سایت انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد
نوشته شده توسط : sevda

انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ به صورت اینترنتی انجام میشه. این انتخاب رشته از دانشگاه سراسری مجزا بوده و داوطلبا می تونن در این انتخاب رشته 100 کد رشته محل را انتخاب کنن. متقاضیا با مراجعه به سایت انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401 به آدرس azmoon.org می تونن اولویت بندی های خودشون رو به انجام برسونن.

 

داوطلبا به محض اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ باید کارنامه علمی خودشون رو بررسی کنن و در صورت کسب حد نصاب علمی لازم نسبت به انتخاب رشته محل های مورد علاقه اقدام کنن. تو این کارنامه درصد دروس امتحانی، رتبه و تراز و وضعیت مجاز بودن داوطلب رو نوشته. برای شرکت در انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد این کارنامه می تونه راهنمای خوبی برای اولویت بندی های رشته های مد نظر متقاضی باشه.

داوطلبایی که قصد ادامه تحصیل در رشته محل های دانشگاه آزاد رو دارن، بعد از مجاز شدن به انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 1401 باید به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه کرده و چینش انتخاب های خودشون رو به صورت اینترنتی انجام بدن. در واقع آدرس سایت انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد همان azmoon.org هست که امکان انتخاب 100 کد رشته محل رو در اختیار متقاضی واجد شرایط قرار میده.

 

برای ورود مستقیم به سایت مرکز سنجش دانشگاه آزاد اسلامی کلیک کنید

 

سایت انتخاب رشته کارشناسی ارشد آزاد

 

 

سایت سازمان مرکز سنجش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.iau.ac.ir می باشد که خدمات ثبت نام تا اعلام نتایج آزمون ها در آن انجام و اعلام می گردد.

 

سایت انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ azmoon.org

کلیه داوطلبایی که در کنکور کارشناسی ارشد شرکت کردن، باید در انتظار اعلام نتایج اولیه ارشد 1401 باشن تا پس از دریافت کارنامه ارشد وارد فرایند انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری و یا انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بشن.

 

با توجه به ادغام ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد با ارشد آزاد، بعضی از داوطلبا دچار سردرگمی در خصوص سایت انتخاب رشته کارشناسی ارشد آزاد 1401 میشن. باید گفت که زمان انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد از سراسری مجزا بوده و داوطلبا می بایست برای تکمیل فرم انتخاب رشته بعد از پرداخت هزینه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 1401 به نشانی azmoon.org مراجعه کنن.

 

سال گذشته انتخاب رشته ارشد آزاد در شهریور ماه انجام شد. امسال نیز باید دید سازمان آزمون سنجش چه تاریخی را برای این انتخاب رشته در سایت azmoon.org اعلام می کنه.

 

 

زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401 به محض مشخص شدن تو این مقاله اطلاع رسانی میشه.

 

برای دونستن مراحل انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد و حتی کسب اطلاعات در این باره، مطالعه مقاله زیر رو پیشنهاد می کنیم.

بیشتر بخوانید: انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

 

 

 

 

 

راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ azmoon.org

داوطلبایی که قصد انتخاب رشته دانشگاه آزاد رو دارن باید در مرحله اول وارد سایت دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org بشن و بعد کد دسترسی به انتخاب رشته آزاد رو که در پایین کارنامه اولیه میشه دید رو وارد سامانه کنن تا صفحه انتخاب رشته براشون باز شه.

 

ابتدا روی گزینه انتخاب رشته کارشناسی ارشد کلیک کنین.

 

سایت انتخاب رشته ارشد آزاد1

 

اطلاعات درخواستی (کد دسترسی و کد ملی) را وارد کرده و سپس گزینه "ورود" را بزنین.

 

سایت انتخاب رشته آزاد2

 

هزینه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ را پرداخت کنین.

 

سایت انتخاب رشته آزاد3

 

تصاویر بالا برای سال گذشته است که به روز رسانی میشه

 

پس از ثبت کد رشته های مد نظر، در نهایت گزینه نهایی رو بزنین. داوطلبایی که میخوان بدونن مراحل انتخاب رشته آزاد چجوری هست، می تونن مقاله زیر رو بخونن.

بیشتر بخوانید: نحوه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

 

مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ azmoon.org

به دلیل مهم بودن انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در آینده شغلی و تحصیلی داوطلبا، این مرحله باید با دقت کامل انجام بشه. علاوه بر رتبه و تراز داوطلب، علاقه، هزینه، مسیر و کیفیت دانشگاه از جمله فاکتورهای تاثیرگذار در این مرحله است.

 

داوطلبا باید قبل از مراجعه به سایت انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ و تکمیل فرم اینترنتی، از مراحل انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد مطلع بشن و تمامی عوامل رو مورد بررسی قرار بدن.

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

داوطبانی که پس از مطالعه این مقاله سوالی برایشان مطرح شده است می توانند کلیه سوالات خود را در خصوص زمان و سایت انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401 را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو بپرسند. برای برقراری ارتباط با مشاوران ما کافیست از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو استفاده نمایید.

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️آیا داوطلبان برای شرکت در انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401 باید در زمان ثبت نام اعلام آمادگی کنند؟

✔️ خیر، اولین شرط شرکت در انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد حضور در جلسه آزمون است که برای اطلاعات تکمیلی می توانید متن مقاله را مطالعه نمایید.

2- ✔️ آیا داوطلبان مجاز به انتخاب رشته ارشد دانشگاه های سراسری نیز فرم اینترنتی سایت آزمون را تکمیل می نمایند؟

✔️ خیر، انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری جداگانه انجام می شود که داوطلبان برای اطلاع از جزئیات تکمیلی می توانند متن مقاله را مطالعه کنند.

3- ✔️ آیا لیست رشته محل های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در سایت azmoon.org منتشر می شود؟

✔️ بله، لیست رشته محل ها در قالب دفترچه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد روی سایت azmoon.org قرار می گیرد که لینک این دفترچه داخل متن مقاله آورده شده است.

منبع : سایت انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد





:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: