هزینه انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
نوشته شده توسط : sevda

متقاضیای انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ باید در مرحله اول هزینه انتخاب رشته کارشناسی ارشد آزاد رو برای خرید کارت اعتباری انجام بدن که برای اینکار باید به سایت آزمون سنجش دانشگاه آزاد مراجعه کنن. بعد از دانلود دفترچه راهنمای انتخاب رشته ارشد اقدامات لازم برای ثبت کد رشته های دلخواه رو انجام خواهند داد. این هزینه در سال گذشته 83 هزار تومان بوده است.

 

 

داوطلبایی که مجاز به انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 1401 هستن برای شرکت در این مرحله باید هزینه ای تحت عنوان هزینه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بپردازن. با پرداخت این مبلغ که در سال گذشته 83 هزار تومان بوده، هر داوطلب می تونه 100 کد رشته محل متناسب با مجموعه امتحانی خودش رو انتخاب کنه. 

مثل سال گذشته تمامی مراحل انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد به صورت مجزا و از طریق سایت دانشگاه آزاد انجام میشه. از این رو پرداخت هزینه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ هم با مراجعه به این سایت و با استفاده از کارت های بانکی عضو شتاب امکان پذیره. در ادامه میزان و نحوه پرداخت هزینه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401 رو بررسی می کنیم.

 

هزینه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

داوطلبایی که مجاز به انتخاب رشته ارشد آزاد شدن، باید هزینه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1401 رو به مبلغ مشخصی که از سوی سازمان آزمون سنجش اعلام میشه رو بپردازن. این هزینه تنها برای انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بوده و شامل هزینه انتخاب رشته ارشد دانشگاه سراسری نمیشه. باید دید این هزینه در زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401 پرداخت میشه یا خیر.

 

احتمالا هزینه انتخاب رشته ارشد۱۴۰۱ دانشگاه آزاد با تغییراتی همراه خواهد بود که مبلغش از سوی سازمان سنجش در دفترچه انتخاب رشته ارشد آزاد اعلام خواهد شد. این مبلغ در سال گذشته 83 هزار تومان بوده است. برای اطلاع بیشتر از هزینه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1401 می تونین در کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرامی کارشناسی ارشد تحصیلیکو عضو بشین.

 

 

هزینه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401 به محض مشخص شدن تو این مقاله اطلاع رسانی میشه.

 

داوطلبا با مطالعه مقاله زیر می تونن را مراحل و نحوه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد آشنایی پیدا کنن.

بیشتر بخوانید: انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

 

 

 

 

 

نحوه پرداخت هزینه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

متقاضیا بعد از بررسی رتبه و تراز اکتسابی خودشون باید به سایت انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org مراجعه کنن و فرم انتخاب رشته خودشون رو تکمیل کنن. شرط ورود به سامانه انتخاب رشته، پرداخت هزینه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ هست که از طریق درگاه اینترنتی بانک انجام میشه. داوطلب هم میتونه با استفاده از یکی از کارت های بانکی عضو شتاب و رمز دوم، مبلغ تعیین شده رو پرداخت کنه.

 

هزینه انتخاب رشته کارشناسی ارشد برای دانشگاه های سراسری متفاوت از هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی ارشد هست. اگر داوطلبی در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد هزینه رو پرداخت کرده باشه، دیگه لازم نیست هزینه ای پرداخت کنه.

 

داوطلبایی هم که در انتخاب خود دچار خطا و اشتباه میشن باید در زمان ویرایش انتخاب رشته ارشد ازاد که از سوی سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام میشه، نسبت به تصحیح تمامی موارد اشتباه و انتخاب های نادرست و حتی جابه جایی در اولویت بندی های خود اقدام کنن. فراموش نشود که هر داوطلب بهتر است تنها یکبار از دکمه ثبت نهایی استفاده کنن.

بیشتر بخوانید: نحوه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

 

سامانه مشاوره تحصیلی تحصیلیکو این امکان را برای شما فراهم می کند تا در صورت داشتن هر گونه سوال درباره هزینه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1401 با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی با کارشناسان این مرکز در ارتباط باشید.

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ آیا برای انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 1401 نیاز به پرداخت هزینه است؟

✔️ بله، همانطور که در متن مقاله توضیح داده شد، متقاضیان انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ملزم به خرید کارت اعتباری انتخاب رشته از طریق سایت دانشگاه آزاد که در متن مقاله نیز موجود می باشد، هستند.

2- ✔️ نحوه پرداخت هزینه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1401 دانشگاه آزاد به چه شکل است؟

✔️ برای آگاهی و رفاه داوطلبان، مراحل نحوه پرداخت هزینه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد در مقاله قرار گرفته است. برای انجام این فرآیند به سایت دانشگاه آزاد مراجعه نموده و مراحل انتخاب رشته را طی کنید.

3- ✔️ هر داوطلب امکان انتخاب چند کد رشته محل در فرآیند انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1401 دانشگاه آزاد را دارد؟

با توجه به متن مقاله هر داوطلب امکان انتخاب 100 کد رشته در زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد را دارد.

منبع : هزینه انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد





:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: