راهنمای مشاهده کارنامه کنکور در سایت سنجش
نوشته شده توسط : sevda

همه کارنامه های کنکور سراسری یعنی کارنامه اولیه، کارنامه نهایی و کارنامه سبز از طریق سایت سازمان سنجش منتشر میشن. داوطلبا می تونن با اطلاعات ثبت نامی، کارنامه کنکورشون رو دریافت کنن. در کارنامه اولیه کنکور رتبه، درصدهای اکتسابی و وضعیت انتخاب رشته داوطلبا مشخص میشه.

 

 

سازمان سنجش، بعد از بررسی و تصحیح پاسخ نامه داوطلبای کنکور سراسری ۱۴۰۱ نتیجه آزمون رو از طریق کارنامه اولیه کنکور سراسری 1401 به داوطلبا اعلام می کنه. داوطلبای نظام قدیم و نظام جدید زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۱ می تونن با اطلاعات ثبت نامی خودشون کارنامه کنکور رو از سایت سازمان سنجش دریافت و مشاهده کنن.

در کارنامه اولیه کنکور سراسری 1401 اطلاعات ثبت نامی، اطلاعات تحصیلی، درصد های هر درس و از همه مهمتر رتبه، تراز و وضعیت مجازی به انتخاب رشته نوشته میشه. متقاضیا می تونن با توجه به کارنامه منتشر شده از طرف سازمان سنجش، انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۱ و همچنین اگه خواستن انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ رو انجام بدن. در ادامه در مورد زمان و راهنمای مشاهده کارنامه کنکور سازمان سنجش توضیح دادیم تا بتونین بدون هیچ درد سری کارنامه کنکور سراسری رو از سایت سنجش بگیرین. پس تا آخر این مقاله همراهمون باشین!

 

زمان و نحوه انتشار کارنامه اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۱

زمان انتشار کارنامه کنکور اولیه سراسری از طریق سایت سنجش اطلاع رسانی میشه و داوطلبا برای اطلاع از زمان مشاهده نتایج اولیه کنکور 1401 می تونن اطلاعیه های سازمان سنجش رو دنبال کنن. معمولا کارنامه اولیه کنکور سراسری حدودا یک ماه بعد از برگزاری این آزمون منتشر میشه. همه داوطلبای کنکور که در جلسه کنکور حاضر بودن، باید در این زمان به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه و کارنامه کنکورخودشون رو مشاهده کنن.

 

در هر کدوم از مراحل اگه داوطلبا به هیچ کدوم از اطلاعاتشون دسترسی نداشته و یا حتی اونارو گم کرده باشن، می تونن از طریق لینک بازیابی شماره پرونده و کد رهگیری سازمان سنجش، شماره پرونده، کد رهگیری و شماره داوطلبیشون رو بازیابی کنن. پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از زمان انتشار کارنامه کنکور سراسری ۱۴۰۱ عضو کانال تلگرام کنکور سراسری تحصیلیکو بشین.

 

 

به محض مشخص شدن زمان انتشار کارنامه اولیه کنکور سراسری اطلاع رسانی لازم در این مقاله انجام میشه.

راهنمای مشاهده کارنامه اولیه کنکور سراسری در سایت سازمان سنجش

 

داوطلبایی که در جلسه آزمون کنکور ۱۴۰۱ حاضر بودن، برای دریافت کارنامه کنکور سراسری باید وارد سایت سازمان سنجش sanjesh.org بشن تا بتونن کارنامه اولیه کنکور 1401 رو دریافت کنن. بعد از مراجعه به سایت سنجش به 3 روش می تونین کارنامه اولیه کنکور سراسری 1401 سازمان سنجش رو دریافت کنین.

 

1. روش اول: شماره داوطلبی، شماره شناسنامه و سال تولد

2. روش دوم: شماره شناسنامه، شماره پرونده و کد رهگیری 16 رقمی رسید ثبت نامی 

3. روش سوم:  شماره پرونده، شماره سریال و شماره شناسنامه

کارنامه کنکور سراسری 1401

 

 

به محض اینکه نتایج کارنامه اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۱ اعلام بشه تصاویر و مقاله به روز رسانی میشه. همچنین به محض انتشار کارنامه اولیه، لینک دریافت این کارنامه در مقاله قرار میگیره.

 

داوطلبایی که تمایل دارن درباره اعلام نتایج اولیه این آزمون و زمان انتشار اطلاعات بیشتری کسب کنن، می تونن مقاله زیر رو که درباره همین موضوع نوشته شده، مطالعه کنن.

بیشتر بخوانید : اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری

 

 

 

 

 

زمان و نحوه انتشار کارنامه نهایی کنکور سراسری ۱۴۰۱

زمان دسترسی به کارنامه نهایی هم مثل سایر مراحل از طریق سایت سنجش اعلام و پیگیری میشه. پیش بینی می کنیم کارنامه نهایی کنکور سراسری مثل سال گذشته در اواخر شهریور ماه از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org منتشر بشه. در این کارنامه نتیجه قبولی داوطلبا از روی فرم انتخاب رشتشون بر اساس رتبه و تراز مشخص شده و داوطلبا میتونن ببینن از بین انتخاباشون کدوم رشته و دانشگاه رو قبول شدن تا در صورت تمایل برای ثبت نام اقدام کنن.

 

داوطلبایی که بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری در زمان انتخاب رشته این آزمون سراسری با استفاده از دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری فرم انتخاب رشتشون رو با توجه به عواملی مثل علاقه، دوری و نزدیکی دانشگاه و شهر مورد نظر پر کردن به دو روش می تونن نتیجه نهایی خودشون رو ببینن :

 

1. با استفاده از شماره داوطلبی و شماره شناسنامه داوطلب

2. با استفاده از شماره پرونده و شماره شناسنامه

 

کارنامه اولیه کنکور سراسری

 

 

به محض اینکه نتایج کارنامه نهایی کنکور سراسری ۱۴۰۱ اعلام بشه تصاویر و مقاله به روز رسانی میشه. همچنین به محض انتشار کارنامه نهایی، لینک دریافت این کارنامه در مقاله قرار میگیره.

 

به داوطلبای کنکور سراسری 1401 پیشنهاد میکنیم که برای کسب اطلاعات بیشتر از اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری حتما مقاله زیر رو بخونن.

بیشتر بخوانید : اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری

 

زمان و نحوه انتشار کارنامه سبز کنکور سراسری ۱۴۰۱

کارنامه سبز، هر سال بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری از طریق سایت سازمان سنجش منتشر و در این کارنامه جزئیات دقیق فرم انتخاب رشته داوطلب و شانس قبولیش در هر رشته محل انتخابیش در فرم انتخاب رشته نوشته میشه و این امکان رو به داوطلبا میده تا با مقایسه اطلاعاتشون وضعیت قبولی یا عدم قبولی خودشون رو بررسی کنن. 

 

کارنامه سبز برای داوطلبا به طور کامل شفاف سازی می کنه که در کدوم یکی از انتخابای پایین تر از انتخابی که در اون قبول شدن می تونستن قبول بشن، یعنی نمره قبولی اون رشته محل یا انتخاب رو آورده و می تونست در اون رشته محل قبول بشه.

 

سال قبل تقریبا یک هفته بعد از اعلام نتایج نهایی کنکور، کارنامه سبز سازمان سنجش منتشر شد و امسال هم احتمالا کارنامه نهایی یا کارنامه سبز در اواخر شهریور ماه و بعد از اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری 1401 از طریق سایت سازمان سنجش منتشر بشه.

 

 

به محض انتشار کارنامه سبز کنکور 1401 این مقاله به روز رسانی میشه و کلیه مراحل مشاهده کارنامه سبز کنکور سراسری 1401 سازمان سنجش واستون گذاشته میشه

 

  • راهنمای مشاهده کارنامه نهایی کنکور سراسری در سایت سازمان سنجش :

متقاضیا واسه دریافت کارنامه سبز کنکور سراسری ۱۴۰۱ باید به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه و بعد از ورود به بخش سراسری لینک دریافت کارنامه نهایی کنکور سراسری ۱۴۰۱ کلیک کنن. در این بخش یه صفحه باز میشه که به دو روش میشه کارنامه سبز رو مشاهده کرد.

 

1. با وارد کردن شماره پرونده و شماره شناسنامه و سال تولد

2. وارد کردن شماره داوطلبی، شناسنامه و سال تولد

 

کارنامه سبز کنکور 1401

 

 

به محض اینکه نتایج کارنامه سبز کنکور سراسری ۱۴۰۱ اعلام بشه تصاویر و مقاله به روز رسانی میشه. همچنین به محض انتشار کارنامه سبز، لینک دریافت اینکارنامه در مقاله قرار میگیره.

 

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تمام سوالای شما در مورد دریافت کارنامه کنکور سراسری پاسخ بدن و همچنین می تونن از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو، کارنامه کنکور 1401 رو از سایت سنجش دریافت کرده و در اختیارتون قرار بدن.

 

برای داوطلبایی که نمیدونن کارنامه سبز چیه و یا اطلاعات زیادی دربارشه اون و نحوه استفاده ازش ندارن، می تونن برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله زیر رو مطالعه کنن.

در ادامه بخوانید : کارنامه سبز کنکور چیست

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ کارنامه نهایی کنکور سراسری 1401 چه زمانی منتشر میشه/

✔️ همونطور که در متن مقاله گفته شده کارنامه نهایی کنکور سراسری تقریبا یک هفته بعد از اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری، منتشر میشه.

2- ✔️ کارنامه نهایی با کارنامه سبز کنکور سراسری 1401 چه تفاوتی داره؟

✔️ تفاوت این دو کارنامه به طور کامل در متن این مقاله توضیح داده شده.

3- ✔️ اگه هیچ رشته محلی رو قبول نشیم، بازم کارنامه نهایی واسمون صادر میشه؟

✔️ کارنامه نهایی کنکور سراسری واسه تموم داوطلبایی که در انتخاب رشته کنکور سراسری شرکت کردن، صادر میشه.

منبع : راهنمای مشاهده کارنامه کنکور در سایت سنجش





:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: