تاریخ برگزاری آزمون نظام مهندسی
نوشته شده توسط : sevda

زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۰ برای رشته های مختلف یکسان نیست و این زمان به رشته ای که داوطلب در اون ثبت نام کرده بستگی داره. داوطلبا می تونن در دو بازه مرداد و اسفند برای آزمون نظام مهندسی رشته مورد نظرشون ثبت نام کرده و خودشون رو برای حضور در جلسه آزمون آماده کنن.

 

 

آزمون نظام مهندسی زیر نظر وزارت راه و شهرسازی دو بار در سال برگزار میشه که متقاضیای این آزمون می تونن، با ثبت نام در این آزمون و مطالعه منابع آزمون مهندسی در رشته مد نظر خودشون در روز برگزاری آزمون نظام مهندسی در مرداد یا اسفند سال 1400 با آمادگی کاملشانس خودشون رو برای دریافت پروانه نظام مهندسی امتحان کنن.

فارغ التحصیلای رشته های مهندسی و یا متخصصای با سابقه در رشته های فنی و معماری که واجد شرایط اخذ پروانه نظام مهندسی هستن، می تونن در آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان های فنی و معماران تجربی ساختمان شرکت کرده و اقدام به دریافت پروانه فعالیت کنن. ثبت نام وبرگزاری آزمون نظام مهندسی هر ساله زیر نظر معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی انجام میشه.

اطلاع از این که زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی به داوطلبا کمک میکنه تا از زمانی که قبل از برگزاری آزمون در اختیار دارین، به درستی استفاده کنین و برای آزمون آمادگی لازم را کسب کنین. حالا در ادامه این مقاله در مورد زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۰ برای بازه اردیبهشت و اسفند رو برای داوطلبا به طور کامل توضیح دادیم. پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشین!

 

 

زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی اسفند ۱۴۰۰

همون طور که گفته شد، علاوه بر نیمسال اول داوطلبان می تونن در آزمون نظام مهندسی نیم سال دوم 1400 هم شرکت کنن که زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی تقریبا یک بازه زمانی مشخص و ثابت داره که هر سال در تاریخ معینی برگزار میشه. این بازه زمانی تقریبا قابل پیش بینی هستش اما هر سال امکان داره تحت تاثیر شرایطی، برگزاری این آزمون، عقب تر یا جلوتر بیفته.

 

زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی اسفند ماه دوره های قبل از یک روش تقریبا ثابتی پیروی کرده و معمولا ثبت نام برای این آزمون در دی ماه انجام شده است. با توجه به عدم انتشار اطلاعیه نام نویسی نظام مهندسی اسفند ۱۴۰۰ با استناد به رویه سال گذشته پیش بینی می کنیم که، ثبت نام آزمون نظام مهندسی نوبت دوم 1400 هم در دی ماه انجام میشه.

 

 

زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی اسفند ۱۴۰۰ هنوز اعلام نشده که در صورت اعلام در این قسمت اطلاع رسانی می کنیم.

 

با توجه به اینکههنوز زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی اسفند ۱۴۰۰ مشخص نشده، به تمامی داوطلبای این آزمون پیشنهاد می کنیم، با عضو شدن در کانال تلگرام تحصیلیکو به محض اینکه زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی مهر 1400 مشخص بشه، مطلع میشین.

 

داوطلبایی که در آزمون نظام مهندسی شرکت کردن، برای اطلاع از زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون خودشون، می تونن مقاله زیر رو مطالعه کنن.

بیشتر بخوانید: کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی

 

زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی اردیبهشت ۱۴۰۰

زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی نوبت اول، از منابع رسمی مربوطه اعلام شد و داوطلبا با پیگیری اطلاعیه های سایت وزارت راه و شهرسازی و معاونت مسکن، تونستن در زمان مقرر، ثبت نام خودشون برای این آزمون رو در سایت مربوطه به ثبت برسونن. طبق اطلاعیه منتشر شده در خصوص تاریخ برگزاری آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۰ آزمون های اخذ پروانه نظام مهندسی و ورود به حرفه سال جاری قرار بود در دو نوبت صبح و عصر روزهای 29 ، 30 و 31 اردیبهشت برگزار بشه که این آزمون ها به تعویق افتاد و در مرداد ماه برگزار شد.

 

 

زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی اردیبهشت ۱۴۰۰ اعلام شد و این آزمون در مرداد ماه برگزار شد.

 

در این قسمت لیست رشته ها و زمان برگزاری آزمون اونا رو در مرداد ماه 1400 مشاهده می کنین.

 

عنوان آزمون تاریخ برگزاری آزمون
معماری اجرا برگزار شد
عمران اجرا
تاسیسات مکانیکی نظارت
تاسیسات برقی نظارت
تاسیسات مکانیکی اجرا
تاسیسات برقی اجرا
معماری نظارت برگزار شد
عمران نظارت
نقشه برداری
شهرسازی
ترافیک
عمران محاسبات برگزار شد
تاسیسات مکانیکی طراحی 
تاسیسات برقی طراحی
طرح و اجرای گود، پی و سازه نگهبان
ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی
معماری طراحی برگزار شد 

 

داوطلبای واجد شرایط ثبت نام آزمون نظام مهندسی سال 1400 که در زمان ثبت نام این آزمون موفق به ثبت اطلاعات و مدارک خود در سایت ثبت نام آزمون نظام مهندسی به آدرس inbr.ir شدن، لازمه که خودشون رو برای این آزمون آماده کنن. این دسته ازداوطلبا باید در زمان باقی مانده تا برگزاری آزمون، منابع آزمون نظام مهندسی رو مطالعه کنن.

 

در آزمون نظام مهندسی داوطلبای رشته های معماری، عمران، نقشه برداری، شهرسازی، ترافیک، تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی در تمام صلاحیت ها ( اجرا، نظارت، طراحی ) به رقابت می پردازن و آزمون های ورود به حرفه کاردان های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت حرفه ای معماران تجربی هم همزمان در روزهای برگزاری آزمون، برگزار میشه.

 

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا به تمام سوالا و ابهامای شما در خصوص زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۰ پاسخ بدن. شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین. داوطلبای این آزمون می تونن، در صورت تمایل برای دریافت اخبار در سریع ترین زمان در کانال تلگرامی تحصیلیکو عضو بشن.

 

داوطلبایی که تمایل دارن درباره اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی، زمان و نحوه مشاهده نتیجه بیشتر بدونن، می تونن به این مقاله سر بزنن و درباره اعلام نتیجه این آزمون اطلاعات بیشتری کسب کنن.

در ادامه بخوانید: اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی

 


سوالات متداول


1- ✔️ آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۰ چه زمانی برگزاری میشه؟

✔️ این آزمون دو بار در سال برگزار میشه که زمان برگزاری هر دو بار در این مقاله گفته میشه.

2- ✔️تاریخ برگزاری آزمون نظام مهندسی اسفند ماه 1400 چه زمانیه؟

✔️ زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی اسفند ماه هنوز اعلام نشده که به محض اعلام شدن در مقاله اطلاع رسانی می کنیم.

3- ✔️ آزمون نظام مهندسی 1400 همه رشته ها در یک روز برگزار میشه؟

✔️ همون طور  که در این مقاله گفته شده، زمان برگزاری آزمون هر رشته با هم متفاوته.

منبع : تاریخ برگزاری آزمون نظام مهندسی





:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: