انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱
نوشته شده توسط : sevda

انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ در تاریخی که اعلام میشه به صورت اینترنتی و از طریق سایت دانشگاه آزاد azmoon.org انجام میشه و همه داوطلبایی که با توجه به کارنامه اولیه کنکور سراسری خودشون، مجاز به انتخاب رشته شدن، می تونن دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد رو دانلود و فرم اینترنتی انتخاب رشته رو تکمیل کنن.

 

 

بعد از اینکه نتایج اولیه کنکور سراسری 1401 اعلام بشه، مسیر داوطلبای دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد از هم جدا میشه و اونایی که قصد دارن شانسشون رو برای قبولی در دانشگاه های آزاد محک بزنن، باید از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org انتخاب رشته دانشگاه آزاد خودشون رو تکمیل کنن

داوطلبایی که با توجه به کارنامه اولیه کنکور سراسری، مجاز به انتخاب رشته دانشگاه آزاد شدن، باید دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1401 رو از سایت آزمون دانلود و رشته محل های ارائه شده در گروه آزمایشی کنکور شون رو انتخاب و بعد از تکمیل اولویت بندی خودشون، رشته محل ها رو در فرم انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد وارد کنن. در ادامه در مورد زمان و شرایط انتخاب رشته آزاد ۱۴۰۱ و همچنین تاثیر سهمیه ها در انتخاب رشته توضیح دادیم. پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشین!

 

زمان انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

انتخاب رشته دانشگاه آزاد بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری و معمولا چند روز بعد از انتخاب رشته کنکور شروع میشه. سال قبل داوطلبا با توجه به زمان برگزاری کنکور سراسری در مرداد ماه تونستن انتخاب رشته آزاد رو انجام بدن که طبق روال سال های قبل، پیش بینی می کنیم انتخاب رشته دانشگاه آزاد در مرداد ماه انجام بشه.

 

هنوز مهلت انتخاب رشته کنکور داشگاه آزاد ۱۴۰۱ اعلام نشده ولی به داوطلبای انتخاب رشته دانشگاه آزاد، پیشنهاد میدیم تا عضو کانال تلگرام کنکور سراسری تحصیلیکو بشن که از اخبار مربوط به انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 1401 اعلام بشه، در کمترین زمان ممکن باخبر بشن.

 

 

زمان انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 1401 هنوز اعلام نشده، به محض اعلام تاریخ دقیق در این قسمت اطلاع رسانی انجام خواهیم داد.

 

لازم به ذکره سازمان سنجش و آموزش دانشگاه آزاد برای داوطلبایی که از انتخاب رشته دانشگاه آزاد جا موندن و یا قصد ویرایش ثبت نام خودشون رو دارن، زمانی رو به عنوان مهلت انتخاب رشته تمدید می کنه. پس داوطلبا از این نظر نگرانی نداشته باشن. این مهلت معمولا بین 3 تا 4 روز برای داوطلبای انتخاب رشته تمدید میشه.

 

داوطلبایی که تمایل دارن درباره انتخاب رشته اطلاعات بیشتری داشته باشن و از نحوه انجامش بیشتر سر در بیارن، می تونن مقاله زیر رو مطالعه کنن.

بیشتر بخوانید : انتخاب رشته

 

 

 

 

 

نحوه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

داوطلبایی که قصد دارن انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ رو هم در کنار انتخاب رشته کنکور سراسری انجام بدن و یا کلا قصدشون قبولی در دانشگاه آزاده، باید از طریق سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد رو دانلود کنن و بعد از اولویت بندی انتخاباشون، مجدد وارد سایت بشن و انتخاب رشته ازاد رو انجام بدن.

 

در ضمن انتخاب رشته 4 رشته پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی و دامپزشکی دانشگاه آزاد در سایت سازمان سنجش انجام میشه. در ادامه راهنمای تصویری انتخاب رشته رو برای داوطلبا قرار دادیم تا نحوه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 1401 رو ببینین و بدون هیچ مشکلی انتخاب رشته رو انجام بدین.

 

راهنمای تصویری انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ :

 

وارد سایت azmoon.org بشین و روی لینک " انتخاب رشته آزمون سراسری 1401 " کلیک کنین.

 

انتخاب رشته دالنشگاه آزاد

 

در اینجا باید کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد و همچنین کد ملی خودتون رو وارد و روی دکمه " ورود " کلیک کنین.

 

انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد

 

در این قسمت باید هزینه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد رو پرداخت کنین، برای این کار باید از طریق گزینه " پرداخت " وارد بشین.

 

انتخاب رشته کنکور آزاد

 

در ادامه می تونین اطلاعات کارت بانکی خودتون رو وارد کنین و روی گزینه " پرداخت " کلیک کنین.

 

انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد

 

اگه اطلاعاتتون درست وارد شده باشه پیام " پرداخت با موفقیت انجام شد " رو می بینین و وارد فرم اینترنتی انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1401 میشین و می تونین فرم انتخاب رشته رو تکمیل کنید.

 

انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 1401

 

داوطلبا دقت داشته باشین که حتما در آخر انتخاب رشته گزینه"  تایید نهایی " رو بزنین تا کد پیگیری انتخاب رشته رو دریافت کنین و دریافت این کد نشون میده که انتخاب رشته با موفقیت انجام شده.

 

انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

 

 

البته این تصاویر مربوط به سال گذشته است، به محض اینکه انتخاب رشته دانشگاه ۱۴۰۱ شروع بشه، این تصاویر بروزرسانی میشه. همچینن بعد از فعال شدن لینک انتخاب رشته این دانشگاه، در این مقاله قرار خواهد گرفت.

 

داوطلبایی که هنوز دفترجه انتخاب رشته دانشگاه آزاد رو دانلود نکردن و سری به رشته محل های موجود در این دانشگاه نزدن، برای انجام این کار و کسب اطلاعات بیشتر درباره این دفترچه، می تونن مقاله زیر رو مطالعه کنن.

بیشتر بخوانید : دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد

 

مشاوره انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

داوطلبایی که با توجه به کارنامه اولیه کنکور سراسری، برای انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ مجاز میشن، می تونن 100 تا رشته محل رو از دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد انتخاب و با توجه به ملاک هاشون مثل علاقه، دوری و نزدیکی و اعتبار دانشگاهی، اولویت بندی و بعد از اون در فرم انتخاب رشته اینترنتی سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org وارد کنن.

 

با توجه به اینکه دانشگاه آزاد جزو دانشگاه های شهریه پرداز هستش، به داوطلبا توصیه می کنیم حتما شهریه دانشگاه آزاد رو بررسی کنن تا بعد از قبولی در این دانشگاه دچار مشکل مالی نشن. نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد هم کاملا بر اساس تراز و رتبه در سهمیه کارنامه کنکور سراسری اعلام میشه، بنابراین به داوطلبا توصیه می کنیم که، راهنمای مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد رو مطالعه کنن تا بتونن انتخاب رشته کنکور دانشگاه ازاد رو به صورت اصولی انجام بدن.

 

 داوطلبایی که رتبه و تراز خوبی در کنکور سراسری ندارن و رشته مد نظرشون در لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد 1401 وجود داره، می تونن در زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد وارد سایت ثبت نام دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org بشن و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ رو ثبت و تکمیل کنن.

 

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو به همه ی سوالای شما در مورد انتخاب رشته آزاد ۱۴۰۱ پاسخ بدن و در مورد نحوه انتخاب رشته اصولی و صحیح راهنماییشون کنن. داوطلبای انتخاب رشته این دانشگاه می تونن برای دریافت اخبار در کمترین زمان، در کانال تلگرامی کنکور سراسری تحصیلیکو عضو بشن.

 

داوطلبایی که تمایل دارن برای رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد که در دفترچه این دانشگاه موجوده هم انتخاب رشته خودشون رو انجام بدن، می تونن مقاله زیر رو مطالعه کنن.

در ادامه بخوانید : ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ کد دسترسی به انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد چیه؟

✔️کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد یا همون شناسه انتخاب رشته، یک کد یکتاست که پایین کارنامه اولیه هر داوطلب نوشته شده که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده.

2- ✔️ انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 1401 چه زمانی انجام میشه؟

✔️ این انتخاب رشته احتمالا در مرداد ماه انجام میشه که زمان دقیق اون در این مقاله گفته میشه.

3- ✔️ انتخاب رشته دانشگاه آزاد در چه سایتی انجام میشه؟

✔️ انتخاب رشته دانشگاه آزاد در سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام میشه که لینک ورود به این سایت در این مقاله گذاشته میشه.

منبع : انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱





:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: