دفترچه ثبت نام کنکور ارشد
نوشته شده توسط : sevda

دفترچه ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۱ هم زمان با آغاز ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش منتشر و ضوابط و شرایط شرکت در آزمون کارشناسی ارشد 1401 مشخص میشه. داوطلبا باید قبل از ثبت نام کنکور ارشد، این دفترچه رو از سایت دانلود و با دقت مطالعه کنن.

 

 

همه متقاضیای تحصیل در مقطع ارشد باید در زمان ثبت نام و پس از مطالعه دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ در صورت داشتن شرایط ثبت نام، با مراجعه به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org فرم اینترنتی ثبت نامشون رو پر کنن.

به دلیل ادغام ثبت نام کنکور ارشد سراسری و دانشگاه آزاد، فقط یک دفترچه ثبت نام برای کنکور ارشد 1401 منتشر میشه. حالا برای اطلاع از تمام شرایط و ضوابط این دفترچه در مورد بخش های مهم دفترچه ثبت نام ارشد ۱۴۰۱ توضیح دادیم.

 

زمان انتشار دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401

دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد همزمان با ثبت نام این آزمون در سایت سازمان سنجش منتشر شده و داوطلبا برای اطلاع از شرایط و ضوابط مندرج در این دفترچه برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد موظفند که این دفترچه را دانلود و در نهایت مطالعه کنن.

 

طبق روال همیشگی دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ در اواسط آذر ماه در سایت سنجش منتشر میشه. به داوطلبا پیشنهاد می کنیم برای دریافت آخرین اطلاعیه ها در مورد دفترچه کارشناسی ارشد 1401 در کانال تلگرام و یا صفحه مجازی اینستاگرام کنکور ارشد عضو بشن.

 

دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400
نویسنده:سایت سنجش
حجم: 10MB
منبع: سایت سنجش

 

دفترچه ثبت نام فوق مربوط به سال گذشته است. به محض انتشار دفترچه ثبت نام ارشد 1401 تو این جدول قرار میدیم.

 

داوطلبا بعد از مطالعه دفترچه و در صورت واجد شرایط بودن برای نام نویسی می تونن با مظالعه مقاله زیر از نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ مطلع بشن.

بیشتر بخوانید: ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

 

بخش های مهم دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401

در دفترچه ثبت نام ارشد ۱۴۰۱ علاوه بر لیست رشته محل های ارائه شده، شرایط و ضوابط ثبت نام این آزمون هم نوشته شده که داوطلبا قبل از ثبت نام تمام این موارد رو مطالعه کنن. در این قسمت بخش های مهم دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401 رو گفتیم.

 

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد

 

مقررات وظیفه عمومی: مقررات وظیفه عمومی مخصوص داوطلبان مرده و وضعیت اونا رو در شرایط مختلف مشمولیت یا معافیت مورد بررسی قرار میده.

 

سهمیه های کنکور کارشناسی ارشد: در بخش سهمیه های کنکور کارشناسی ارشد، شرایط استفاده از سهمیه های رزمندگان و ایثارگران ارائه شده.

 

نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد: در بخش نحوه ثبت نام همه مراحل و مدارکی که داوطلب برای ثبت نام ارشد نیاز داره به همراه راهنمای جامع تکمیل فرم ثبت نام کارشناسی ارشد توضیح داده شده.

 

جداول رشته های امتحانی: جدول رشته های امتحانی که به صورت تفکیک شده برای گروه های آزمایشی علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی، هنر و دامپزشکی ارائه شده دروس امتحانی، ضریب هر درس و گرایش های مختلف هر مجموعه امتحانی رو مشخص می کنه.

 

نکته: در انتهای دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد 1401 یک فرم پیش نویس ثبت نام ارائه شده که توصیه می شود همه متقاضیا قبل از مراجعه به سایت سنجش و ثبت نام اینترنتی، ابتدا این فرم رو تکمیل کنن تا از هرگونه اشتباه جلوگیری بشه.

بیشتر بخوانید: زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

 

مشاوره ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401

با توجه به اغام کنکور کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد، لازمه بدونین که بعد از اعلام نتایج اولیه ارشد، راه دانشگاه آزاد و سراسری از هم جدا میشه و فرایند انتخاب رشته این دو دانشگاه در به طور کاملا مجزا از هم انجام میشه و دفترچه انتخاب رشته هم برای هر کدام در سایت خودش منتشر میشه.

 

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو به تمامی سوالای شما در خصوص دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ پاسخ بدن.

در ادامه بخوانید : اعلام نتایج اولیه ارشد

 

سوالات متداول


1- ✔️ دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد کی منتشر میشه ؟

✔️ هر ساله همزمان با ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ، دفترچه ثبت نام هم از طریق سایت سازمان سنجش منتشر میشه .

2- ✔️ مواد درسی آزمون و ضرایب دروس مجوعه امتحانیمون رو از کجا می تونیم ببینیم ؟

✔️ اطلاعات مربوط به دروس و ضرایب گرایش و زیر گرایش های هر مجموعه امتحانی ، تو دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد نوشته میشه که لینک دانلود اون رو در این مقاله گذاشتیم .

3- ✔️ لیست رشته های شناور رو از کجا می تونیم ببینیم ؟

✔️ داوطلبا می تونن از طریق دانلود دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ، لیست رشته های اصلی و شناور رو مشاهده کنن که لینک دانلود این دفترچه در این مقاله قرار داده شده .

منبع : دفترچه ثبت نام کنکور ارشد





:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: