اسامی پذیرفته شدگان در کنکور دانشگاه آزاد
نوشته شده توسط : sevda

اسامی پذیرفته شدگان با آزمون دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ در سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org اعلام میشه. داوطلبایی که انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1401 رو انجام دادن، باید در زمان اعلام شده وارد سایت دانشگاه آزاد بشن و با وارد کردن اطلاعات خواسته شده، نتیجه انتخاب رشته خودشون رو مشاهده کنن.

 

 

 

اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ در سایت azmoon.org اعلام میشه و تمام داوطلبایی که در رشته های با کنکور دانشگاه آزاد انتخاب رشته کردن، باید در زمان مقرر وارد سایت دانشگاه آزاد شده و بعد از وارد کردن اطلاعات خواسته شده، ببینن آیا در انتخاب رشته خودشون برای دانشگاه آزاد 1401 موفق شدن یا نه.

 

 

اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ هنوز اعلام نشده، به محض اعلام تاریخ دقیق انتشار این اسامی، در این مقاله اطلاع رسانی می کنیم.

 

فرآیند پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد با دو روش با کنکور و بدون کنکور انجام میشه و همین باعث شده تا اکثر متقاضیای دانشگاه آزاد 1401 ندونن که اسامی قبول شدگان دانشگاه آزاد چه زمانی اعلام میشه و به چه صورتی می تونن از نتیجه خودشون مطلع بشن. برای همین در ادامه این مقاله در مورد لیست اسامی قبولی های دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ توضیح دادیم. پس تا آخر این مقاله همراهمون باشین!

 

زمان اعلام اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

با ادغام کنکور سراسری و دانشگاه آزاد با هم، نتایج اولیه تمام داوطلبایی که در این آزمون شرکت کردن، از طریق سایت سنجش و با عنوان کارنامه اولیه کنکور سراسری منتشر میشه. داوطلبایی که در انتهای کارنامه شون، کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ نوشته شده، مجاز به انتخاب رشته دانشگاه آزاد هستن و می تونن انتخاب رشته خودشون رو برای این دانشگاه تکمیل کنن.

 

این داوطلبا در صورتی که فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1401 رو در سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد تکمیل کرده باشن، بعد از اتمام مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1401 بی صبرانه منتظر اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد هستن تا ببینن که اسمشون به عنوان قبول شدگان دانشگاه آزاد منتشر شده یا نه.

 

 

زمان اعلام اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ هنوز مشخص نشده، به محض اینکه اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد اعلام بشه در این مقاله اطلاع میدیم.

 

سال گذشته با توجه به زمان برگزاری کنکور، نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1401 در هفته اول مهر ماه اعلام شد. هنوز زمان اعلام اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ مشخص نشده، اما به داوطلبای این دانشگاه توصیه می کنیم، عضو کانال تلگرام کنکور سراسری تحصیلیکو باشن تا به محض اعلام نتایج دانشگاه آزاد، از اینکه اسمتون جزو اسامی پذیرفته های دانشگاه آزاد اعلام شده یا نه، مطلع بشن.

 

داوطلبایی که قصد مشاهده و دریافت نتایج نهایی دانشگاه آزاد رو دارن، برای دریافت اطلاعات بیشتر می تونن به مقاله زیر مراجعه کنن.

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد 1401

 

 

 

 

 

نحوه مشاهده اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

اسامی قبول شدگان دانشگاه آزاد، به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org اعلام میشه. داوطلبایی که انتخاب رشته دانشگاه آزاد رو انجام دادن، باید در زمان اعلام نتایج دانشگاه آزاد وارد سایت ذکر شده، بشن و با وارد کردن اطلاعات خواسته شده، اسامی قبولی های دانشگاه آزاد 1401 رو مشاهده کنن.

 

نحوه مشاهده اسامی دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ به طور خلاصه :

 

  1. ورود به سایت دانشگاه آزاد

  2. کلیک روی گزینه نتیجه انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد 1401 

  3. وارد کردن اطلاعات خواسته شده

  4. مشاهده نتیجه

 

راهنمای تصویری نحوه مشاهده اسامی دانشگاه آزاد 1401 :

 ورود به سایت دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org و انتخاب گزینه "  انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ " داوطلبا باید به سایت azmoon.org برن و روی گزینه نتیجه انتخاب رشته آزمون سراسری دانشگاه آزاد سال 1401 " کلیک کنن.

 

 

 اسامی پذیرفته شدگان با کنکور آزاد ۱۴۰۱

 

در این قسمت داوطلبا می تونن با وارد کردن کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد و کد ملی خودشون در کادرای مربوط و کلیک روی دکمه " ورود "، ببینن جزو لیست پذیرفته شدگان این دانشگاه قرار گرفتن یا خیر.

 

 اسامی پذیرفته شدگان با کنکور آزاد

 

 

این تصاویر مربوط به اعلام اسامی سال گذشته اس، به محض اعلام اسامی دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ تصاویر بروز رسانی شده و لینک ورود به سایت در این مقاله قرار داده میشه.

 

داوطلبایی که هنوز کارنامه نهایی دانشگاه آزاد خودشون رو دریافت نکردن و نمیدونن چطور باید اون رو مشاهده کنن، برای دریافت اطلاعات بیشتر میتونن به مقاله زیر مراجعه کنن.

بیشتر بخوانید: کارنامه نهایی دانشگاه آزاد

 

زمان و نحوه اعلام اسامی پذیرفته شدگان بدون کنکور رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

دانشگاه آزاد، هر سال برای تکمیل ظرفیت خالی خودش اقدام به پذیرش دانشجو به دو روش با آزمون و بدون آزمون می کنه. با توجه به رشته ها و جایگاه علمی نسبتا خوبی که این واحد های این دانشگاه دارن، بیشتر داوطلبایی که قصد ادامه تحصیل رو دارن، حتما شانس خودشون رو برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد امتحان می کنن.

 

این دسته از داوطلبا با اتمام زمان ثبت نام رشته های دانشگاه آزاد و تکمیل انتخاب رشته این دانشگاه، منتظر اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد هستن تا از وضعیت خودشون مطلع بشن. با توجه به اعلام اسامی پذیرفته شدگان سال های گذشته، نتایج بدون کنکور این دانشگاه احتمالا اوایل مهر ماه ۱۴۰۱ و از طریق سامانه اعلام نتایج دانشگاه آزاد منتشر بشه.

 

مراحل مشاهده اسامی قبول شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد 1401 بطور خلاصه :

 

  1. ورود به سایت اعلام نتایج ( احراز هویت ) دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org

  2.  انتخاب گزینه " اعلام نتایج " مقطع مورد نظر

  3. وارد کردن اطلاعات خواسته شده

  4. ورود به سامانه و مشاهده نتیجه قبولی

 

داوطلبایی که تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر برای دریافت نتایج نهایی بدون کنکور خودشون دارن، می تونن مقاله زیر رو مطالعه کنن.

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد

مشاوره اعلام اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

در زمان اعلام اسامی دانشگاه آزاد 1401 در سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد با چند دسته داوطلبای این دانشگاه روبرو میشیم، دسته اول سری داوطلبایی هستن که در یکی از رشته محل های انتخابی شون برای دانشگاه آزاد قبول شدن، در کارنامه نهایی دانشگاه آزاد این دسته از داوطلبا جلوی کد رشته محلی در انتخاب رشته خودشون که حد نصابش رو آوردن کلمه " قبول " نوشته شده.

 

دسته دوم داوطلبایی هستن که حد نصاب هیچ کدوم از انتخاب هاشون رو نیاوردن و کلمه " مردود " رو در کارنامه نهایی شون نوشته شده، این دسته از داوطلبای دانشگاه آزاد می تونن در بهمن ماه، شانس خودشون رو برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری و آزاد امتحان کرده و یا اینکه برای در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد تلاش کنن.

 

دسته آخر داوطلبایی هستن که در یکی از کد رشته های انتخابی، ترازشون به تراز آخرین نفر قبولی نزدیک بوده، در کارنامه این دسته از داوطلبا مطابق تصویر زیر در قسمت " نتیجه " ذخیره نفر چندم و در قسمت " رشته محل "رشته و دانشگاه قبولی ذخیره و همچنین جلوی کد رشته محل مربوط کلمه " ذخیره " نوشته شده که با توجه به ظرفیت دانشگاه ها در پذیرش ذخیره دانشگاه آزاد ممکنه برای ورودی مهر یا بهمن بتونن وارد این دانشگاه بشن.

 

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تمام سوالا و ابهامای شما در خصوص اسامی قبول شدگان دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ جواب بدن. شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین و تمام سوالای خودتون رو از کارشناسای مجرب این مرکز مشاوره بپرسین. همچینن داوطلبا می تونن برای دریافت اطلاعات بیشتر و اخبار مربوط به دانشگاه های آزاد و کنکور، در کانال تلگرامی کنکور سراسری تحصیلیکو عضو بشن و اخبار رو در سریع ترین زمان ممکن دریافت کنن.

 

داوطلبا می تونن برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره چگونگی شرکت در تکمیل ظرفیت دانشگاه های آزاد و قبولی در این ورودی، می تونن مقاله زیر رو مطالعه کنن 

در ادامه بخوانید: تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ اسامی قبول شدگان دانشگاه آزاد 1401 از طریق چه سایتی قابل مشاهده می باشد؟

✔️ این اسامی از طریق سایت دانشگاه آزاد قابل مشاهده هستش که آدرس اون در متن مقاله گذاشته میشه.

2- ✔️ اسامی پذیرفته شدگان انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1401 چه زمانی منتشر میشه؟

✔️ همونطور که در متن مقاله بطور کامل گفته شده، این اسامی حدودا یک ماه بعد از اتمام مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد منتشر میشه.

3- ✔️ اسامی قبول شدگان با کنکور و بدون کنکور دانشگاه آزاد با هم اعلام میشه ؟

✔️ همونطور که در متن مقاله توضیح داده شده ، اسامی قبول شدگان با کنکور و بدون کنکور دانشگاه آزاد به صورت مجزا از هم اعلام میشه .

منبع : اسامی پذیرفته شدگان در کنکور دانشگاه آزاد





:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: