاه افسری ارتش به چه نحوی انجام میشه ؟

✔️ ویرایش ثبت نام دانشگاه افسری ارتش بصورت اینترنتی و از طریق سامانه ثبت نام این ازمون انجام میشه که آدرس اون در متن مقاله گفته شده.

منبع : زمان ثبت نام دانشگاه افسری ارتش





:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: