کارنامه نهایی دانشگاه آزاد 1401
نوشته شده توسط : sevda

همزمان با اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی دانشگاه آزاد 1401 این دانشگاه برای اون دسته از داوطلبایی که انتخاب رشته این آزمون رو انجام دادن، براساس فرم انتخاب رشتشون کارنامه نهایی دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ رو منتشر میکنه تا با استفاده از این کارنامه، بتونن شانس پذیرششون رو در همه رشته های انتخابی مشاهده کنن.

 

 

داوطلبایی که فرم اینترنتیانتخاب رشته برای رشته های با آزمون دانشگاه آزاد رو تکمیل کردن، بعد از اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد، منتظر انتشار کارنامه نهایی دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ هستن تا از وضعیت قبولی یا عدم قبولی خودشون در رشته های انتخابی شون در فرم انتخاب رشته مطلع بشن. این کارنامه شامل رتبه داوطلب و رتبه آخرین فرد پذیرفته شده در انتخاب های داوطلبه. هدف از انتشار کارنامه نهایی، اطلاع داوطلبا از وضعیت خودشون در همه رشته محل های انتخابیشون هست. به این کارنامه اصطلاحا کارنامه سبز دانشگاه آزاد یا کارنامه محرمانه دانشگاه آزاد هم گفته میشه.

 

 

کارنامه نهایی دانشگاه آزاد 1401 هنوز منتشر نشده، به محض فعال شدن لینک دریافت کارنامه نهایی دانشگاه آزاد، در این مقاله اطلاع رسانی می کنیم.

 

از اونجایی که خیلی از داوطلبای دانشگاه آزاد نمی دونن که این کارنامه قراره چه زمانی منتشر بشه و نحوه دریافت و مشاهده اون به چه صورتی هستش، در این مقاله در مورد جزئیات مهمی مثل زمان و نحوه دریافت کارنامه نهایی دانشگاه آزاد 1401 صحبت کردیم. پس تا آخر این مقاله همراهمون باشین!

 

زمان دریافت کارنامه نهایی کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

هر سال چند روز بعد از اعلام نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد  کارنامه نهایی این آزمون از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org منتشر میشه. داوطلبا با مراجعه به سایت این دانشگاه و وارد کردن اطلاعات خواسته شده، می تونن کارنامه نهایی کنکور دانشگاه آزاد 1401 خودشون رو دریافت کرده و از وضعیت در تمام کد رشته محل های انتخابیشون مطلع بشن.

 

 

زمان انتشار کارنامه نهایی کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ هنوز اعلام نشده و در صورت اعلام زمان دقیق، در این مقاله اطلاع رسانی می کنیم.

 

معمولا کارنامه سبز یا کارنامه محرمانه آزمون سراسری، چند روز بعد یا همزمان با اعلام نتایج دانشگاه آزاد منتشر میشه. با توجه به سال های گذشته، احتمالا این کارنامه در مهر ماه 1401 منتشر بشه. البته به داوطلبای دانشگاه آزاد پیشنهاد می کنیم، عضو کانال کنکور سراسری تحصیلیکو باشین تا به محض اینکه کارنامه نهایی کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ منتشر شد، از زمانش مطلع بشین.

 

داوطلبا می تونن برای دریافت اطلاعات بیشتر از اسامی پذیرفته شدگان کنکور سراسری دانشگاه آزاد 1401 مقاله زیر رو بخونن.

بیشتر بخوانید: اسامی پذیرفته شدگان نهایی دانشگاه آزاد

 

 

 

 

 

نحوه دریافت کارنامه نهایی کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

کارنامه نهایی کنکور دانشگاه آزاد، به صورت اینترنتی و از طریق سایت این دانشگاه به آدرس azmoon.org در دسترس داوطلبایی که انتخاب رشته دانشگاه آزاد رو انجام دادن، قرار می گیره. اون دسته از داوطلبایی که تصمیم به مشاهده کارنامه نهایی کنکور دانشگاه آزاد 1401 دارن، باید بعد از ورود به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، روی اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ کلیک کرده و با استفاده از کد ملی و کد دسترسی انتخاب رشته این دانشگاه، کارنامه نهایی خودشون رو دریافت کنن.

 

مراحل دریافت کارنامه نهایی کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ 

 

  1. ورود به سایت دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org

  2. انتخاب گزینه اعلام نتایج کنکور سال 1401 دانشگاه آزاد

  3. وارد کردم کد ملی و کد دسترسی

  4. مشاهده کارنامه نهایی

 

راهنمای تصویری نحوه دریافت کارنامه نهایی کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

 وارد سایت دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org بشین و روی لینک " اعلام نتایج کنکور سال ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد " کلیک کنین.

 

کارنامه نهایی کنکور آزاد 1401

 

 کد ملی و کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد خودتون رو در کادرهای مربوطه وارد کرده و روی دکمه ورود کلیک کنید.

 

کارنامه نهایی کنکور دانشگاه آزاد 1401

 

 کارنامه سبز کنکور دانشگاه آزاد خودتون رو دریافت کنین.

 

کارنامه نهایی کنکور دانشگاه آزاد

 

 

این تصاویر مربوط به دریافت کارنامه سبز سال گذشته اس، به محض انتشار کارنامه سبز دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ تصاویر بروز رسانی شده و لینک ورود به سایت در این مقاله قرار داده میشه.

 

داوطلبایی که بعد از مشاهده کارنامه نهایی خودشون تصمیم گرفتن که برای ورودی تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ثبت نام کنن، می تونن برای دریافت اطلاعات بیشتر مقاله زیر رو مطالعه کنن.

بیشتر بخوانید: تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

 

مشاوره کارنامه نهایی کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

کارنامه سبز دانشگاه آزاد 1401 کاربرد خاصی نداره و فقط برای اطلاع داوطلبا از وضعیت انتخاب رشتشون صادر میشه. این کارنامه مثل کارنامه سبز کنکور سراسری قادر به مقایسه تمام انتخاب هاتون نیست بلکه فقط انتخاب های داوطلب، قبل از رشته محل قبولیش رو نشون داده و بررسی میکنه. به عبارت دیگه، یعنی شما فقط می تونین رتبه خودتون رو با رتبه آخرین نفر قبولی تا کد رشته محلی مشاهده کنین که به عنوان قبولی نهایی براتون صادر شده.

 

اگه داوطلبای انتخاب رشته این دانشگاه، در هیچ کدوم از انتخابای خودشون قبول نشدن اصلا نگران نباشن، چون می تونن در صورت برگزاری تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد، دوباره انتخاب رشته کرده و شانس خودشون رو برای این دانشگاه امتحان کنن. البته باید حواسشون باشه که زمان تکمیل دانشگاه آزاد چه زمانی هستش که از ثبت نام این ورودی جا نمونن و بتونین ثبت نامشون رو تکمیل کنن.

 

اگه بعد از خوندن این مقاله سوال یا ابهامی درباره نحوه دریافت کارنامه نهایی کنکور دانشگاه آزاد 1401 داشتین، می تونین از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با مشاورای مجرب این مرکز در ارتباط باشین و از تجربه کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو در این زمینه استفاده کنین. همچینن داوطلبا می تونن برای دریافت اطلاعات بیشتر و اخبار مربوط به دانشگاه های آزاد و کنکور، در کانال تلگرامی کنکور سراسری تحصیلیکو عضو بشن و اخبار رو در سریع ترین زمان ممکن دریافت کنن.

 

داوطلبایی که موفق به انتخاب رشته برای کنکور سراسری هم شدن، برای دریافت اطلاعات درباره و نحوه مشاهده کارنامه نهایی خودشون، می تونن مقاله زیر رو مطالعه کنن.

در ادامه بخوانید: کارنامه نهایی کنکور 1401

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ کارنامه نهایی کنکور دانشگاه آزاد 1401 چه زمانی منتشر میشه؟

✔️ همونطور که در متن مقاله بطور کامل توضیح داده شده، این کارنامه چند روز بعد یا همزمان با اعلام نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد منتشر میشه.

2- ✔️ کارنامه نهایی کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ شامل چه اطلاعاتیه؟

✔️ همونطور که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده، این کارنامه شامل رتبه داوطلب و رتبه کل آخرین نفر قبولیه.

3- ✔️ کارنامه نهایی دانشگاه آزاد از طریق چه سایتی منتشر میشه؟

✔️ این کارنامه از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد منتشر میشه که آدرس اون در متن مقاله قرار داده میشه.

منبع : کارنامه نهایی دانشگاه آزاد 1401





:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: